مغلوب ساختن پیشی جستن چشم برابری نژادی مناظره اقتصادی از طریق لنز - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

واشنگتن – در نظر او پس از جورج فلوید درگذشت, on May 25, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

واشنگتن – در نظر او پس از جورج فلوید درگذشت, on May 25, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشته است بسیاری از نظرات در مورد نیاز به "نظم و قانون" در مورد مبارزه با جرم و جنایت و ایده های خطرناک از "لیبرال چپ." وقتی که می آید به پرداختن به نژادپرستی? نه آنقدر.

مغلوب ساختن پیشی جستن باقی مانده است تا حد زیادی سکوت در نژاد پرستی جز به استدلال می کنند که یک اقتصاد قوی است که بهترین پادزهر. او اصرار دارد او را "انجام می شود بیشتر به صورت سیاه و سفید جامعه بیش از هر رئیس جمهور پس از آبراهام لینکلن."

اما عدم اساسی بحث نژادپرستی توسط کاخ سفید باز کرده است رئیس جمهور به انتقاد که او موفق به نشان می دهد رهبری در طول ناآرامی های زیر فلوید مرگ و ملتهب وضعیت خود را با "نظم و قانون" سرود و توییتهایی دربارهی غارت و تیراندازی, سگ باطل و شوم سلاح.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف یک دموکرات می گوید تهمت نسبی سکوت بر نژادپرستی و لفاظی به سمت معترضان ایجاد کرده اند مخدوش پویا برای متعاقب ملی گفتگو .

"من فکر می کنم ما باید به گفتگو با او بودن وجود ندارد" پایین گفت. "داشتن یک گفتگو با او خواهد بود مثل داشتن یک گفتگو با یک مرد دیوانه است. این امر به معنی هیچ چیز نیست."

مغلوب ساختن پیشی جستن بخشی شده است سریع به استناد اقتصاد است که hummed قبل از شیوع کروناویروس و بهره مند از همه گروه های نژادی همراه با کار خود را به امن دائمی بودجه به صورت تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها فرصت مناطق در شهرستانها و تعمیرات اساسی کیفری صدور حکم روش.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن