نیک کانن معذرت خواهی برای " مضر " ضد سامی نظرات

توسط لین ELBERلس آنجلس (AP) — Nick Cannon عذرخواهی کرد اواخر روز چهارشنبه برای "مضر و تفرقه" ضد سامی نظرات که

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

توسط لین ELBER

لس آنجلس (AP) — Nick Cannon عذرخواهی کرد اواخر روز چهارشنبه برای "مضر و تفرقه" ضد سامی نظرات که منجر ViacomCBS به قطع روابط با میزبان تلویزیون و تهیه کننده است.

"من گسترش عمیق ترین و صادقانه ترین عذر خواهی به من یهودی خواهران و برادران برای مضر و تفرقه کلماتی که از دهان من" توپ گفت: در یک سری از توییت پرداختن به اظهارات خود در یک پادکست که ماه گذشته منتشر شد.

او صادر عذرخواهی ساعت پس از خواستار عذرخواهی از ViacomCBS که اواخر روز سه شنبه را محکوم کرد به او و گفت: آن را برش روابط با میزبان با آنها آن را به حال بیش از 20 سال کار در ارتباط است.

توپ گفت: عذرخواهی خود را پس از بحث و گفتگو با رهبران یهودی و او قول داد برای تبدیل شدن به بیشتر آگاه است. "من متعهد به ارتباط عمیق تر تر و عمیق یادگیری و تقویت پیوند میان دو فرهنگ ما امروز و هر روز رو به او گفت:" در توییتر.

ViacomCBS قطع روابط با توپ در پاسخ به اظهارات خود در یک پادکست که در آن او و ریچارد "استاد Griff" گریفین سابق دشمن و عضو مورد بحث تعصب نژادی. پادکست ثبت شده در آوریل 2019 و منتشر شده در ژوئن 30.

مردان معتقد است که افراد سیاه و سفید واقعی عبرانیان و یهودیان را غصب که هویت. توپ و سپس استدلال کرد که سبک تر مردم پوست — "مردم یهودی سفید مردم اروپا" — "کمی کمتر" و "کمبود" است که در طول تاریخ ناشی از آنها را به عمل کردن از ترس و ارتکاب اعمال خشونت آمیز برای زنده ماندن.

"آنها تا به حال به انجام," او گفت:.

رهبران یهودی از جمله ضد افترا لیگ و خاخام برجسته با انتقاد از اظهارات.

توپ گفت: در عذرخواهی خود را توییتهایی که کلمات خود را "تقویت بدترین کلیشه یک افتخار و با شکوه مردم و من احساس شرمندگی از مردم ناآگاه و ساده لوحانه جایی که این کلمات را از آمد."

ViacomCBS اشاره کرد توپ را عدم ندامت به عنوان بخشی از آن دلیلی برای فسخ کار خود را در ارتباط با او.

"در حالی که ما از آموزش مداوم و گفت و گو در مبارزه با تعصب ما عمیقا مشکل که نیک شکست خورده است و به اذعان یا عذر خواهی برای تداوم یهودی ستیزی و ما فسخ رابطه ما با او" این شرکت اعلام کرد.

توپ تولید "وحشی" n کردن" یک کمدی تریک سری برای VH1 یک ViacomCBS متعلق به کانال کابل. او شده است یک بخش به طور منظم از تلویزیون نشان می دهد بیارتباط به این شرکت از جمله به عنوان میزبان سابق ان بی سی "america's Got Talent" و مجری فاکس "نقاب خواننده."

عذرخواهی به نظر می رسید برای برآوردن فاکس که ذکر آن در بیانیه ای تایید کانن باقی خواهد ماند میزبان "نقاب خواننده."

"نیک است صمیمانه عذرخواهی کرد و به سرعت گامهای خود را به آموزش و اصلاح كند" بیانیه ای گفت:. "بر این اساس و با توجه به اعتقاد به این که این لحظه خواستار گفت و گو ما را از حرکت رو به جلو با نیک و کمک به او در پیشبرد این مهم مکالمه گسترده."

معلوم نیست که آیا این عذرخواهی را تعمیر توپ را در رابطه با ViacomCBS. اوایل روز چهارشنبه او خواستار عذرخواهی این شرکت و گفت که او به دنبال مالکیت کامل از "وحشی" n است."

ViacomCBS' عمل آمد و به عنوان Kareem Abdul-Jabbar بسکتبال بزرگ و نویسنده را محکوم چندین ورزش و سرگرمی مشهور برای ضد سامی توییت ها و پست ها و آنچه که او به نام "تکان دهنده عدم خشم" در پاسخ.

Abdul-Jabbar ساخته شده نظرات خود را در یک ستون به خبرنگار هالیوود که نمی مراجعه به توپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن