مغلوب ساختن پیشی جستن آماده سخنرانی آتشین برای Mount Rushmore جولای چهارم

توسط استفان نخلستان و DARLENE SUPERVILLEکیستون, S. D. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ری

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

توسط استفان نخلستان و DARLENE SUPERVILLE

کیستون, S. D. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی آتشین کوه راشمور سخنرانی شب جمعه از جمله فسخ از معترضان او می گوید در حال تلاش برای "پاره کردن" ملت تاریخ است. او اضافه محکومیت کسانی که پایین کشیدن مجسمه به یک آتش بازی نشان می دهد و بیشتر سنتی جولای چهارم ستایش از گذشته آمریکا و ارزش ها.

مغلوب ساختن پیشی جستن که صحبت کرده به زور علیه معترضان که تلاش کرده اند برای سرنگونی مؤتلفه آثار و مجسمه ارج نهادن به کسانی که بهره مند از برده داری برنامه ریزی برای هدف قرار دادن "جناح چپ اراذل و اوباش و کسانی که تمرین انصراف از فرهنگ" گفت: یک فرد آشنا با سخنان خود.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای محکوم کردن چنین "توتالیتر رفتار است که به طور کامل بیگانه به زندگی در آمریکا" گفت: این فرد که در توصیف برنامه ریزی اظهارات در پیشبرد فقط به شرط ناشناس ماندن.

رئیس جمهور به ریاست بیش از یک نمایش آتش بازی در یک رویداد انتظار می رود به رسم هزاران و حتی به عنوان coronavirus موارد سنبله در سراسر کشور است.

رئیس جمهور شد با بهره گیری از یک داکوتای جنوبی نشان می دهد حمایت با دولت حزب جمهوریخواه فروش تی شرت که ویژگی مغلوب ساختن پیشی جستن در یادبود در کنار جورج واشنگتن و توماس جفرسون تئودور روزولت و آبراهام لینکلن. اما نگرانی در مورد کوروناویروس ریسک و خطر آتش سوزی از آتش بازی همراه با تظاهرات از گروه های بومی آمریکا بودند نیز انتظار می رود.

کالیفرنیا ، Kristi Noem یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد میگوید اجتماعی فاصله نمی توان مورد نیاز در طول این رویداد و ماسک می شود اختیاری است. سازمان دهندگان این رویداد را ارائه ماسک برای هر کسی که می خواهد آنها و برنامه ریزی برای نمایش شرکت کنندگان برای علائم COVID-19.

خواه شهردار بزرگترین شهر در نزدیکی بنای یادبود سریع, شهر, گفت که او خواهد بود به تماشای برای افزایش موارد پس از این رویداد, Rapid City Journal گزارش شده است.

مشتاق شرکت کنندگان بعید به رد صلاحیت خود را "از آنجا که آنها یک سرفه روز و یا روز قبل از" شهردار استیو Allender گفت.

شهر کوچک کیستون نهفته است که یک زن و شوهر مایل از این بنای تاریخی شد وزوز با مردم جمعه به امید گرفتن یک نگاه اجمالی از آتش بازی و رئیس جمهور. بسیاری از عینک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تی شرت و کلاه. چند تن ماسک.

"این است که به رتبه بالا در صفحه چهارم از Julys که من صحبت در مورد گفت:" مایک Stewhr است که خانواده خود را از نبراسکا.

مایک هریس سریع شهرستان گفت: او یک جمهوری خواه بود اما عینک ماسک و دست تکان داد ضد مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم. او همچنین ورزشی یک تفنگ دستی در هر ران. او گفت که او نگران این رویداد خواهد جرقه COVID-19 شیوع.

"من فکر می کنم این یک مثال بد بودن تعیین شده توسط رئیس جمهور ما و ما فرماندار" هریس گفت.

رابین Pladsen مدیر کیستون اتاق بازرگانی و دست از ماسک صورت و ضد عفونی کننده دست از چادر. او گفت: گردشگری هجوم خواهد کمک به کسب و کار پرداخت وام آنها گرفته بود را به زنده ماندن اقتصادی مرکز شهر اما اذعان خطر سلامت برای این شهر است.

رهبران چندین قبایل بومی آمریکا در منطقه نیز نگرانی است که این رویداد می تواند منجر به شیوع ویروس در میان اعضای خود را که آنها می گویند به ویژه آسیب پذیر به COVID-19 دلیل کمبود بودجه روبرو سیستم مراقبت های بهداشتی و شرایط بهداشتی مزمن.

"رئیس جمهور این است که با قرار دادن ما اعضای قبیله ای در معرض خطر به مرحله یک op عکس در یکی از مقدس ترین مکان گفت:" هارولد Frazier رئیس شایانی رودخانه سو قبیله.

برخی از گروه های بومی آمریکا در حال استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید در اعتراض به کوه راشمور یادبود خود اشاره به این که سیاه تپه گرفته شده از لاکوتا مردم در برابر پیمان نامه.

بیش از 100 معترض بسیاری از لکتا صف جاده منتهی از کیستون به بنای برگزاری علائم و بازی لکتا موسیقی در 95 درجه حرارت. برخی از برگزار مشت خود را در هوا به عنوان اتومبیل های لود شده با رویداد شرکت کنندگان در گذشت. دیگران برگزار می شود نشانه هایی است که خواندن "محافظت از SoDak اول مردم" "شما در زمین به سرقت رفته" و "از بین بردن سفید برتری."

"رفتن به خانه مهاجر (expletive)!" یکی از معترضان فریاد زد.

"رئیس جمهور نیاز به باز کردن چشم خود را. ما مردم بیش از حد و آن این بود که ما برای اولین بار زمین" گفت: Hehakaho زباله های معنوی سالمند با Oglala سو قبیله.

پلیس سعی در نگه داشتن معترضان محدود به جاده شانه اما یک گروه غیر روحانی کردن در وسط سنگ فرش.

امنیت برای این رویداد خواهد شد ، فرماندار سخنگوی مگی Seidel نمی خواهد می گویند که آیا داکوتای جنوبی گارد ملی بود که اعزام شد اما گفت: سازمان در حال ساخت مطمئن شوید که آن را امن رویداد.

اما چند نفر که یک بار نظارت خطر آتش سوزی در یادبود ملی گفت: تنظیم کردن آتش بیش از جنگل است یک ایده بد است که می تواند منجر به آتش سوزی ، آتش خاموش نامیده می شدند پس از سال 2009 به خاطر یک سوسک کاج کوهی آلودگی افزایش خطرات آتش است.

Noem تحت فشار قرار دادند به آتش بازی به زودی از سر گرفته پس از او انتخاب شد و داوطلب خدمت سربازی مغلوب ساختن پیشی جستن ، رئیس جمهور خار کنار آتش نگرانی در اوایل سال جاری گفت: "آنچه را می سوزاند ؟ این سنگ است."

خدمات پارک های ملی مورد بررسی پتانسیل اثر آتش بازی برای سال جاری و تصمیم گرفت آنها را امن خواهد بود, هر چند از آن اشاره کرد که در خشک سال یک آتش سوزی بزرگ شد یک خطر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ اشاره ای به خطر آتش سوزی در تازه نظر پنج شنبه.

"آنها استفاده می شود به انجام آن از سالها پیش و برای برخی از دلایل آنها قادر یا unallowed به آن را انجام دهد" او گفت:. "آنها فقط اجازه نداشتند به آن را انجام دهد و من آن را باز کرد و ما در حال رفتن به یک فوق العاده ای در جولای 3 و پس از آن ما در حال آمدن به اینجا جشن چهارم جولای در واشنگتن"

مغلوب ساختن پیشی جستن به ریاست بیش از یک چند بزرگ-جمعیت حوادث — در Tulsa, اوکلاهما و در آریزونا megachurch — حتی به عنوان مقامات بهداشتی هشدار می دهند در برابر اجتماعات بزرگ و توصیه ماسک صورت و اجتماعی فاصله. او قصد دارد در ماه ژوئیه چهارمین جشن در نشنال مال در واشنگتن با وجود نگرانی های بهداشتی از سی شهردار. مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول Melania Trump برنامه ریزی برای میزبانی رویدادهای از کاخ سفید در جنوب چمن و از بیضی.

--

آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin در واشنگتن و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن