دموکرات ها پرده های بلند پروازانه پلیس لایحه اصلاحات; McMorris راجرز می گوید او بررسی آن - Mon, 08 Jun 2020 PST

رهبران دموکرات از مجلس نمایندگان و سنا نورد گسترده پلیس لایحه اصلاحات دوشنبه به دنبال کانال انرژی در سراسر کشو

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

رهبران دموکرات از مجلس نمایندگان و سنا نورد گسترده پلیس لایحه اصلاحات دوشنبه به دنبال کانال انرژی در سراسر کشور تظاهرات به تغییرات در سطح فدرال.

عدالت در پلیس عمل خواهد بهبود آموزش, ممنوعیت استفاده از chokeholds و برخی از نیروهای پلیس انجام شده بدون هشدار دستور استفاده از بدن فرسوده و داشبورد دوربین محدود کردن انتقال از درجه نظامی و تجهیزات به دولت و سازمان های اجرای قانون محلی و آن را آسان تر برای جریمه کردن پلیس سوء رفتار مدنی یا کیفری دادگاه. آن را نیز راه اندازی پلیس ملی سوء رجیستری و نیاز متحده برای گزارش استفاده-از-نیروی حوادث به وزارت دادگستری.

کالیفرنیا دموکراتیک تشکر. کارن باس از صندلی های کنگره, سیاه حزبی گفت: لایحه "ایجاد جسورانه تحول چشم انداز پلیس در آمریکا است."

سناتور. ماریا Cantwell, D-بشویید. یکی از 35 شرکت حامیان این لایحه در مجلس سنا. در یک سخنرانی در مجلس سنا طبقه پنج شنبه گذشته او به نام برای گسترده خشم و انزجار در میان همکاران او بیش از جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس به نتیجه در بتن تغییرات.

"آمریکایی ها به ما می گوید ما باید بهتر قوانین در کتاب" Cantwell گفت. "وقت آن است که ما نه فقط صحبت کردن در مورد بی عدالتی; آن زمان که ما عبور جدید قوانین فدرال برای حفاظت از آزادی های مدنی شهروندان ایالات متحده و حفاظت از آنها را از این بی عدالتی."

جمعی از غم و اندوه مرگ فلوید و همچنین بهداشت و درمان کارگر Breonna تیلور در کنتاکی و دیگر سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط پلیس به نظر می رسد که فراتر از خطوط حزبی که شرکت برگزار شد در میان گذشته تظاهرات از خشونت پلیس.

در یکشنبه, 2012 خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری فعلی ایالت یوتا میت رامنی پیوست معترضان در ماه مارس به کاخ سفید و به اشتراک گذاری عکس در توییتر با کلمات "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." این نماینده چشمگیر شکستن از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و این عبارت است که "بسیار تفرقه" و این که "بسیاری از مردم احساس می کنید که آن را ذاتا نژاد پرست."

اما با وجود این مقیاس در سراسر کشور تظاهرات که مشخص نیست اگر پلیس اصلاحات قانون آن را از طریق کنگره است. در حالی که ناآرامی های پس از 2014 قتل نوجوان مایکل براون در فرگوسن میسوری منجر به برخی اصلاحات در سطح ایالتی و محلی کنگره به تصویب هیچ پلیس اصلاحات لوایح که در آن زمان.

برای تبدیل شدن به قانون دموکراتها لایحه نیاز به دریافت از طریق ایران با کنترل سنا و امضا شده توسط تهمت که در زمان به توییتر روز دوشنبه به مسخره رامنی "Black Lives Matter" پست.

باس گفت: در سی ان ان بود که "بسیاری از حمایت" در میان جمهوری خواهان مجلس برای لایحه هر چند او کاهش یافته است به نام هر یک از آنها. دستیاران به ایران مظنونان حمله به دانشگاه کتی McMorris راجرز از اسپوکن و دن Newhouse از Yakima روز دوشنبه گفت که هر دو قانونگذاران در بررسی که به تازگی منتشر شده ،

تشکر. Jaime Herrera Beutler, R-ونکوور در توییتر نوشت ژوئن 5, "این کافی نیست برای ما برای قرار دادن کلمات است که متصل نیست به اعمال" و نشانه حمایت از او برای برخی از اقدام قوه مقننه.

او سخنگوی کریگ ویلر گفت: دوشنبه Herrera Beutler زمان مورد نیاز برای بررسی این لایحه شده است اما کاوش در گزینه های "اضافی اجرای قانون پاسخگویی بهتر پیگیری از پلیس برخورد و بهبود آموزش است که تجهیز مردان و زنان از اجرای قانون برای انجام شغل خود را بهتر است."

در بیانیه حزب جمهوری خواه در کنگره اهل Fulcher که نشان دهنده شمال آیداهو گفت که او نگران بود که این لایحه تغییر کنترل پلیس از مقامات محلی به دولت فدرال است.

"این لایحه مشخص شده است تا در قوه قضائیه کمیته امیدوارم که بلندگو (نانسی) پلوسی طول می کشد این مراحل را جدی بگیرید," او گفت:, "توزین ورودی از همه اعضا و آن را واقع بینانه آمریکا پیشنهاد خواهد کرد که در واقع یک فرصت در حال عبور از طریق مجلس سنا و امضا شده توسط رئیس جمهور برای تغییر معنی دار."

Rashawn ری همکار در موسسه بروکینگز که مطالعات پلیس گفت: تغییرات در سطح فدرال می تواند انجام آنچه که محلی اصلاحات نمی تواند. وی با اشاره به لایحه جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و پلیس سوء رجیستری به عنوان ابزار است که می تواند کمک به نگه داشتن افسران پاسخگو و اطمینان از سازگار شیوه اجرای قانون در سراسر کشور است.

"ما نیاز به برخی از استانداردهای. ما نیاز به برخی از یکنواختی" او گفت:. "با 18,000 سازمان های اجرای قانون این واقعیت است که همه آنها در حال انجام کارهای مختلف کارائی اعتماد عمومی و استفاده مناسب از پول مالیات دهندگان. ... یک چیزی که ما می دانیم این است که هنگامی که وجود دارد این است که برخی از فدرال نظارت برابری بیشتر است به احتمال زیاد به دست آورد."

ری که همچنین آموزش افسران پلیس به عنوان مدیر آزمایشگاه کاربردی پژوهش های علوم اجتماعی در دانشگاه مریلند با تاکید بر اهمیت آموزش در ضمنی و تعصب و د تشدید تاکتیک.

"نه از 10 از برخوردهای که افسران باید هر روز آنچه ما تماس بگیرید تعاملات اجتماعی مردم داشتن مکالمات," او گفت:. "مشکل این است که اکثریت افسران آموزش دیده به تهاجمی تر. به طوری که آنها می آیند در 'داغ' و اغلب آنها تشدید شرایط است."

"در پایان روز چه من می خواهم برای افسران پلیس به خانه با خیال راحت" ری گفت: "به عنوان کسی که ارتباط برقرار کردن با."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن