رستوران می تواند بازگشایی, برای ناهارخوری, رزرو تنها با شروع ماه ژوئن 1

مشتریان رستوران به زودی قادر خواهد بود برای شام خوردن بیرون دوباره — به عنوان طولانی به عنوان آنها به خوردن آن

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

مشتریان رستوران به زودی قادر خواهد بود برای شام خوردن بیرون دوباره — به عنوان طولانی به عنوان آنها به خوردن آن خارج و رزرو جلوتر از زمان.

زمانی که دولت آسانسور محدودیت های برای ناهار خوری در رستوران در ژوئن 1, از آن خواهد شد برای ناهار خوری فقط در ابتدا با ناهار خوری در داخل خانه رخ می دهد در تاریخ بعد. رزرو رستوران, ماسک, اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر نیز مورد نیاز خواهد بود.

"این است که یک فاز رویکرد" مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی کمیسر استیو گرو گفت: در طول فرماندار نشانی در چهارشنبه اعلام دستورالعمل جدید برای شام خوردن در خدمات در رستوران ها.

گرو خواست شهرستانها برای دریافت خلاق با فضای باز ناهار خوری, اذعان "نه هر رستوران دارای یک عرشه یا پاسیو...برخی از آن برخی دیگر را مجبور به ایجاد آن است." به عنوان مثال بیشه گفت: وزارت حمل و نقل مینه سوتا شده است و به دنبال تبدیل شدن پیاده روها و فضاهای پارکینگ به رستوران صندلی در فضای باز مناطق.

صاحبان رستوران ها اخذ شده است آماده برای بازگشایی, برای ناهارخوری, پس از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz هفته گذشته اعلام کرد او بلند بود دولت stay-در-خانه نظم و جایگزینی آن با "ایمن ماندن مینه سوتا است." برخی از روز چهارشنبه پاسخ داد که امیدوار بود بازگشایی خواهد بود در یک سرعت سریع تر. مهمان نوازی مینه سوتا نام آن را "تعجب آور و ناامید کننده است."

در اینجا کلید چیزهایی که می دانیم هنگامی که رستوران بازگشایی در ژوئن 1:

  • رستوران می تواند باز برای فضای ناهارخوری تنها.
  • جداول به فاصله شش پا و یا بیشتر از هم جدا.
  • بیش از 50 کل مردم اجازه خواهد داشت در یک رستوران فضای باز تنظیم.
  • پارتی اندازه باید نگه داشته شود به مجموع چهار یا شش در یک خانواده است.
  • رزرو مورد نیاز خواهد بود به این معنی که هیچ پیاده روی ،
  • کارگران ملزم به پوشیدن یک ماسک.
  • کاربران نیز به شدت تشویق به پوشیدن ماسک. در حالی که "ما نمی توانیم درخواست مراجعان به پوشیدن ماسک زمانی که آنها خوردن و نوشیدن" بیشه گفت: مراجعان به شدت تشویق به پوشیدن ماسک زمانی که آنها می توانند زمانی که در این موسسات است.

در مرحله دوم رستوران ها و کافه ها را برای حرکت به داخل سالن با ظرفیت.

تا آنجا که وقتی که اتفاق خواهد افتاد "من نمی خواهم برای تنظیم یک جدول زمانی بر روی آن" Walz گفت:, و اضافه کرد که در رستوران ها تهیه شده است به واکنش نشان می دهند به سرعت در حال هنگامی که زمان می آید.

از مارس 17, دولت, اقامت در خانه سفارش ممنوع ناهار خوردن در رستوران در حالی که اجازه می دهد carryout و تحویل که همچنان تحت جدید ایمن ماندن سفارش.

برایان اینگرام صاحب امید نوار صبحانه در غرب 7th نشسته بین دو متحرک تقسیم او ایجاد شده خود را برای مقابله در چهار شنبه, مه 20, 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

اخبار یکشنبه بود یک ضربه بزرگ به صاحبان رستوران مانند برایان Ingram امید نوار صبحانه. اینگرام شده است گرفتن آماده برای بازگشایی خود St. Paul رستوران خاموش غرب هفتم برای داخل سالن ناهار خوری در پیش بینی ماه ژوئن 1 بازگشایی تاریخ — طراحی مجدد طرح طبقه برای اقدامات ایمنی قرار دادن plexi-شیشه فاصله جداول و بازآموزی کارکنان.

او تخمین می زند, هوای آزاد, ناهارخوری تنها محدودیت اجازه خواهد داد که او را به تنها صندلی 10 تا 12 نفر در رستوران 20 نفر ظرفیت پاسیو هنگامی که شما عامل در شش پا از فاصله. بین ناهار خوری و رستوران زمان takeout عمل او شگفتی اگر از آن خواهد شد به اندازه کافی برای شناور ماندن با درآمد پایین و پس از قرار دادن پول زیادی به ایجاد اقدامات ایمنی در انتظار بازگشایی برای ناهار خوردن ،

"من حتی نمی دانم از کجا شروع به هنگامی که ما تا به حال این همه شعاع نور از یک هفته پیش. ما همه چیز را ما تا به حال در ذخایر به آماده شدن برای این طراحی مجدد رستوران برای اجرای این دنیای جدید است که ما فکر ما بودند رفتن به زندگی در" اینگرام گفت.

"ما تمام این مراحل را به آماده شدن برای تاریخ 1 ژوئن اما هیچ یک از ما بر این باور بود که برای رفتن به پاسیو تنها. و آن را مانند هر یک از ما اسکناس تغییر کرده است. ما گاز صورتحساب صورتحساب برق ما وام. این یک حکم اعدام برای ما است."

بسیاری دیگر از صاحبان رستوران همان مسائل با توجه به مهمان نوازی مینه سوتا یک گروه تجاری است که نشان دهنده, رستوران ها, تفریحی و دیگر کسب و کار مهمان نوازی.

"در حالی که آن را خوب است برای کسانی که در رستوران هستند که قادر به ارائه صندلی در فضای باز آن را ترک خواهد کرد بسیاری از پشت در اطراف ما دولت که نمی تواند میزبان مراجعان در پاسیو در فضای باز تنظیم. بسیاری از اپراتورهای ما شروع به استخدام و برگشت کارکنان خود را به استفاده از PPP پول وام و سفارش محصولات به صورت بازگشایی در ژوئن 1, بنابراین این یکی دیگر از فاجعه شکست برای آنها" این گروه در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب