انزوا فرصتی برای اتصال با یکدیگر EWU استاد می گوید - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

موسیقی می تواند اتصال جوامع و از بین بردن اضطراب است. برای بسیاری از آن می تواند کمک به آنها را از طریق استرس

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

موسیقی می تواند اتصال جوامع و از بین بردن اضطراب است. برای بسیاری از آن می تواند کمک به آنها را از طریق استرس یک بیماری همه گیر.

پس گفت: Jody گورهای شرقی دانشگاه موسیقی استاد در یک مصاحبه انجام شده روز جمعه به عنوان بخشی از یک livestreamed غربی معابر باشگاه کتاب فروم.

گور گفت: موسیقی انجام او را از طریق زمان دشوار در زندگی او معتقد است که می تواند کمک به دیگران تنظیم به انزوا. او همچنین توصیه می شود کسانی که مبارزه با انزوا و استرس یادگیری را به بازی و یا آواز خواندن موسیقی و استفاده از آن به عنوان یک ابزار برای ارتباط با دیگران است.

گور به پایان رسید تا در نگهداری فرزند به عنوان یک نوجوان و او گفت: نواختن پیانو به او کمک کرد تا کمتر احساس تنهایی و حس را از جهان است. او گفت: گوش دادن به موسیقی سدوف زمانی جهت یادگیری پیر مهارت و یا یادگیری یک ابزار جدید ممکن است کمک به مقابله با این اضطراب از بحران بهداشت عمومی و مردم به مهارت رفتن به جلو.

"گوش دادن به موسیقی قطعا به ارمغان می آورد یک نوع آرامش, آرامش و شادی و اشتعال, انرژی," او گفت:. "اما زمانی که شما در حال شرکت کننده هنگامی که شما بخشی از چیزی ساخت موسیقی با هم در واقع افزایش اندورفین می کند."

گور گفت: هیچ کس بیش از حد قدیمی برای یادگیری و بسیاری از معلمان آموزش ساخت و قرار دادن آنها بر روی اینترنت و یا در حال پذیرش دانشجویان جدید آنلاین. کنسرت های زنده و تئاتر نیز در حال حاضر در دسترس برای مردم به جریان دادن به مردم فرصت های بیشتر برای اتصال زمانی که آنها می توانید ببینید یک سمفونی یا هنرمند مورد علاقه در فرد است.

گور گفت: هر کسی می تواند با استفاده از صدای خود را به موسیقی را, اما همچنین توصیه می شود افراد شکستن خود ابزار اگر آنها را در نظر بگیرید تماس با افراد در جامعه و یا ایمیل خود را به طور مستقیم در jgraves@ewu.edu اگر آنها دسترسی به یک ابزار.

او گفت: کسانی که مهارت خواهد بود چیزی مثبت مردم می تواند از یک زمان می تواند آنها را به چیزی خاص برای ارتباط با دیگران بیش از زمانی که آنها نمی تواند از لحاظ جسمی با هم می شود.

"وجود دارد این لرزش که اتفاق می افتد زمانی که شما از شنیدن آهنگ" او گفت:. "همه ناگهانی شما غلبه با احساسات و گاهی اوقات شما حتی نمی دانم چرا اما انگار عمیق تر حافظه است که طنین انداز حتی در فیزیولوژی ما تاثیر می گذارد که سیستم ایمنی بدن ما در راه مثبت.

"این بسیار مهم است در حال حاضر به عنوان ما در انزوا به دلیل آن باعث می شود ما احساس متصل به چیزی که مهم چیزی است که روابط ما با هم در جمعی ما تجربه کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب