چرا MN دموکرات ها در حال هل دادن برای رای توسط ایمیل در طول شیوع کروناویروس. و به همین دلیل جمهوری خواهان در مخالفت با آن.

با وجود نگرانی در مورد ایمنی از حوزه های رأی گیری در طول coronavirus همه گیر چشم انداز برای انجام رای گیری-با-

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

با وجود نگرانی در مورد ایمنی از حوزه های رأی گیری در طول coronavirus همه گیر چشم انداز برای انجام رای گیری-با-پست الکترونیکی انتخابات در مینه سوتا در این سال به نظر می رسد به محو شدن.

لیبریا تیم Walz و DFL قانونگذاران هستند "کاملا متعهد" به ارائه پست الکترونیکی-در رای گیری گزینه برای دولت اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی. آنها استدلال می کنند آن را به رای گیری امن تر برای رای دهندگان و انتخابات کارگران است.

اما قانونگذاران جمهوری خواه هستند فقط به عنوان به شدت مخالف این ایده دفاع از این امر باز کردن درب به تقلب انتخابات. پس از ایران با کنترل سنا آنها را بلوک می تواند این ایده را از تبدیل شدن به قانون است.

سنا در انتخابات کمیته صندلی مریم Kiffmeyer R-دریاچه بزرگ پیش بینی توافق اعضای ایستادگی در مخالفت با رای توسط ایمیل. "آن را نمی خواهد انجام," او پیش بینی کرد در مصاحبه این هفته است.

همتای او در DFL-کنترل, خانه, در انتخابات کمیته فرعی صندلی ریموند Dehn از مینیاپولیس گفت: او نمی دادن تا در تلاش برای عبور خود را در پست الکترونیکی-در رای گیری لایحه اما او اذعان کرد شانس خود را از موفقیت بسیار باریک هستند.

زمان در حال اجرا است برای بیل DFL طرفداران برای متقاعد کردن جمهوری خواهان به تغییر ذهن خود را.

مهلت

زمانی که قانونگذاران بازگشت به پایتخت در هفته آینده آنها خواهد شد که فقط دو هفته به پایان کار خود را قبل از مارس 18 قانون اساسی مهلت adjourning برای سال.

"ما در حال رفتن به را انتخاب کنید به صرف زمان ما که در آن ما فکر می کنم آن را به احتمال زیاد به نتیجه در یک قانون است که کمک خواهد کرد که Minnesotans" گفت: مجلس ملیسا Hortman DFL-بروکلین مرکز.

این بدان معنا نیست که پست الکترونیکی-در رای گیری لایحه مرده است. "ما کاملا متعهد به ارائه آرا-توسط-mail گزینه برای Minnesotans بنابراین ما می توانیم یک امن انتخابات" Hortman گفت: قبلا در این هفته است. اما او برای اولین بار می خواهد به عمل در دو حزبی صورتحساب که سنا تصویب خواهد شد.

برخی از DFLers فکر کردم بهترین شانس خود را از گذراندن یک رای-توسط-mail قانون بود به ضمیمه آن را به یک بزرگتر هر دو حزب اصلاح انتخابات بسته در خانه. که لایحه شامل مقررات برای انجام انتخابات امن تر با اجازه دادن به انتخابات محلی مقامات نزدیک به پایین در معرض خطر حوزه های رأی گیری را به زمان بیشتری برای شمارش آراء و استفاده از بودجه فدرال برای حفاظت از انتخابات کارگران و رای دهندگان.

خانه DFL رهبران حمایت کردن ایده بستن رای توسط پست الکترونیکی به بزرگتر بسته این هفته هنگامی که یک کمیته به تصویب نهایی به "پاک" دو حزبی لایحه اصلاحات. "این لایحه است teed و آماده برای طبقه اقدام" Hortman گفت.

چگونه آن را به کار

DFL وزیر امور خارجه استیو سیمون جمهوری انتخابات رسمی نا امید شده بود که رای-توسط-mail را ندارد آن را به کف با دیگر انتخابات مقررات. او برای اولین بار به معرفی یک پست الکترونیکی-در رای گیری طرح در اوایل ماه آوریل پس از وقوع COVID-19.

طرح خود را به دفتر کار خود با قدرت به منظور پست الکترونیکی-در رای گیری در طول این سال همه گیر و تنها برای این سال است. دولت را بازگشت به سنتی آن رای گیری شیوه برای انتخابات آینده.

در زیر پیشنهاد دولت را ایمیل یک رای برای هر ثبت نام رای دهندگان. "من حدس می زنم که در شمال 80 درصد از آنها را به آنچه آنها را در پست الکترونیکی رای گیری که راه را انتخاب کنید و بروید در در روز انتخابات" سیمون گفت. "ما نمی خواهیم کسی را مجبور به انتخاب بین سلامت خود و حق خود برای رای دادن."

وی معتقد پست الکترونیکی-در رای گیری نباید حزبی مسئله است. برخی از 130,000 Minnesotans در حال حاضر رای گیری از طریق پست, او گفت:, و پنج دیگر آمریکا -- کلرادو, هاوایی, اورگان, یوتا و واشنگتن — نیاز به انتخابات توسط پست تنها.

اما زمانی که رای-با-ایمیل شد جنجال های حزبی در اینجا سیمون کبوتر به قانون گذاری از سرگیری مذاکرات سازش جایگزین. "اگر ما نمی توانیم از حمایت هر دو حزب برای (رای-توسط-mail) به شدت مذاکره لایحه ای که ما می توانیم توافق بر این است که بهترین شرط بندی," او گفت:.

مسئله سیاسی

بحث بر سر پست الکترونیکی-در رای گیری در اینجا بخشی از یک ملی مبارزه با بیش از چگونه آمریکایی ها می توانید بدون خطر زندگی خود را.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منجر جمهوری خواه مخالفت با آن را آسان تر برای رای دادن از طریق پست گفت: در ماه مارس که "اگر شما تا به حال توافق برای آن شما می خواهم هرگز جمهوری منتخب در این کشور است." مینه سوتا حزب جمهوری خواه صندلی جنیفر Carnahan به نام سیمون طرح یک "تلاش برای سرقت ما آزاد و عادلانه روند به پیروزی در انتخابات."

هنگامی که ده ها تن از رای دهندگان ویسکانسین و نظرسنجی کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از هجوم stay-at-home سفارشات برای رای دادن در دولت' 7 آوریل اولیه انتخابات Walz شروع به پریدن کرد به نزاع با به tweeting "این نمی تواند اتفاق می افتد در مینه سوتا و اگر ما گسترش رای از طریق پست آن را نمی خواهد."

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره گفت: مینه سوتا, لازم نیست که نوع تغییر رادیکال زیرا در حال حاضر دارای یک قانون در این کتاب است که اجازه می دهد تا هر گونه واجد شرایط رای دهندگان بازیگران در یک رای گیری از طریق پست. آن را به نام "هیچ بهانه ای غایب انتخابات."

آنچه در حال حاضر در محل

این خواهد بود که چهارم مینه سوتا انتخابات سال است که در آن رای دهندگان واجد شرایط می توانند بازیگران غیابی بدون نیاز به ارائه دلیل برای اینکه چرا آنها را نمی تواند به پای صندوق های رای در روز انتخابات. آن را تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب.

حدود یک چهارم رای دهندگان مینه سوتا بازیگران غیابی در سال 2018 انتخابات و Dehn, مجلس, انتخابات, صندلی گفت که شماره می تواند بالای 60 درصد در این سال است.

"جمهوری خواهان بسیار نگران مطمئن شوید که هر کس رای شمارش که هر کسی که می خواهد به رای یک فرصت برای رای دادن و من فکر می کنم هیچ بهانه ای غایب انتخابات یک وسیله نقلیه بزرگ که گفت: Rep. جیم نش از واکونیا سرب جمهوری خواه در انتخابات خانه پنل. او گفت: جمهوری خواهان در حال حاضر به کمک به ترویج بیشتر غایب انتخابات.

Kiffmeyer سنا انتخابات صندلی موافقت کرد و گفت او باز است به تنظیم غایب انتخابات به آن را جذاب تر به رای دهندگان. "قانون فعلی قرار می دهد ما در یک جای بسیار خوب," او گفت:.

حتی اگر اکثریت Minnesotans بازیگران غیابی سیمون اشاره کرد که صدها نفر از هزاران نفر هنوز هم رفتن به پای صندوق های رای و احتمالا در معرض خطر عفونت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن