ماتیوز Eichel, Gaudreau ... آمریکایی ها در حال حاضر در حال خیال بافی در مورد NHL المپیک بازگشت

International Ice Hockey Federation رئیس رنه Fasel تشویق است پس از یادگیری NHL دستور کار معامله باز می شود امک

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

International Ice Hockey Federation رئیس رنه Fasel تشویق است پس از یادگیری NHL دستور کار معامله باز می شود امکان بهترین بازیکنان جهان بازگشت به بازی های المپیک است.

گذشته از عدم قطعیت مطرح شده توسط coronavirus همه گیر Fasel آسوشیتدپرس گفت که او نمی پیش بینی هر گونه عمده سکندری بلوک است که می تواند از خط خارج شدن مذاکرات منجر به پکن 2022 بازی.

"نه, من فکر نمی کنم وجود دارد یک معامله شکن," او گفت:. "هستند بسیاری از چالش است. اما من فکر می کنم در اصل من می خواهم بگویم این خبر که در CBA برای من و به خصوص بین المللی هاکی, خبر بسیار خوبی است."

Fasel صحبت می کرد یک روز پس از NHL و بازیکنان NHL' Association آزمایشی موافقت خود را گسترش قرارداد برای چهار سال, از طریق 2025-26 فصل است.

یک فرد با دانش مستقیم از توافق گفت: AP آن شامل یک ماده است که اجازه می دهد NHL بازیکنان به رقابت در دو بعدی بازی های زمستانی از جمله 2026 بازی های المپیک در ایتالیا. این فرد صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به دلیل محتویات CBA منتشر نکرده بودند.

لیگ برتر شرکت کننده در پنج دوره متوالی المپیک قبل از پرش 2018 بازی در کره جنوبی.

به منظور بازگشت, NHL و بازیکنان خود را برای اولین بار خواهد بود که به حل و فصل های مختلف برجسته مسائل — از جمله بیمه سلامت, هزینه های سفر و بازاریابی حقوق — با IIHF و کمیته بین المللی المپیک.

هزینه های سفر به تنهایی به Pyeongchang دو سال پیش بودند و پیش بینی می شود 15 میلیون دلار (ایالات متحده) است که کمیته بین المللی المپیک حاضر به پرداخت. NHL بود نیز محروم کنترل با استفاده از بازی های المپیک فیلم به ترویج لیگ و بازیکنان. یکی دیگر از نگرانی بود توزین مزایای بستن این فصل به طور منظم به مدت دو هفته تنها به بازی های المپیک در حال بازی در ساعات اولیه صبح در آمریکای شمالی با توجه به 14 ساعت تفاوت زمان; یک زمان مشابه تفاوت خواهد بود در حال حاضر برای 2022.

Fasel اذعان NHL نگرانی و گفت او را تشویق پس از آنچه او به نام "بسیار مثبت نشست" در نیویورک در اوایل فوریه. پیگیری بحث قرار گرفتند در برگزاری با توجه به همه گیر.

"ما نمی دهد تا پس از Pyeongchang. ما درک وضعیت چگونه از آن بود که در آن زمان. بدون احساسات بد," او گفت:. "ما واقعا امیدواریم که از آن خواهد آمد در '22 و ما در حال آماده به کار و پیدا کردن یک راه حل است."

NHL و اتحادیه کاهش یافته است به بحث در مورد پیشنهاد معامله تا آن تایید شده است که می تواند اتفاق می افتد به عنوان اوایل به عنوان جمعه.

Carolina Hurricanes veteran به جلو جاستین ویلیامز به نام المپیک پیشنهاد "واقعا جذاب است."

"من فقط فکر می کنم آن را بزرگ برای بازی هاکی قادر به نمایش گذاشتن بهترین بازیکنان" ویلیامز گفت. "بازی های المپیک یک رویداد خاص را در خود دارد اما داشتن NHL بازیکنان وجود دارد و حتی به عنوان واقعی بازیکنان ما دوست دارم برای دیدن بهترین در بهترین. که بسیار خاص است."

ایالات متحده آمریکا هاکی, مدیر اجرایی, Pat كويين گفت که او هیجان زده شد با این امکان قادر به قرار دادن با هم یک تیم با بازیکنان NHL که می تواند شامل افزایش ستاره جوان مانند Auston Matthews, جک Eichel جانی Gaudreau و ست جونز.

"این هیجان انگیز به نظر این تیم آمریکایی که می تواند نشان دهنده کشور ما در پکن و ما تحسین تلاش های NHL و nhl on nbc در ساخت این امکان" كويين گفت.

NHL قبلا کوبیده خواهد شد پایین شانس بازگشت به المپیک بازی کند.

"در این نقطه در زمان ما معتقدیم که منفی بیشتر از مثبت" معاون کمیسر لایحه دالی گفت: پس از فوریه جلسه در نیویورک است. دالی را بالا بردن چشم انداز تاشو المپیک مشارکت به CBA شد.

Nhl on nbc مدیر اجرایی همین Fehr های مختلف را در مذاکرات با کمیته بین المللی المپیک و IIHF و گفت: "تصور من تا به حال بیرون آمدن از جلسه وجود دارد باید به یک راه برای دریافت این انجام می شود به همه رضایت است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Fehr قبلا تصمیم به جست و خیز 2018 بازی به عنوان یک فرصت از دست رفته را به ویترین ورزش است.

Fasel که در اصطلاح به عنوان IIHF رئیس جمهور تمدید شد یک سال و به ماه سپتامبر سال 2021 با ستایش از NHL و بازیکنان برای پرداختن به بازی های المپیک در CBA.

"ما اهرم و ما فقط باید به تشکیلات خودگردان فلسطینی و NHL برای درک این خوب است برای حمایت از ورزش به ویژه در آسیا" Fasel گفت. "من خوشحال هستم که در پایان آنها را در درک این مهم است که برای توسعه هاکی روی یخ در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب