Ctq خارج از در نظر گرفتن بایدن را در حال اجرا همسر

واشنگتن — سن. ctq مینه سوتا اعلام کرد در اواخر روز پنجشنبه که او خروج از توجه به در حال اجرا همسر سابق معاون ر

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

واشنگتن — سن. ctq مینه سوتا اعلام کرد در اواخر روز پنجشنبه که او خروج از توجه به در حال اجرا همسر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در دموکراتیک بلیط.

Klobuchar که نصب شده خود را در مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری قبل از رها کردن و تبدیل شدن به یکی از بایدن ترین روحیه عملیاتی گفت: در طول یک MSNBC که او به نام بایدن در شب چهارشنبه و به او گفت که او باید انتخاب کنید یک زن از رنگ به همسر در حال اجرا.

Klobuchar مورد بودن بایدن را در حال اجرا همسر به شدت آسیب دیده بود پس از روز یادبود کشتار جورج فلوید در بازداشت مینیاپولیس افسران پلیس. مرگ که باعث شده هفته از تظاهرات و اعتراضات علیه خشونت پلیس در سراسر کشور منجر به تجدید موشکافی Klobuchar حرفه ای به عنوان Hennepin County وکیل.

Klobuchar نظارت اولین دادستان از 17 سال میونگ بارل در سال 2002 به قتل 11 ساله مینیاپولیس و تحقیقات توسط آسوشیتد پرس مطرح پرسش های جدی در مورد حکم و سایه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری.

"پس از آنچه که من دیده ام در دولت من و آنچه که من دیده ام در سراسر کشور این است که یک لحظه تاریخی و آمریکا باید دست گرفتن در این لحظه" Klobuchar گفت: پنج شنبه شب. "من واقعا معتقدم که من به معاون رئیس جمهور شب گذشته که به اعتقاد من این است که یک لحظه به قرار دادن یک زن از رنگ که بلیط."

او افزود: "من فکر می کنم من می تواند عمل خوب و بسیاری از دروغ های خارج وجود دارد در مورد ثبت, و در حال حاضر زمان برای بحث در آنها را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن