چیست هپی چیر و چگونه کار می‌کند؟

هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. طراحی این مبل ها به گونه ای انجا شده است که شما در حین نشستن روی آن عرق نمی کنید. هپی چیر پارچه ای خزدار ابعاد اولیه (قطر: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) داشته که هنگام نشستن این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه تغییر خواهد کرد. قیمت یونولیت خرد شده یا دانه یونولیتی صندلی شنی بر حسب ۱ کیلو گرم و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ کیلویی فروخته میشود و شما مشتری گرامی میتوانید به مقدار لازم از این مواد اولیه فومی خریداری نمایید . این مبل شنی از مرغوب ترین مواد اولیه با طول عمر بالا می باشد که دارای دو سال ضمانت تعویض بوده و در صورت بروز کوچکترین مشکل توسط شرکت برطرف خواهد شد. مواد داخلی متشکل از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده و برای راحتی تعویض و یا شارژ آنها یک پارچه آستری در نظر گرفته شده است. آنها تغییر مکان، بازی، جزئیات در اتاق ها را دوست دارند.استفاده از صندلی های بین بگ در اتاق کودکان به ایمنی و سلامت آنها را مورد توجه قرار می دهد.

که اغلب آنها از سه لایه پوشش خارجی،ریز دانه های شنی و آستر تشکیل شده اند.بین بگ ها معمولا در مدل های مختلف با ظرفیت ۱نفره و ۲نفره و ۳نفره تولید میشوند . مواد داخلی مبل هپی چیر از یونولیت خرد شده یا دانه گرانول ساچمه ای شکل از جنس فوم است که ساختار اصلی مبل را تشکیل میدهد و با حرکت کردن در داخل پوسته مبل و حالت پذیری نسبت به وزن شخص و ساختار بدن افراد فرم میگیرد . مبل بادی هپی چیر با توجه به مدل های متنوع برای هر رده سنی و سلیقه ای قابل تهیه می باشد . علاوه بر این که شما می توانید بعد از افت و نشست مواد داخل هپی چیر، آن را مجدد پر کنید می توانید در صورت نیاز، رویه ها و پوسته های آن را نیز تعویض کنید. ویژگی هایی همچون داشتن طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه، وزن سبک، قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی و غیره بسیاری از افراد مصرف کننده را مجذوب خود کرده است. هپی چیر راحتی یکی از وسایل بسیار زیبا و با کیفیت و مورد نیاز هر خانه ای می باشد که به وسیله آن می توانید به استراحت پرداخته و از هزینه کردن بابت مبل های گران قیمت جلو گیری کنید. ᠎This a᠎rticle has ​be᠎en w᠎ri tten by GSA C onte nt G᠎enerator D​emov᠎er si on᠎.

انواع مدل های مبل هپی چیر پارچه ای ، چرم مصنوعی ، مخمل ، مازراتی ، کبریتی ، در رنگ های مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک طبق سفارش مشتری تولید میشوند . سایت رسمی مبل هپی چیر و نمایندگی فروش مبل های هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره سایت شاپ اینتکس این امکان را برای خریداران گرامی فراهم ساخته که انواع مبل هپی چیر را طبق سفارش مشتری در رنگ های متنوع و اندازه های بزرگ و کوچک را تولید مینماید و در کمترین زمان به مشتری تحویل میشود . خرید انواع هپی چیر مبل شنی با ارزان ترین قیمت بالاترین کیفیت به همراه ضمانت یک ساله خدمات پس از فروش حرفه ای توسط نمایندگی رسمی برند · نمایندگی های خرید و فروش این صندلی های راحتی در انواع خارجی و ایرانی با تضمین و قیمت مناسب در دسترس همگان قرار دارد. انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند .

غیره مبل هپی چیر می باشند که با توجه به مدل خود بسیار بسیار پر طرفدار بوده و از نمایندگی های اصلی این مبل های بادی با تنوع بسیار به فروش می رسد که خرید از نمایندگی های اصلی برای خرید مبل هپی چیر با کیفیت اصلی نیز شرط اصلی خرید هپی چیر با کیفیت اصلی می باشد. از دیگر متریال هایی که در ساخت بدنه این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد ، پارچه مخصوص چند لایه می باشد که دارای ضخامت بسیار خوبی می باشد تا از در برابر فشار و ضربه وارده در اثر استفاده بتواند اکنش خوبی را از خود به نمایش بگذارد . یونولیت صندلی شنی و یونولیت خرد شده مخصوص شارژ انواع مبلمان های بین بگ و مبل هپی چیر با بهترین مواد و کیفیت بالا تولید میشود ، گرانول یونولیتی مبل به صورت دانه های ریز توپی شکل ساخته میشوند و برای ساختن مبل شنی و یا شارژ انواع مبل هپی چیر و بین بگ میتوانید از این خرده های یونولیتی استفاده کنید ، این یونولیت یا گرانول ریز بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و زمانی که مبل هپی چیر یا مبل شنی را با این مواد پر میکنیم از راحتی بالا و نشیمن برخوردار میشوند و میتوان گفت یکی از راحت ترین مبلمانهای موجود در بازار به شمار میرود .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن