در انتظار فصل تابستان در مینه سوتا, بیس بال, ورزش, آخرین ایستاده

Coronavirus همه اما کشته شدن فصل تابستان برای جوانان و تیم های ورزشی در مینه سوتا است. همانطور که از دوشنبه, ب

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

Coronavirus همه اما کشته شدن فصل تابستان برای جوانان و تیم های ورزشی در مینه سوتا است. همانطور که از دوشنبه, بیس بال, ورزش, آخرین ایستاده.

مینه سوتا جوانان فدراسیون فوتبال و شهرهای دوقلو لیگ فوتبال لغو شد فصل خود را در 22 مه و مینه سوتا و سافتبال در هفته گذشته کشیده پلاگین بر روی هر نوع از فصل به طور منظم.

جوانان و تازه لیگ بیس بال, اما هنوز هم نگه داشتن امید است. اگر آنها رفتن جلوتر از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz این هفته آنها بر این باورند که آنها می توانید شروع به خلاصه فصول در اوایل ماه جولای.

دبیرستان ورزشکاران اجازه داده شد به تمرین با تيم شروع دوشنبه و جوانان و تازه لیگ جلوتر رفته اند با جلسات تمرین حتی اگر فصل خود را لغو شده است. که شامل 277 فیلم "شهر توپ" تیم های که به طور معمول می خواهم که آغاز فصل خود را در تاریخ 1 مه.

"اکثر تیم ها از دست داده اند و بسیاری از بازی ها به طوری که آنها فقط champing در بیت به خارج وجود دارد" گفت: علامت Forsman معاون رئیس جمهور از مینه سوتا انجمن بیس بال. اگر فرماندار این تیم به آنها متهور به حرکت به رقابت Forsman گفت: "ما امیدواریم که ما می توانید شروع فصل حداقل 1 جولای."

مینه سوتا دو و میدانی جوانان خدمات یک سازمان غیر انتفاعی است که سازماندهی لیگ ها و مسابقات برای صدها نفر از جوانان محلی و انجمن های ورزشی در نظر گرفتن ثبت نام برای جوانان لیگ بیس بال برای اجرا از تاریخ 6 ژوئیه-اوت. 14 اما نیاز دولت را برکت به زودی.

"ما امیدوار به شنیدن چیزی در این هفته" MYAS مدیر اجرایی داوسون Blanck گفت. "کلید واژه" امید.' "

اگر چراغ سبز می آید وجود دارد ممکن است اضافی لیگ — یک co-op با مترو بیس بال — برای بازیکنان که خود را از دست داده VFW و لژیون فصول لغو شده است. به همین ترتیب شرق مترو لیگ شامل تیم ها از, Woodbury, Stillwater, Cretin-Derham سالن مرکزی, Highland Park و شمال St. Paul, در میان دیگران, برنامه بازی شروع 1 جولای و پایان با یک قهرمانی مسابقات آخر هفته دوم در ماه اوت است.

"ما در حال خوش با ما بودن در آن (متوسط خطر) رده" Blanck گفت. "گفتگو به نظر می رسد که بیس بال و سافتبال (persian) هستند به احتمال زیاد چراغ سبز است."

سافت بال نمی خواهد که هر نوع از فصل به طور منظم اما با توجه به چراغ سبز می تواند قرار دادن با هم یک قهرمانی مسابقات را شبیه به یکی که با آن به طور معمول در پایان فصل گفت: تام خداحافظ مدیر Tri-County Fastpitch لیگ و یک کمیسر با مینه سوتا, بیسبال دارای توپ نرم, که سازماندهی بیش از 700 تیم برای دختران سنین زیر 8 تا زیر 18.

فصل لغو شد پس از یک زوم جلسه در ژوئن 9, هنگامی که برنامه ریزی است که بسیاری از تیم ها برای یک فصل تبدیل شده بود غیر ممکن است. "ما بود که نقطه شکستن; هیچ راه ما می تواند انجام دهد که" خداحافظ گفت. "اما در آن نقطه یک نیمه از انجمن ها در حال حاضر کشیده پلاگین."

با چراغ سبز برای رقابت در این هفته Bye وجود دارد گفت: هنوز هم می تواند در پایان فصل دعوتی مسابقات با عنوان بسیاری از 30 تیم. گروه در حال حاضر به دنبال سالن که جای کوچک sub-مسابقات.

که بیش از فوتبال باشگاه دریافت خواهد شد در این تابستان. باشگاه محلی در حال برگزاری contact-less جلسات آموزشی به عنوان یک رسانه-خطر ورزش با توجه به دستورالعمل دولت و اعتماد به نفس وجود خواهد داشت کامل فصل پاییز است. اما یک تابستان بدون بازی در سمت چپ پدر و مادر و برگزارکنندگان نا امید.

بیس بال و سافت بال تیم در آیووا و داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی در حال حاضر آغاز شده و Blanck گفت: برخی از مینه سوتا تيم را در سفر خارج از کشور برای رقابت. شهر تیم بیس بال انجام شده است که بیش از حد با توجه به Forsman. که منجر شده برخی از والدین به درخواست گروه های محلی که چرا آنها بازی نمی بازی.

"ما فقط در تلاش برای مطمئن شوید که آن را امن برای بچه ها به بازی" خداحافظ گفت.

با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت وجود دارد شش جدید COVID مربوط به مرگ و میر در روز دوشنبه به پایین ترین گزارش کل از آوریل 12. بستری شدن در بیمارستان به روند رو به پایین و همچنین, اما وجود دارد 230 جدید آزمایشگاه تایید موارد.

مینه سوتا ارسال شده است دستورالعمل های دقیق برای جوانان ورزش عامل در طول همه گیر اما ورزش جوانان سازمان اغلب احساس مطمئن نیستید که دقیقا چه چیزی از دولت مورد نیاز از تیم ها یا ویروس روند.

"در طول کل این فرآیند ما هرگز کاملا مطمئن شوید که از معیارهای آنها با استفاده از تصمیم گیری. آن خواهد بود مفید به دانستن معیارهای آنها با استفاده از تصمیم گیری بنابراین ما می تواند تهیه طرح ما به معیارهای گفت:" مت Tiano مدیر عامل شرکت شهرهای دوقلو لیگ فوتبال. "بیش از همیشه بچه ها نیاز به ساختار فعالیت در فضای باز با دوستان خود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن