نسکار تعهد به انجام کار بهتر پرداختن به نژادی و بی عدالتی

ATLANTA, GA.—بابا والاس ملبس به یک تی شرت سیاه و سفید با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" و نسکار مکث قبل از روز

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

ATLANTA, GA.—بابا والاس ملبس به یک تی شرت سیاه و سفید با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" و نسکار مکث قبل از روز یکشنبه جام نژاد در آتلانتا موتور جاده سریع السیر به اذعان این کشور در ناآرامی های اجتماعی است. بدن حاکم عهد را به انجام یک کار بهتر از پرداختن به نژادی و بی عدالتی در پی جورج فلوید مرگ است.

در طول گرم کردن دور 40 خودرو کشیده به توقف در مقابل خالی grandstands و خاموش کردن موتورهای خود را پس نسکار جمهور استیو فلپس می تواند ارائه یک پیام بیش از رادیو های خود را تنظیم می کند.

"با تشکر از شما برای وقت خود را" فلپس گفت. "کشور ما درد است و مردم حق عصبانی و خواستار شنیده می شود. جامعه سیاه و سفید و همه مردم از رنگ رنج می برد در کشور ما از آن گرفته شده به مراتب بیش از حد طولانی برای ما به شنیدن خواسته های خود را برای تغییر. ورزش ما باید انجام دهید بهتر است. کشور ما باید انجام دهید بهتر است."

سیاه نسکار رسمی در زمان زانو در امتداد جاده گودال تقلید یک حرکت استفاده شده توسط معترضان در ادای احترام به سابق NFL quarterback khezri.

تمام 40 خدمه ایستاده بود بر روی دیوار در مقابل خود را در گودال جعبه.

"زمان در حال حاضر به گوش دادن به درک و ایستادگی در برابر نژاد پرستی و نژادی و بی عدالتی" فلپس گفت. "ما از رانندگان ما ... و از همه طرفداران ما برای پیوستن به ما در این ماموریت برای یک لحظه از انعکاس اذعان به این که ما باید انجام دهید بهتر است به عنوان یک ورزش و پیوستن به ما به عنوان ما در حال حاضر مکث و یک لحظه به گوش دادن."

والاس تنها آفریقایی راننده نسکار, برترین سری, شده, ورزش, ترین صریح صدای فلوید پس از درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس جرقه تظاهرات گسترده در تمام 50 ایالت و سراسر جهان خواستار پایان دادن به اجرای قانون خشونت علیه مردم از رنگ.

والاس تی شرت انجام شده فلوید را شفاعت کلمات هنگامی که یک افسر شناخته شده به عنوان درک چوین دوخته زانو در گردن او برای بیش از هشت ساعت در حالی که او دست به دستبند. چوین و سه نفر دیگر از افسران اخراج شده اند و متهم در این حادثه که به دنبال مرگ Breonna تیلور و Ahmaud Arbery.

معترضان ذکر شده در هر سه آمریکایی آفریقایی قربانیان در خواسته های خود را برای عدالت اجتماعی است.

پس از فلپس خطاب به رانندگان نسکار آنها مشاهده شده در 30 ثانیه با یک دقیقه سکوت. پس از آن به عنوان ماشین refired موتورهای خود را و به آرامی کشیده دور برای رنگ سبز پرچم, فاکس پخش قطع به یک ویدیو ساخته شده توسط تعدادی از جام رانندگان از جمله والاس و هفت بار قهرمان Jimmie Johnson به عنوان به خوبی به عنوان بازنشسته ستاره دیل Earnhardt جونیور

چندین رانندگان نیز ارسال شده از ویدئو در توییتر خود حساب تعهد به "گوش دادن و یاد بگیرند که" از این تظاهرات که باید لرزاند ملت است. این قول به "دیگر سکوت" و متعهد به "با هم کار کنند برای ایجاد تغییر واقعی است."

با ریشه های آن در جنوب و یک بار آغوش مؤتلفه نمادها نسکار شطرنجی تاریخ نژادی. این سازمان راه اندازی کرده است برنامه های متنوع اما هنوز هم در تلاش برای تکان شهرت خود را به عنوان تا حد زیادی سفید ورزش است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در هنگام خاموش شدن ناشی از کوروناویروس همه گیر راننده نسکار Kyle Larson اخراج شد پس از معمولی گفتن نژادی لکه دار کردن در حالی که رقابت در یک ویدیو مسابقه بازی.

"ما نیاز به گام تا بیشتر از ما همیشه باید قبل از" گفت: سابق جام ستاره جف گوردون در حال حاضر یک فاکس پخش. "ما در حال گوش دادن ما در حال یادگیری است و ما آماده برای تغییر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب