تورنتو FC مربی دوست دارد آنچه که او می بیند جلوتر از MLS برگشت مسابقات بازکن

تورنتو FC مربی گرگ Vanney یک قاضی خوب از تیم خود دوست داشت که آنچه که او را دیدم در آموزش این هفته در MLS برگش

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

تورنتو FC مربی گرگ Vanney یک قاضی خوب از تیم خود دوست داشت که آنچه که او را دیدم در آموزش این هفته در MLS برگشت مسابقات است.

این کمک کرد که آن را بارید صبح روز جمعه در فلوریدا برای شرایط خنک.

"ما روت نسبتا نور, آیا برخی از چیزهایی که از نظر تاکتیکی و سپس بچه ها فقط تا به حال برخی از سرگرم کننده گفت:" Vanney. "ما در پایان بازی. وجود دارد مقدار زیادی از خنده بچه ها شد آرام کمی و حل و فصل در.

"برای من که واقعا نوع یک لحظه بزرگ در یک محیط است که در زمان احساس می کنید کمی زمان و بدیهی است که بسیار استریل ... این خوب بود برای بچه ها فقط به نوع اجازه گارد خود را برای کمی کردن در زمین فوتبال و فقط لذت بردن از خود. چرا که آنچه در آن همه مورد در بسیاری از راه.

"بنابراین من احساس خوب با جایی که ما در. من فکر می کنم بچه ها هیجان زده به بازی."

تورنتو باز می شود, جام جهانی به سبک مسابقات صبح روز یکشنبه در مقابل DC United. جدید انگلستان را شکست داد مونترال 1-0 در گروه C بازی.

جوزی آلتیدور مهاجم همیشه مایل به اشتراک گذاشتن زمان برای رسانه های اجتماعی شنبه به کمپرسی در کیکآف زمان.

"این 9 صبح بازی نه راه است. راه بیش از حد داغ کردن در اینجا برای همه است که" او هنوز توییتی.

پیش بینی خواستار 28 C در کیکآف احساس 32 C (افزایش به 30 C و 37 C در 11 a. m.) در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو.

این اولین بازی برای تورنتو پس از یک خانه 1-0 برنده بیش از New York City FC on مارس 7. لیگ زمین به توقف پنج روز بعد با توجه به COVID-19.

پس از آن بازیکنان از طریق رنج می برد این بیماری همه گیر مستند قبل به تدریج از سرگیری آموزش — اول به صورت جداگانه و سپس در گروه های کوچک و در نهایت به عنوان یک تیم کامل.

جهان تغییر کرده است در این فاصله با مرگ جورج فلوید راه اندازی در سراسر جهان در پاسخ به نژادپرستی و خشونت پلیس.

تورنتو کمک کرده است و منجر به راه در MLS جبهه با fullback جاستین مارو مدیر اجرایی تازگی سابق, سیاه, بازیکنان برای تغییر ، Altidore, Richie Laryea و مجروح Ifunanyachi Achara در میان TFC بازیکنان که صحبت از فصاحت.

GM علی کورتیس نیز نقش مهمی در پشت صحنه در حالی که دستیار مربی Jason خم را صدا نیز حامل وزن است.

"آن را دشوار است به بازی این بازی با همه چیز است که اتفاق افتاده است اما من مفتخر به خارج وجود دارد به عنوان همیشه به نمایندگی از تورنتو است که به یک شهر بزرگ و من احساس باور نکردنی حمایت از آنها گفت:" فردا.

در این زمینه تورنتو طرفداران باشگاه به دنبال به جلو به یک نگاه اجمالی از جناح پابلو Piatti آرژانتین بازیکن تعیین شده که برای شروع فصل به تعویق افتاد با یک مصدومیت همسترینگ.

ترکیبی از Piatti و بازیساز Alejandro Pozuelo می تواند دهان آبیاری.

برای مایکل برادلی یکشنبه را اولین اقدام او پس Nov. 10 هنگامی که او مجروح مچ پا خود را در MLS Cup final دست دادن در سیاتل. 32 ساله و کاپیتان تحت عمل جراحی در ماه ژانویه بعد از مچ پا موفق به پاسخ به نوتوانی.

Altidore به خوبی ممکن است هنوز یک کار در حال پیشرفت است اما. زبر و خشن ایالات متحده بین المللی به جلو صرف بیشتر از این مستند در خانه فلوریدا و تا به حال به خود قرنطینه آموزش خود را پس از بازگشت به تورنتو.

با تورنتو برنامه ریزی شده دوباره به بازی روز شنبه برابر مونترال Vanney است به احتمال زیاد به حفاری های عمیق به خود را فهرست.

وجود دارد مقدار زیادی از را انتخاب کنید. تورنتو حفظ 17 از 18 بازیکن که برای MLS Cup final, گم, فقط لیونل Nicolas Benezet در حال حاضر با کلرادو.

ذخایر جوان هستند اما. ده نفر از تورنتو مسابقات فهرستی هستند 22 یا جوان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که تمام 24 تیم باقی مانده در مسابقات — FC Dallas و Nashville SC بودند مجبور به عقب نشینی پس از COVID-19 پاره پاره خود را از طریق فهرست اسامی — باقی می ماند با این نسخهها کار در حال پیشرفت است با توجه کمبود جدی در زمان آماده سازی تورنتو شناخته شده است مقدار.

"شما می دانید که شما در حال رفتن به کیفیت" گفت: d. C., United مربی بن اولسن. "و شما می دانید که شما در حال رفتن به یک تیم است که در برخی از راه است و کمتر از یک کار در حال پیشرفت است به دلیل عدم وجود گردش مالی که این تیم تا به حال بیش از چند سال گذشته.

"در بسیاری از بازگشت بازیکنان و بسیاری از از بازگشت بازیکنان از کیفیت. به طوری که بخشی از یک چالش هیجان انگیز برای ما است."

D. C., United نیز به یاد 5-1 دور اول حذفی از دست دادن به تورنتو در فصل گذشته. پس از ارسال بازی به وقت اضافه با یک توقف زمان اکولایزر اولسن تیم اذعان چهار گل در سریع مد در BMO زمینه است.

"نه این که ما نیاز به هر گونه انگیزه فوق العاده اما ما قطعا نمی خواهد ذهن گرفتن در پشت آنها گفت:" اولسن.

D. C., United می گوید بازیساز کهنه فدریکو Higuain که امضا شده در ماه مارس به عنوان یک عامل آزاد پس از هشت فصل با کلمبوس برای بازی آماده است پس از دوره نقاهت بعد از عمل جراحی زانو.

پرو بین المللی هافبک ادیسون فلرس نیز یکی به تماشای.

"او یک ویژه بازیکن گفت:" اولسن. "او هیجان انگیز, او, پویا, او می تواند نمره او ارائه می کنند. او به ما کمک خواهد کرد در راه ما حمله کند.

"در حال حاضر این ترفند است با او است و ما باید به او در پیدا کردن توپ زیرا زمانی که او توپ را در پای چیزهای خوب اتفاق می افتد و او باعث می شود رئال بازی می کند."

که چشم انداز خواهد بود خوش آمدید به یک تیم از دست داده است که سلاح های تهاجمی به جلو با خروج از وین رونی, لوکاس (Titi) رودریگز و لوچیانو (Lucho) Acosta.

تیم های دسته سه گروه بازی در این مسابقات که تعداد خواهد شد در به طور منظم فصل جدول رده بندی با دو نفر از هر یک از شش استخر به همراه چهار تا از بهترین مقام سوم پس از اتمام پیشبرد به مرحله حذفی دور 16.

تورنتو رفت 1-0-1 در دو بازی اول فصل در حالی که d. C., United شد 1-1-0.

بودن در یک حباب است که هیچ چیز جدید به تورنتو با تشکر از سفر به قلمرو خصمانه در لیگ قهرمانان کونکاکاف — البته بدون تهدید COVID-10.

"آن را مانند ما بودند از هتل بسیار زمانی که ما در برخی از این اماکن در مکزیک گفت:" برادلی. "هیچ یک از این fazes ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب