تاهلکواه نهنگ قاتل که او مرده گوساله برای 17 روز است که دوباره باردار - Mon, 27 Jul 2020 PST

توسط Lynda V. Mapes سیاتل تایمز تاهلکواه باردار است دوباره. مادر orca مطرح نگرانی در سراسر جهان زمانی که او ا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

توسط Lynda V. Mapes سیاتل تایمز

تاهلکواه باردار است دوباره.

مادر orca مطرح نگرانی در سراسر جهان زمانی که او انجام او مرده گوساله 17 روز و بیش از 1000 مایل تقریبا دقیقا دو سال پیش. در حال حاضر او فرصت دیگری در مادری دانشمندان آموخته اند.

دانشمندان جان دوربان دانشمند ارشد از سوتهلل زیست محیطی همکاران و هالی Fearnbach پستانداران دریایی مدیر پژوهش برای سازمان های غیر انتفاعی SR3 به تازگی به پایان رسید ضبط تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین از ساکنان جنوب و کشف حاملگی در میان J, K و L غلاف. ضبط انجام شد به عنوان بخشی از یک مطالعه طولانی مدت از وضعیت بدن در معرض خطر جنوبی ساکن orcas که مکرر Puget صدا. عکاسی انجام شده است غیر تهاجمی توسط یک کنترل از راه دور فعال هواپیماهای بدون سرنشین پرواز بیش از 100 فوت بیش از نهنگ.

این حاملگی هستند و نه غیر معمول بنابراین دانشمندان معمولا نمی کند. اما تاهلکواه بارداری حمل یک معنی خاص برای یک منطقه که متأثر از دست دادن او گوساله همراه با او.

جنوبی ساکنان در حال مبارزه برای زنده ماندن و حاملگی بیشتر برای این آماده نبرد نهنگ موفق نیست. تاهلکواه کودک برای اولین بار بود برای نهنگ ها در سه سال است. جنوبی ساکنان آنجا به حال دو گوساله در J غلاف و L غلاف. هر دو هنوز زنده هستند.

تاهلکواه کودک است و هنوز راه دور و مانند تمام نهنگ قاتل بچه های تاهلکواه نیاز هر فرصتی برای آوردن نوزاد به جهان و زنده نگه داشتن آن.

هر کس در آب در سراسر منطقه می تواند کمک Fearnbach و دوربان گفت. همه boaters از هر نوع باید مراقب باشید به احترام نهنگ' فضا و آنها را به صلح و آرامش نیاز آنها گفتند.

نهنگ ها با استفاده از صدا به شکار و قایق اختلال و زیر آب کشتی سر و صدا یکی از سه اصلی تهدید برای بقای خود در علاوه بر این به عدم مناسب در دسترس ماهی قزل آلا و آلودگی است.

فقط به عنوان مهم به عنوان تعدادی از ماهی قزل آلا در دریا — به خصوص chinook جنوبی ساکن orcas' ترجیح مواد غذایی — ماهی قزل آلا که در جنوب ساکنان به آسانی می توانید دسترسی خود را در ماهیگیری سنتی مناطق.

"درست مثل انسان ماهیگیر که نه فقط رها کردن یک قلاب در اقیانوس" دوربان گفت. "آنها را به مکان های مورد علاقه.

"آنها در جوامع است که عبور از فرهنگ از نسلی به نسل دیگر. آنها موجودات عادت."

اما درست جایی که orcas شکار — سمت غرب از سان خوان جزیره Swiftsure بانک و دیگر ماهی قزل آلا نقاط داغ در انتهای شرقی تنگه Juan de Fuca — در حال حاضر مشغول هستند و با boaters تجاری کشتی ها و ماهیگیران.

به جمعیت فقط 72 نهنگ هر نوزاد شمارش جنوبی ساکن orcas. و شانس خود را برای موفقیت در بارداری خوب نیست. حدود دو سوم از تمام جنوب ساکن بارداری به طور معمول از دست محقق سام Wasser از مرکز حفاظت از زیست شناسی در دانشگاه واشنگتن نشان داده است. استرس از گرسنگی به علت عدم ماهی قزل آلا است که در ارتباط با نهنگ' فقیر باروری موفقیت با توجه به تحقیقات خود را.

چند تن از نوجوانان در غلاف نیز به دنبال نازک Fearnbach گفت: از جمله J-35 و در زندگی فرزندان J-47.

"وجود دارد تاکید کرد نهنگ ها در خارج وجود دارد به شدت تاکید کرد" او تاکید کرد.

در حالی که انجام کار درست در این سال هر دو از دانشمندان گفت: آنها را دیده اند بسیاری از قایق ترافیک در آب بیش از حد از آن در حال حرکت بیش از حد سریع است. سریع تر قایق به طور معمول بلندتر است.

این احتمال وجود دارد که تاهلکواه خواهد یک بار دیگر او را از دست بدهند گوساله با توجه به سابقه است. او از دست یکی دیگر از گوساله قبل از اینکه نوزاد او به هنگام تولد به دو سال پیش که جان سالم به در برد و تنها یک نیم ساعت. او انجام بیش از 300 پوند 6-پا بلند گوساله روز پس از روز امتناع از اجازه دهید آن را برو.

را در کنار او گوساله زندگی می کنند ؟

"ما نگران هستند اگر او گوساله را, او قادر به نگاه پس از خودش و گوساله و J47 بیش از حد؟" دوربان گفت. "شده است وجود دارد بسیاری از صحبت من مطمئن هستم که بسیاری تغییر کرده است برای نهنگ."

در خود مشاهده روی orcas این خانواده ها بسیار گسترش به عنوان آنها سفر در گروه های کوچک بیش از فرسنگ ها فاصله Fearnbach گفت.

که نشانه ای است از کار سخت برای پیدا کردن به اندازه کافی به غذا خوردن با کمتر استراحت و معاشرت.

دانشمندان را یکی دیگر از مجموعه ای از عکس هایی از این نهنگ ها در پاییز امسال و به امید دیدن تاهلکواه حتی طفیلی.

"مردم نیاز به درک این ویژه نهنگ ها در یک محل خاص در معرض خطر زمان" دوربان گفت. "این نهنگ سزاوار یک شانس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب