درب باز می ماند برای Seahawks و Jadeveon Clowney - Tue, 12 Jun 2020 PST

سیاتل — این Jadeveon Clowney سازمان دیده بان در حال حاضر تقریبا 3 ماه بدون قطعی پایانی در چشم. اما این بدان

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سیاتل — این Jadeveon Clowney سازمان دیده بان در حال حاضر تقریبا 3 ماه بدون قطعی پایانی در چشم.

اما این بدان معنا نیست که همه لزوما آرام.

در میان چندین ملی گزارش در مورد Clowney در روزهای اخیر یکی که وارد پنج شنبه از سابق ESPN خبرنگار Josina اندرسون.

اندرسون توییتی بعد از ظهر چهارشنبه که او "فقط گفت: در حالی که در سیاتل باز می ماند به Clowney بازگشت, وضعیت اقتصادی به ویژه تغییر بیش از چند ماه از آنجا که هر دو طرف صحبت کرد. شروع pt (نقطه) خواهد بود بسیار متفاوت است. هنوز هم نه در هوا در حال حاضر."

هیچ یک از که است لزوما جدید — که به معنی این نیست که بی اعتبار کردن این گزارش در همه. وجود دارد مقدار ذکر است که در وضعیت موجود باقی می ماند وضعیت موجود.

و چیزی که در گزارش به نظر می رسد نشان می دهد — سیاتل ترک درب باز به عنوان مدیر جان اشنایدر و پیت کارول مربی باید گفت در موارد متعدد در هفته های اخیر/ماه اما هر Seahawks ارائه در حال حاضر قصد ندارم به آنچه در آن بود در ابتدا و در این لحظه هیچ چیز وجود دارد نشان می دهد هر چیزی در جریان است.

جالب ترین این است که شاید یک گزارش در همه.

می تواند Clowney را در کنار تلاش برای دوباره برخی از علاقه به عنوان تیم NFL مجموعه به سر به تابستان ؟

یک برنامه به طور بالقوه از جنبه های قابل توجه این است که فوتبال همچنان امیدوار است که بازیکنان اجازه خواهد داشت به تیم امکانات قبل از پایان offseason برنامه در تاریخ 26 ژوئن (آنها نشده اند تا کنون به دلیل محدودیت های مربوط به COVID-19 pandemic).

می تواند Clowney طرف بود امید که شاید که اجازه می دهد او را به نهایت فیزیکی برای یک تیم است که تصور می شود یکی از سکندری بلوک برای گرفتن این نوع از چهار به پنج سال معامله به ارزش 20 میلیون دلار یا بیشتر است که او در ابتدا می خواست به عنوان تیم می خواستم به می دانم که او زانو و ورزش فتق مسائل OK ؟

مانند یک معامله بزرگ است که قصد ندارم به اتفاق می افتد در حال حاضر حتی اگر Clowney ثابت می کند سالم در بدنی. اما فیزیکی ممکن است حداقل تا حول و حوش برخی از.

Clowney فکر شده است در حال حاضر به بیمار و صبر کنید تا زمانی که اردوگاه های آموزشی آغاز و در اواخر ماه جولای به خصوص اگر او را به یک سال معامله است. در آن نقطه او می خواهم که حتی یک ایده روشن تر از چگونه او می خواهم بهترین جا با یک تیم به سعی کنید به نوع فصل بزرگ را به مجموعه خود را برای یک اجرا در رایگان آژانس و نوع قرارداد در سال 2021 او در ابتدا امید به این سال است.

اندرسون گزارش آمد بر پاشنه دیگری در این هفته از فوتبال حرفه ای صحبت مایک Florio که گفت که آن را درک است که در سیاتل آنچه ارائه کرده است Clowney یک سال معامله "در محدوده از $15 میلیون نفر است." که در خط با آنچه شده است فکر کردم که سیاتل ارائه شده است Clowney در حدود 15-16 میلیون محدوده.

Florio نوشت که بیشتر سیاتل "شده است حاضر به پرداخت" Clowney 15 میلیون دلار در یک سال معامله است.

سوال این است که آیا سیاتل است که هنوز هم حاضر به پرداخت آن است.

پاسخ این است که احتمالا نیست.

Seahawks باید $13.9 میلیون در کلاه فضایی باقی مانده برای سال 2020 با توجه به OvertheCap.com بنابراین هر گونه امضای هر بازیکن برای هر چیزی قابل توجهی در این نقطه به این معنی نیاز به یک حرکت — یا به احتمال بیشتر حرکت می کند — برخی از مرتب کردن بر اساس به جا او را در.

اندرسون گزارش تصریح میکند آنچه تصور می شده است در حالی که: سیاتل احتمالا نمی تواند به بالا که در حال حاضر.

خوب سیاتل می تواند اگر آن را واقعا می خواستم به آنجا کلاه فضا همیشه می توانید ایجاد می شود یا با برش بازیکنان یا renegotiating معاملات احتمالا هل دادن برخی از کلاه صرف این سال بر روی آینده فصل است.

اما هر تیم ممکن است بیشتر مایل به سعی کنید به قرض گرفتن از آینده در حال حاضر با عدم اطمینان بر اینکه طرفداران اجازه خواهد داشت در بازی های این فصل است که می تواند به معنای کاهش در درآمد. که پس از آن می تواند به معنی یک قطره در انتظار کلاه حقوق و دستمزد در سال 2021 و چه تیم را به صرف. البته که همچنین بدان معنی است که وجود دارد ممکن است شانس کمتری برای Clowney برای دریافت نوع معامله او شده است برای ماهیگیری با انتظار از یک سال. اما در این نقطه Clowney نیز به احتمال زیاد هیچ چاره ای جز به سعی کنید به قمار در گرفتن یک معامله بزرگ در سال آینده پس از این زمان به یک سال است به احتمال زیاد به تصویب رسید.

گزارشات اخیر اظهار داشت Clowney رد پیشنهاد 18 میلیون دلار از Browns.

که آیا این پیشنهاد همچنان روی میز است مشخص نیست اما قهوه ای یک اتاق خیلی بیشتر از سیاتل می کند چیزی را سرعت کار با Clowney اگر آنها می خواهند به عنوان ذکر شده داشتن $37.2 میلیون دلار در دسترس کلاه ،

آیا هر کس دیگری است که واقعا در شکار نامشخص است. گزارش های اخیر نشان داده اند غول و جت — هر کدام در یک نقطه شایعه علاقه مند هستند دیگر در مخلوط.

تیتان و عقاب را نیز ذکر شده است و هر کدام از این بیشتر درپوش اتاق از سیاتل می کند. عقاب در 24.7 میلیون دلار و تیتان در $19.3 میلیون, با توجه به OvertheCap.com. و آن را به ارزش به خاطر سپردن است که در هر یک سال معامله تمام کلاه آمار گرفته شده در سال 2020 است.

همه ما واقعا می دانیم این است که در برخی از نقطه Clowney امضا خواهد کرد با کسی (درست است واقعا یک نکته آشکار است اما هنوز هم) و که نمی توان آن را نوع چندین ساله, $20 میلیون-به علاوه هر سال او شده است می خواهم امید در اصل.

ما همچنین می دانیم که درب باز می ماند در سیاتل حتی اگر کمتر از اجر — و شاید در بسیاری — از چند ماه پیش.

در غیر این صورت در حال حاضر این انتظار همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب