چگونه NFL در حال آماده سازی برای اردوگاه های آموزشی در یک بیماری همه گیر-محدود جهان

شیکاگو—تست تست. یک-دو-سه. تست.به انجمن خوش آمدید NFL اردوگاه های آموزشی در سال 2020 است.در این بیماری همه گیر-

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

شیکاگو—تست تست. یک-دو-سه. تست.

به انجمن خوش آمدید NFL اردوگاه های آموزشی در سال 2020 است.

در این بیماری همه گیر-محدود جهان, تمام 32 تیم به سرعت در حال تطبیق با افزایش ایمنی محیط کار و جلوگیری از گسترش COVID-19 قابل توجهی از اخلال در این فصل است.

"ما می دانیم این است که رفتن به چالش کشیدن," گفت: دکتر آلن آستانه NFL افسر ارشد پزشکی. "و ما گفته ایم آن را نمی خواهد بود آسان است. اما من هم همچنان با احتیاط خوش بینانه در مورد حرکت رو به جلو به این فصل است."

به دور ما.

خیلی از این دوره شروع می شود با تست.

COVID-19 تست خواهد شد و این کار برای اولین بار در to-do list برای هر بازیکن گزارش به اردوگاه های این هفته است. برای خرس که گزارش های رسمی تاریخ به Halas سالن بود سه شنبه هر بازیکن را سه coronavirus ورود به آزمون بیش از چهار روز طول. اگر و تنها اگر هر سه بینی تست های گرد دوباره منفی خواهد شد و بازیکنان مجاز در داخل ساختمان برای معاینات فیزیکی و تجهیزات وانت.

از وجود دارد ؟ با پروتکل های ایجاد شده توسط NFL و NFLPA تحت advisement از مشترک خود را coronavirus پزشکی وظیفه نیروی, بازیکنان, مربیان و اضافی پرسنل تیم ادامه خواهد داد به انجام COVID-19 تست روزانه یک فرایند است که تغییر خواهد کرد به هر روز تست تنها پس از یک تیم ایجاد کرده است رای مثبت کمتر از پنج درصد در مرکز آن است.

کردم همه که ؟

که فقط مرحله 1 یک راه طولانی از برگزاری واقعی خالی تمرین. که یک راه طولانی را از امن و صاف شروع به بازی های واقعی در سپتامبر. که یک راه طولانی از مرور از طریق تمام فصل به طور منظم به پلی آف و بعد به سمت سوپر باول LV بدون وقفه.

هیچ تضمینی وجود ندارد NFL می توانید راه خود را به پایان این پیچ و خم های پیچیده بدون چند بیراهه یا کامل متوقف می شود بیش از شش ماه.

در سراسر لیگ های مثبت COVID-19 آزمون در حال حاضر سرچشمه به عنوان انتظار می رود راه اندازی عیب یابی تلاش و روش درمان به عنوان هدایت سیاست های NFL و NFLPA به تازگی توافق کردند.

در دوشنبه 18 بیشتر بازیکنان قرار داده شد در لیگ رزرو/COVID-19 لیست نشانه ای آنها هر دو آزمایش مثبت برای coronavirus بودند و یا در تماس نزدیک با یک حامل است. این لیست شامل خرس تازه کار در حال اجرا پشت Artavis پیرس.

NFL شمارش دقیق آن را تست راه اندازی به عنوان یک قطعه کلیدی در این پازل به دست آوردن همه چیز را در پای راست آغاز شده.

پس از برنامه ریزی جامع جلسات NFL همکاری با BioReference Laboratories, Inc., نیوجرسی مبتنی بر تجاری آزمایشگاهی است که اداره COVID-19 آزمون برای تمام 32 تیم دسته نمونه جمع آوری و پردازش نتایج در سریع مد. هر تیم باید یک تست سایت در محل در اکثر موارد یک تریلر در پارکینگ.

NFL را تست پروتکل های تماس برای "تسریع نتیجه گزارش" در کمتر از 24 ساعت. لیگ نیز برجسته BioReference آزمایشگاه' تست قابلیت اطمینان از انتظار نرخ مثبت کاذب و منفی کاذب تست باقی می ماند کمتر از پنج درصد است.

آستانه گفت: NFL بود که قصد همکاری با ملی فروشنده برای تست و رسیده به بیش از 60 آزمون دهندگان قبل از اتحاد با BioReference. لیگ اول می خواستم به برخی از آن تلاش های تست نیست که اثر سوء در جامعه.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که هر تست ما به هیچ وجه مانع از آزمون تامین ظرفیت و یا عملکرد برای سیستم مراقبت های بهداشتی," آستانه گفت. "ما گفت: از روز اول که فوق العاده مهم است هدف ما است. ... ما نمی خواهم باشگاه های ما نیاز به رفتن به امکانات مراقبت های بهداشتی خود را در بازار و در هر راه را برای رقابت و یا دور تست منابع است."

لیگ را با روش های تست در حالت ایده آل را در راه است که کمک می کند تا تیم به سرعت شناسایی افرادی که دارای تست مثبت و سپس منزوی و درمان آنها درآمده است. تماس با ردیابی باقی مانده است یکی دیگر از مولفه های کلیدی در استراتژی و لیگ موظف است که تمام بازیکنان و مربیان فصل Kinexon مجاورت دستگاه ضبط در حالی که در تیم امکانات برای کمک به شناسایی و آنها را در تماس نزدیک با در رویداد آنها تست مثبت برای COVID-19.

این اقدامات در حال شروع است. اما حفاظت از امکانات خواهد شد خیلی بیشتر درگیر.

"در بسیاری از مردم تمایل به overvalue نسبی سهم از تست. ما نمی توانیم آزمون راه ما را برای ایمنی" آستانه گفت. "مهم نیست که چگونه اغلب ما تست و یا که ما تست است که همیشه رفتن به برخی از محدودیت. که چرا از آن مهم است برای اضافه کردن در لایه های دیگر حمایت می کند."

آستانه در ادامه با تأکید بر نیاز به استفاده از ماسک و فیزیکی فاصله. تیم نیز به کارگردانی استراتژی طرح از امکانات و یادآور شده اند که نیاز به ثابت ضد عفونی و عقیم سازی بسیاری از مناطق کار می کنند و لمس نمایند.

به این منظور آستانه گفت, شده است وجود دارد دلگرم کننده سطح همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر لیگ.

"هر کس به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها با هم," او گفت:. "این نه یک مزیت رقابتی چیزی که در آن یک باشگاه در حال آمدن است بر راه بهتری برای انجام کاری که پس از آن قرار می دهد و آنها را در موقعیت بهتری نسبت به دیگر باشگاه. ما تیم فوق العاده رقابتی در زمینه بازی. اما وقتی که می آید به ایمنی و بهداشت آنها فوق العاده مشترک. و ما را دیده اند که از طریق این کار بیشتر در این زمان به عنوان هر زمان دیگر از من می توانید به یاد بیاورید."

خرس کاهش یافته شیکاگو تریبون درخواست به صحبت با آنها تعیین شده کنترل عفونت افسر آندره تاکر و یا هر کس دیگری خود را در کادر پزشکی و یا در مقابل دفتر برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه این سازمان تنظیم شده به تیم امکانات به کار تحت شرایط فعلی است. این تیم همچنین کاهش یافته است برای به اشتراک گذاشتن آن COVID-19 تست برگزار خواهد شد و یا که در آن آزمون نمونه ارسال خواهد شد به اطمینان از نتایج سریع.

هفته گذشته در مینه سوتا در یک تلاش هماهنگ برای جزئیات تمام اقدامات وایکینگ ها در حال بدست گرفتن برای حفاظت از خود TCO عملکرد مرکز امکانات سر مربی ورزشی اریک Sugarman به خبرنگاران 25 دقیقه ارائه پاورپوینت بر روی تغییرات و چین و چروک های جدید در تیم ستاد.

Sugarman که نیز منصوب شده است به عنوان تیم کنترل عفونت افسر برای این فصل و سپس در زمان پرسش برای 15 دقیقه بی شمار توصیف تغییرات چگونه وایکینگ ها را تابع برای جلسات و وعده های غذایی; چگونه ترافیک پا در داخل ساختمان خواهد بود محدود و هدایت; چگونه مایع از فقط در مورد همه چیز به مراتب شدید تر است.

وایکینگها' سالن برای مثال یک 174-صندلی فضای یک بار استفاده می شود اغلب برای تیم کامل جلسات در حال حاضر تنها 42 قابل استفاده صندلی اجازه می دهد تا به صورت مناسب فاصله.

فرد در کلاس درس فیلم مطالعه دلسرد می شود با بازیکنان خواست به جای تمایل به چنین مشق شب خود را در قرص.

روز از خود در خدمت خطوط مواد غذایی در کافه تریا بیش از در حال حاضر بیش از حد. برای تنظیم وایکینگ ها در حال ساخت با شتاب-و-رفتن مواد غذایی گزینه های بیشتر به راحتی در دسترس در حالی که همچنین راه اندازی یک برنامه است که اجازه می دهد تا بازیکن را به قبل از سفارش غذا را انتخاب کنید و در جاهای دیگر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پوشش صورت نیاز در همه زمان ها در داخل خانه. ضد عفونی کننده دست در ایستگاه در حال حاضر در همه جا در ساختمان است.

"شما نمی توانید به بیش از 30 ثانیه و بدون bumping به یکی از این" Sugarman گفت.

همه این تغییرات Sugarman اذعان به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

"ما می دانیم که چند هفته اول در حال رفتن به برخی از سخت ترین هفته ما تا به حال," او گفت:. "از آنجا که آنها در حال رفتن به انتقادی نسبت به ایجاد آنچه ما می خواهیم با مراجعه به ما به عنوان 'جدید طبیعی است."

Sugarman همچنین با تاکید بر اهمیت آموزش به بازیکنان و مربیان و همه تیم کارکنان در مورد گرانش از این وضعیت در مورد خطرات ناشی از COVID-19 و راه هایی برای جلوگیری از خطرات غیر ضروری.

"این ویروس است نه سیاسی" Sugarman گفت. "آن را نمی کند در مورد مراقبت از خود و وابستگی سیاسی. از آن مراقبت می کند در مورد رنگ پوست خود را. آن را نمی مراقبت در مورد آنچه که دین شما هستند. آن را نمی دانند. پس از آن نه مغرضانه.

"ما صحبت های زیادی در مورد بازیکنان است. و بازیکنان ضروری به بازی فوتبال. اما من فکر می کنم در مورد خودم و خانواده ام. من فکر می کنم در مورد همسر من است و من دو نفر از بچه ها که من به خانه به هر و هر روز نیز هست. و همه ما باید به فکر می کنم در امتداد آن خطوط. ما باید متفاوت تر تاثیرگذار مسئولیت را به مطمئن شوید که ما را در انجام کارهای درست برای حفظ این ویروس در خارج از این ساختمان به بهترین توانایی ما."

روز دوشنبه در یک نگران کننده پیچ و تاب و وایکینگ ها اعلام کرد Sugarman و اعضای خانواده اش تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. در حال حاضر Sugarman گفت او و خانواده اش در حال تجربه فقط علائم خفیف. اما همه آنها در قرنطینه.

جدول زمانی برای Sugarman بازگشت برای کمک به نظارت بر وایکینگها' تلاش برای مدیریت COVID-19 نامعلوم باقی مانده است. این یک مورد که برجسته سختی کل لیگ ممکن است به زودی چهره در امتداد شیب صعود به فوتبال بازگشت و در حال اجرا در یک سطح عملکردی.

"من یک مقدار بسیار زیاد از غرور و افتخار در تلاش من شخصا مطرح برای محافظت از NFL, خانواده, مینه سوتا وایکینگ ها سازمان و جامعه ما با اندیشه و تصمیم گیری بر اساس زمان علم در طی این چهار ماه" Sugarman در بیانیه ای گفت. "من فروتن به خدمت در آن ظرفیت به آن شده است که برخی از پرارزش ترین کار حرفه ای من. اما به عنوان من اینجا نشسته در قرنطینه روشن است این ویروس تبعیض قائل نیست. آن را همچنان باید جدی گرفته شود."

از بهار NFL شده است رو به جلو در تصدیق کرد که تلاش برای به طور کامل جلوگیری از coronavirus از نفوذ لیگ بيهوده خواهد بود. کلید لیگ است تاکید نهفته در ایجاد یک سیستم مجهز به موفقیت در مدیریت و کنترل جدید COVID-19 موارد به عنوان آنها بوجود می آیند.

NFL دقیق است برای تیم های خاص مراحل را هنگامی که یک فرد دارای علائم و آزمایشات مثبت; زمانی که یک فرد بدون علامت و آزمون های مثبت و هنگامی که یک فرد دارای تماس نزدیک با فرد دیگری که COVID-19 علائم یا که آزمایش مثبت است.

پنل شده و انرژی با مقدار عمیق فکر و برنامه ریزی که رفته به NFL تا تلاش های خود را برای موفقیت. با ثابت ورودی از کارشناسان پزشکی, بهداشت عمومی مسئولان و مقامات در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و کاخ سفید Coronavirus نیروی کار, پنل, است, اعتماد به نفس, لیگ خود را آماده کرده به درستی در حالی که دانستن وجود خواهد داشت و پیش بینی نشده می پیچد.

NFL همچنین صرف زمان قابل توجهی تحصیل در رشته های دیگر ورزشی لیگ در ایالات متحده و در سراسر جهان صحبت با مقامات در این لیگ به اینسو انسو جمع کردن بینش های اضافی و مشاوره. آستانه امیدوار است هر کس در فوتبال باقی خواهد ماند متحد در آنچه که او به نام "بسیار متعهد اکوسیستم."

"من معتقدم که ما باید یک فرصت منحصر به فرد برای نشان دهد که چگونه ما می توانیم تلاش برای مقابله با این ویروس و همزیستی با آن را در همان زمان در حالی که هنوز در تلاش به دنبال برخی از فعالیت های است که هر کس لذت می برد" آستانه گفت. "یادگیری ما را به دور از آن است که مهم است نه فقط برای فوتبال و یا ورزش حرفه ای اما مهم برای جامعه به عنوان یک کل است."

آن را نمی خواهد بود آسان است. خطرات وجود دارد. با یک پیام است که تبدیل به prescient, Sugarman خطاب NFL واقعیت در هفته گذشته.

"گوش دادن" او گفت: "ما قصد داریم به افرادی که COVID. این غیر قابل اجتناب است. ما کوچک از جامعه است. و همانطور که می دانیم در جامعه در سراسر جهان وجود داشته است 14 میلیون مواردی که مستند شده است. در ایالات متحده ما در حال نزدیک شدن به چهار میلیون نفر است که مستند شده است. پس دوباره به عنوان کوچک از جامعه ما در حال رفتن به افرادی که COVID. و ما باید قادر به مدیریت آن است."

این فرایند را برای انجام این کار آغاز می شود در حال حاضر به عنوان لیگ را می سازد هر تلاش برای رسیدن به اردوگاه های آموزشی و دریافت از طریق فصل.

گفت: Sills: "همه ما به اشتراک گذاری همان نگرانی در مورد طبیعت غیر قابل پیش بینی از این ویروس است. به وضوح این است که بسیار متفاوت ویروس از بسیاری از دیگر نوعی همه گیر است که ما دیده ایم. ما هنوز در اوایل ما در مرحله یادگیری است.

"من می دانم که برای بسیاری از ما آن را احساس می کند مانند این بیماری همه گیر به طول انجامید برای سال در حال حاضر. شما فکر می کنم در مورد این چند ماه گذشته. اما در اصطلاح پزشکی چند ماه است که در واقع یک دوره بسیار کوتاه از زمان وجود دارد مقدار زیادی بیشتر آموخته می شود. کلیدی برای ما در حال رفتن به باقی مانده انعطاف پذیر و سازگار و به رسمیت شناختن است که ما باید به ارزیابی برنامه های ما در هر مرحله در طول راه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن