Wayne Embry می گوید اگر با توجه به انتخاب به بازی میان نژادی ناآرامی او را

Wayne Embry به خاطر شوک و غم و اندوه است که از طریق بوستون سلتیکز زمانی که مارتین لوتر کینگ جونیور ترور شد ساع

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

Wayne Embry به خاطر شوک و غم و اندوه است که از طریق بوستون سلتیکز زمانی که مارتین لوتر کینگ جونیور ترور شد ساعت قبل از 1 بازی از سال 1968 شرقی بخش نهایی.

که در مارس 5 بازی در فیلادلفیا یک روز پس از پادشاه مرگ تقریبا اتفاق نمی افتد.

"ما واکنش فوری بود و ما نمی خواهد بازی بازی گفت:" Embry که صرف بعد از بازی کشتی کج با غم و اندوه خود را در اتاق هتل او با همین نلسون. "بازیکنان بودند فقط متزلزل تمام احساسات شما احتمالا می تواند از فکر می کنم. ما فقط تصور " ما نمی خواهد بازی.'"

هشت بازی از 10 شروع شد سیاه از جمله بیل راسل یکی از مهمترین آوازی ورزشکاران در طول جنبش حقوق مدنی.

سلتیکز' بازی-جلسه روز گرم بود و بعضی سفید و بازیکنان در برابر استدلال به تعویق افتادن.

اما به عنوان نژادی ناآرامی های منفجر شده در شهرستانها در سراسر ایالات متحده سلتیکز مدیر کل Red Auerbach اعتقاد پخش خواهد نگه داشتن مردم از خیابانها.

"البته ما تا به حال به بیرون رفتن رقابت اما در پشت ذهن ما به Sixers و سلتیکز بازیکنان به اشتراک گذاشته و اندوه و برطرف کننده ناراحت و آشفته در مورد آنچه اتفاق افتاده بود. اما ما هنوز هم رفت و گفت:" Embry که در حال حاضر تورنتو رپتورز ارشد بسکتبال مشاور.

خلق و خوی بود وهم آور است که در این طیف به عنوان سلتیکز ضرب و شتم فیلادلفیا 127-118.

"شما می تواند بگوید تفاوت وجود دارد مردم از ترس از آنچه ممکن است اتفاق می افتد شما می تواند احساس آن شما فقط می تواند آن را احساس کنید," گفت: Embry که سلتیکز برنده سری سپس به ضرب و شتم لس آنجلس لیکرز در فینال.

Cooped در خانه اش در نزدیکی دیتون اوهایو به دلیل COVID-19 83 ساله Embry شده تماشا نژادی ناآرامی های چند هفته گذشته بازی در تلویزیون خود را. تصاویر یادآوری او را از این آشفته 1960s.

"من متأسف خشم و کاملا رک و پوست کنده وحشت زده با راه چیزهایی هستند و این است که چگونه بسیاری از سال بعد؟" Embry گفت. "ما فکر کردیم که همه چیز به خوبی و همه چیز رو به خوبی در اواخر دهه 70 و اوایل 80s, ما شروع به دیدن پیشرفت شرکت های بزرگ امریکا باز من فکر می کنم ما شاهد پیشرفت های بزرگ. و من فکر می کنم آن را در ادامه به 90s.

"اما در سال های اخیر این فقط شگفت انگیز به نحوی ما پسرفت کرده ایم. آن را غم انگیز برای دیدن است."

پس از جورج فلوید مرگ در ماه گذشته در مینیاپولیس متعدد بازیکنان NBA از جمله رپتورز جانباز گارد کایل لوری پیوسته اند و صدها هزار نفر از افرادی که اعتراض در سراسر آمریکا

NBA توقیف در مارس 11 با توجه به همه گیر جهانی است, آزمایشی, برنامه ریزی برای از سرگیری در جولای 30 در اورلاندو اما برخی از بازیکنان از جمله Kyrie Irving و دوایت هاوارد می گویند در حال حاضر نه زمان مناسب برای بازی.

"بسکتبال و یا سرگرمی نیست مورد نیاز در این لحظه و فقط یک حواس پرتی" هوارد در بیانیه ای گفت. "من دوست دارم چیزی بیش از پیروزی از اولین قهرمانی NBA. اما وحدت مردم من خواهد بود حتی بزرگتر قهرمانی که فقط بیش از حد زیبا به تصویب است."

Embry درک احساسات نه موافقت با آن است.

"من می خواهم بازی چون من فکر می کنم از طریق ورزش ما می تواند یک مدل بیشتر در جامعه است که ما از زمینه های متنوع, ما گرد هم می آیند برای کار به سمت یک هدف مشترک و آن را به نفع خود قهرمانی در یک تیم ورزشی" Embry گفت. "من فکر می کنم ما می تواند یک مدل برای بیشتر جامعه به همین دلیل من فکر می کنم من خواهد بازی کند."

در حالی که در سال 1968 خواهد بود Embry تنها عنوان NBA به عنوان یک بازیکن پنج بار همه ستاره و Hall of Famer با نام مستعار "دیوار" برای بی رحم پرده رفت و تبدیل به NBA اولین بار, سیاه, GM با میلواکی در سال 1972 است. او همچنین با ارائه ملی حقوق مدنی موزه ورزش میراث جایزه.

باشگاه مهندسان دختر و همسر تری شرکت در راهپیمایی از سلما به مونتگمری, Ala., در 7 مارس 1965 شناخته شده به عنوان "یکشنبه خونین." صدها نفر از معترضان به برنامه ریزی برای راه رفتن در سراسر ادموند Pettus پل به مونتگمری اما شد متوقف شده توسط پلیس در یک برخورد خونین که دیدم معترضان مورد ضرب و شتم و اشک با گاز کشته شوند.

Wayne و تری هنوز هم صحبت در مورد آن روز.

"ما صحبت در مورد خشونت و ظلم و ستم از کسانی که سنگ پرانی و هر چیز دیگری که می تواند در پیدا کردن" گفت: اتوبوس بود که بازی برای Cincinnati Royals در آن زمان و نبود با همسر خود.

تری بود whisked دور از صحنه در یک کامیون با یک روکش پارچهای.

"او می شود احساسی که او فکر می کند به این که" Embry گفت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

علاوه بر این سفر به نزدیکی داروخانه, باشگاه مهندسان دختر و همسر خود مانده اند در خانه خود را برای جلوگیری از جهانی همه گیر.

"من خسته هستم از ذهن من" Embry گفت.

کشش از ایالات متحده Hwy 40 اجرا می شود که از طریق نزدیکی شهر جدید کارلایل جایی که او با حضور در تکومسه دبیرستان به نام Wayne Embry راه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن