ورزشی ثابت می کند ارزش خود را به عنوان گذشته خود را پر از درجه اعتبار ساقط در یک مشکل در حال حاضر جهان

همه حق است. گوش کردن.آب و هوا رفتن به زرق و برق دار امروز و فردا آن را به نظر می رسد که شکستن خوش آمدید به دلی

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

همه حق است. گوش کردن.

آب و هوا رفتن به زرق و برق دار امروز و فردا آن را به نظر می رسد که شکستن خوش آمدید به دلیل آن بوده است بیش از حد سرد و بیش از حد پیش فرض و بیش از حد پر از بدبختی برای بیش از حد طولانی است.

اما این همچنین بدان معنی است که همه ما در حال رفتن به می خواهید به بیرون رفتن در جایی و لطفا لطفا لطفا انجام این کارها به کمک جمعی و همکار خود را از مردان و زنان:

پوشیدن ماسک.

دور ماندن از هر یک از دیگر.

لازم نیست که احزاب بزرگ و یا جشن و فلان چیز.

استفاده از حس مشترک برای محافظت از هر یک از دیگر و جامعه است چرا که اگر شما نیست, مردم در حال رفتن به گوشی می میرند و این پیش فرض وجود در حال رفتن به در و در و در و در.

پاسیو باز نمی شود و من می خواهم پتیس به باز کردن در مورد تا آنجا که من می خواهم به من قرعه کشی بعدی نفس و زندگی هنوز هم تلاش و سخت است و هیچ کس می خواهد و یا نیاز است که.

پایان 'o ramt.

-

آن شده است یک هفته یا بیشتر پس ما شده ایم هولناک با "یک سال پیش این بازی اتفاق افتاد" مسائل و من تعجب اگر آن مرحله از زندگی از طریق این مزخرف آن دوره اجرا شده است.

و پس از آن من فکر می کنم, nah. ما هنوز داریم بازی 6 از کنفرانس شرق نهایی برای دریافت از طریق تمام NBA نهایی به دوباره زندگی می کنند و پس از آن رژه بنابراین ما باید تقریبا یک ماه به عقب نگاه.

پس چی ما می رویم به انجام این کار ؟

بسیاری از این recapturing شکوه گذشته فوق العاده بوده است آن را در برخی از راه یک بار در طول عمر تجربه برای طرفداران بسکتبال در اطراف این قطعات و باید آن را جشن همه شما.

در برخی از راه ما شده است بسیار خوش شانس است. اگر در سال گذشته اتفاق نمی افتد اگر کسانی که 10 هفته یا بیشتر نمی تسخیر ذهن و توجه حتی از مردمی که حتی نمی گذرا علاقه به بسکتبال دوباره زندگی آنها در این چند هفته گذشته را فراهم فرار است که آن را برای بسیاری از.

کسانی که بازی های آن هفته بودند جادویی. فکر می کنم در مورد شب که ده ها هزار نفر از شما زندگی می کردند یک تجربه مشترک با و یا در خانه خود را با خانواده و دوستان در برخی از سالن با غریبه ها enraptured توسط یک رویداد ورزشی و یا در برخی دیگر مشترک جمع آوری در اطراف مانند هر یک از ده ها تن از ژوراسیک پارک که فنر ساحل به ساحل.

و سپس سعی کنید به من بگویید ورزشی مهم نیست.

آن می کند.

تا حد زیادی.

نه به عنوان تا حد زیادی به مراقبت و یا ارائه برای خانواده خود و یا مراقبت از عزیزان. که نه من به خاطر این که باید همیشه یک اولویت است.

و شاید بازی ها فقط بازی های انجام شده توسط مردان و زنان شما هرگز واقعا می دانیم و کسانی که زندگی می کنند وجود چندان دور از شما است که آن را غیر ممکن به واقعا درک.

اما بازی های این تیم و آن غریبه ماده. نگاه چه نوع خوب حواس پرتی آنها ارائه کرده ایم این چند ماه و تصور کنید که چه آن را مانند در یک یا دو هفته زمانی که ما هنوز در گیر این بیماری همه گیر برگزاری الگو و رپتورز قهرمانی اجرا است پخش یک بار دیگر.

آن را سرگرم کننده است. آن خواهید بود یک خوش آمدید انحراف از محاکمه از هر روز زندگی. آن را به ارمغان بیاورد غریبه با هم به لذت بردن از چیزی است که آنها مشترک اند.

آن خواهید بود یک سال, و همه ما می دانیم که چگونه آن را به نوبه خود در نهایت.

اما آن خواهید بود ،

و آن را راه خود را از آن اهمیت زیادی است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

هر گونه سوال در ذهن شما است ؟

اگر شما این چیزی است که آخر هفته کیسه مراسلات پستی است و همه شما رو به انجام است که با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و از دور.

و دیدن چگونه من به امید به بار کردن کولر و نشستن در سوپر عرشه در حال حاضر برای لانه از چند روز از آب و هوا را باید به خوبی پاسخ ممکن است شاهکار.

اجازه دهید به شنیدن از شما.

-

که همه ما رو در بوندسلیگا بازی این هفته این هفته ؟

هر کسی یک تیم برای من به ریشه ؟ من با انجام Shalke پس از آنها drubbed آنقدر آخرین شنبه ؟

-

وجود حدود صفر درصد شانس وجود دارد خواهد بود یک بازی NBA در کانادا قبل از 2021 – شاید آخر هفته و یا پس از دسامبر سال 2020 اما نه یک دقیقه قبل – و همه باید برای رسیدن به آن استفاده می شود واقعیت است.

مرز مسئله اجتماعی فاصله موضوع تست, موضوع; اضافه کردن به ساخت آن complexly خام و حتی سعی کنید و رپتورز در خانه بازی.

من فکر می کنم آنها را به بازی دوباره در این فصل در برخی بدنسازی-تبدیل-تلویزیون-استودیو در فلوریدا به نظر می رسد بهترین شرط بندی در حال حاضر – و من تعجب می کنم که چگونه هر کس احساس می کند در مورد آن ؟

آن است که هنوز "خود" تیم اگر آن مال در نام تنهایی ؟

من حدس می زنم بله و من مطمئن هستم که رأی تلویزیون خواهد بود از این دنیا حق کردن خفاش, اما خواهد شد که وفاداری نگه دارید و اگر یک "تورنتو" تیم هرگز در هر نقطه در نزدیکی تورنتو ؟

Whaddya فکر می کنید ؟

-



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب