Mike Weir آماده به قهرمانان تور به عنوان تولد 50 روش

تا آنجا که Mike Weir نگران است 50 است 20.کانادا گلف افسانه ای را به خود علامت نیم قرن در روز سه شنبه و واجد شر

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

تا آنجا که Mike Weir نگران است 50 است 20.

کانادا گلف افسانه ای را به خود علامت نیم قرن در روز سه شنبه و واجد شرایط برای پیوستن به PGA Tour قهرمانان ارشد مدار به صورت حرفه ای مردان گلف. اگر چه تاریخ این مسابقات بعدی این است که هنوز هم در هوا با تشکر از محدودیت به دلیل COVID-19 گیر ویر آماده برای یک شروع جدید در زندگی حرفه ای او.

"نکته جالب در مورد گلف حرفه ای است که شما نگاه به جلو به شما تولد 50 به جای هراس از آن گفت:" ویر. "من شده است به دنبال به جلو به این برای مدتی."

ویر از Brights Grove, Ont., تا به حال هشت برنده در ردیف بالا PGA Tour از جمله در معتبر کارشناسی ارشد در سال 2003 او را تنها کانادا به نفع یکی از گلف را در رشته.

آخرین پیروزی این بود که سال 2007 را سرخ الکترونیک باز و سرريز شده است با هدف قرار دادن یک حرکت به بازیکنان نزدیک به سن و سال او برای برخی از زمان.

"فقط به خاطر شما به نوبه خود 50 و شما تا به حال موفقیت در تور PGA این معنا نیست که آن را برای ترجمه به قهرمانان تور گفت:" ویر. "شما باید واقعا کار قرار دهید و آماده برای رفتن و این چیزی است که من واقعا سعی کردم به تمرکز بر روی اینجا کاملا در حالی که در حال حاضر به خصوص در سال گذشته من واقعا گرفته شده در بسیاری از مسائل با بازی من است."

اگر چه ویر مشتاق به انتقال به ارشد, مدار, او هنوز هم می خواهد به برخی از گاه به گاه PGA Tour ظاهر.

او یک عمر معافیت برای کارشناسی ارشد خود در سال 2003 برنده و حامی معافیت برای RBC کانادا باز خواهد شد و به احتمال زیاد همیشه در دسترس خواهد بود به او.

اما کانادا باز لغو شده است در این تابستان به دلیل محدودیت در جای خود قرار داده و در طول COVID-19 همه گیر و آمریکا باز هم در شک و تردید.

به طور مشابه ویر متعهد به بازی در لیگ قهرمانان تور شاو خیریه کلاسیک در کلگری در پایان ماه اوت, اما این شهر لغو همه از آن رویداد اجازه می دهد تا Aug. 31.

"بعد از چند هفته ما در حال تمرکز بر همکاری با ما, شهرداری و دولت های استانی و همکاران Shaw Communications و البته PGA Tour به طرح چه گزینه های ما ممکن است" گفت: Sean ون Kesteren مدیر اجرایی این رویداد است. "ما نمی توانیم با اطمینان می گویند که سال 2020 شاو خیریه کلاسیک در حال رفتن به اتفاق می افتد یا نه اما ما خواهد شد به روز رسانی به جامعه به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم."

ویر در ادامه به بازی گلف به طور منظم در دوره های نزدیک خانه خود در ایالت یوتا که در آن باشگاه نیست بسته شده است با این بیماری همه گیر. اگر چه او هنوز هم یک اخلاق کاری قوی ویر آموخته است برای گوش دادن به بدن خود و گرفتن برخی از زمان زمانی که درد و درد گرفتن با او به عنوان آنها در هفته گذشته انجام داد.

"من فقط در زمان یک هفته و من نمی نوسان آن و یا ضربه زدن و یا گرفتن یک تراشه" گفت: ویر بود که مبتلا به برخی از کمر درد. "من بسیاری از کششی و یوگا فقط گرفتن سگ من در پیاده روی و فقط تلاش برای نگه داشتن در حال حرکت است اما این که مواد منفجره گلف جنبش است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب