سرمقاله: نشان دادن حمایت خود را برای اخبار محلی - Sun, 12 Jul 2020 PST

محلی اخبار چهره چالش های بی سابقه ای. اول اینترنت همه چیز را تغییر داد. پس از آن صندوق های تامینی شروع به خرید

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

محلی اخبار چهره چالش های بی سابقه ای. اول اینترنت همه چیز را تغییر داد. پس از آن صندوق های تامینی شروع به خرید روزنامه و vivisecting آنها را برای سود. در حال حاضر یک بیماری همه گیر است کاهش در حال حاضر تیره و تار مدل های تبلیغاتی. اگر روزنامه های محلی هستند برای زنده ماندن و خدمت به جوامع خود آنها نیاز به کمک مانند روزنامه نگاری محلی پایداری عمل می کنند.

اگر شما در حال خواندن این سرمقاله شما تقریبا قطعا کسی که معتقد به ارزش های محلی و اخبار. متمم اول قانون اساسی ایالات متحده محافظت از مطبوعات آزاد به دلیل بنیانگذاران می دانستند که دموکراسی شکوفا با روزنامه نگاران مستقل و برگزاری دولت پاسخگو باشد.

سخنگوی-نقد و بررسی یکی از معدود باقی مانده به صورت محلی متعلق به مقالات در واشنگتن است. ما متصل به جامعه و خود داستان است. فقط در سال گذشته بوده ایم در خط مقدم تظاهرات و اعتراضات نژادی و بی عدالتی. ما تحت پوشش سخت شورای شهر و شهرداری نژادها. ما به بررسی پیامدهای انتخابات طرح. ما به روز شده در ورزشگاه بحث. ما گزارش گیری در دور المپیا که بر ساکنان اینجا. ما با تمرکز بر چالش های بی خانمانی. و ما مشترک اقتصادی اخبار خوب و بد.

چاپ خبر (آنلاین و یا بر روی کاغذ) باقی مانده است و بهترین مکان برای پیدا کردن در عمق پوشش از چیزهایی که مهم است. تلویزیون و مستقل خود توصیف روزنامه نگاران باید یک جایی در رسانه های مخلوط, اما آنها نه یک جایگزین.

اخبار محلی است که در بحران در سراسر امریکا است. چیزهای بد بودند پس از 20 سال از اینترنت ناشی از تجدید به عنوان مشترکین انتخاب محتوای رایگان آنلاین. سپس COVID-19 همه گیر شد یک بحران برای اخبار. تبلیغات باقی مانده است یک منبع مهم درآمد برای روزنامه ها اما با یک برآورد روزنامه چاپ تبلیغات را کاهش می دهد یک سوم این سال و نه بازگشت.

اخبار محلی نیاز به حمایت محلی اگر آن را به زنده ماندن تا چند سال آینده نسبتا دست نخورده است. شروع می شود که با اشتراک و خوب خواهد شد اما آن را می کند پایان ندارد وجود دارد. بزرگ, خلاق, راه حل های مورد نیاز هستند. تشکر. دن Newhouse امیدوار به ارائه یک چنین راه حل. او یکی از حامیان مالی سرب از هر دو حزب پیشنهاد نام محلی نگاری پایداری عمل می کنند. که قانون را ارائه مهلت در قالب اعتبار مالیاتی برای مشترکین به روزنامه های محلی و کسب و کار است که خرید تبلیغات در روزنامه های محلی. دومی یک رویکرد هوشمندانه است که در آن نه تنها پشتیبانی از مطبوعات آزاد اما همچنین پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک است که در حال تلاش برای رسیدن به مشتریان در طول بیماری همه گیر. این قانون همچنین به ارائه حقوق و دستمزد اعتباری به روزنامه های محلی به ادامه استفاده از روزنامه نگاران در جامعه است.

که Newhouse یک جمهوری خواه از Sunnyside است به یک رهبر در این تلاش مهم است. او کار خود را با حزب دموکرات و یک لایحه دو حزبی شانس با وجود کنگره شدم. شاید این عمل می تواند رول به بعد COVID-19 بسته محرک; شاید آن می تواند عبور خود را در آن.

این لایحه ثابت نیست اما آن می تواند مورد نیاز پل به آینده در حالی که حتی بزرگتر اصلاحات شکل گرفتن است.

اگر شما باور در ارزش از اخبار محلی و آگاهانه رای دهندگان یک لحظه به تماس با ما هیئت نمایندگان کنگره – کنگره کتی McMorris راجرز دیابت ماریا Cantwell و بهداشت ، پتی موری. آنها را ترغیب به حمایت محلی نگاری پایداری عمل می کنند به طوری که اخبار محلی اسپوکن و هر جامعه سزاوار باقی می ماند ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن