مینه سوتا یهودی تئاتر شرکت های نجومی باز می شود با نشان دادن در هریت جزیره

مینه سوتا یهودی تئاتر شرکت است که باز کردن آن 2020-21 فصل با, هوای آزاد, اجرای بازی "25 سوال برای یک مادر یهود

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

مینه سوتا یهودی تئاتر شرکت است که باز کردن آن 2020-21 فصل با, هوای آزاد, اجرای بازی "25 سوال برای یک مادر یهودی" از جمله تولیدات در هریت در جزیره St. Paul on Aug. 16 و 22 و 30.

بازیگران شناخته شده شهرهای دوقلو بازیگر کیم Kivens, "25 سوال" آگهی خاموش فصل MJTC خواستار "تئاتر شش فوت از هم جدا است."

"25 سوال" یک add-on به St. Paul تئاتر را سه فصل خواهد شد که ترکیبی از سایت های پرداخت به ازای هر مشاهده و امکان اینکه داخل تئاتر, Highland Park خانه برای بهار بازی در مارس سال 2021 با توجه به انتشار اخبار.

"25 سوال برای یک مادر یهودی" باز می شود Aug. 15 در حیاط پشت, اما نشان می دهد به عموم مردم باز است. نشان می دهد در هریت جزیره در هدف مرحله منطقه است. بلیط ها $35 (یا $25 برای کسانی که خرید فصل "passbook"). COVID-19 محدودیت در محل.

با توجه به MJTC اخبار انتشار "25 سوال" است که بر اساس پاسخ از 50 یهودی مادرانی که شد پرسید: "چه چیزی باعث می شود یک مادر یهودی متفاوت است؟" از آن خواهد شد انجام شده از طریق Aug. 30 در های سایت. برای اطلاعات بروید mnjewishtheatre.org.

فصل ویژگی های:

"عملیات: مهاجرت" یک فیلم برداری عملکرد نشان آنلاین Oct. 17-25. با توجه به انتشار خبر: "یک جوان Minnesotan جستجو برای اطلاعات مربوط به اواخر خود را پدر زندگی می یابد و داستان مهاجرت و جذب است." این بازی به روز شده است از یک 2019, مینه سوتا, حاشیه های عملکرد.

"موسیقی Revue" ویژگی های موسیقی از آهنگسازان یهودی از جمله لئونارد برنشتاین, Stephen Sondheim و باب دیلن. این فیلم برداری عملکرد آنلاین خواهد بود Feb. 13-21.

"مردم ویولن" اجرا خواهد شد مارس 25-May 15 و می گوید داستان از یک فیلمساز که دریافت کمک مالی برای ساختن یک فیلم مستند در مورد پدرش معروف نویسنده یهودی و درمانگر برای بازماندگان هولوکاست. "هنگامی که کشف مرموز ویولن به آرامی آشکار خانواده ناگفته های تاریخ, پروژه تبدیل به یک گیج تلاش برای حقیقت است."

برای قیمت و بلیط بسته به mnjewishtheatre.org.

theat



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن