لیگ برتر باشگاه می تواند بازی در خانه پلیس پس از نرم کردن موضع

منچستر انگلستان—لیگ برتر باشگاه می تواند اجازه داده می شود برای تکمیل فصل خود را در ورزشگاه بعد از پلیس را به

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

منچستر انگلستان—لیگ برتر باشگاه می تواند اجازه داده می شود برای تکمیل فصل خود را در ورزشگاه بعد از پلیس را به عقب کشیده و در خود اصرار که خنثی سالن بودند تنها راه امن از برگزاری بازی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

لیگ که رهبری مذاکرات با پلیس در شب دوشنبه پس از گفت با 20 باشگاه است که آنها می خواست می شود قادر به بازی در خانه و حتی طرفداران اجازه داده نخواهد شد در داخل.

مارک رابرتز, رئیس فوتبال پلیس در انگلستان شده بود نگران هواداران هنوز هم جمع آوری خارج از استادیوم و محل بار اضافی بر منابع به عنوان مستند اقدامات کاسته.

اما رابرتز نرم است موضع خود را پس از "مثبت" مذاکرات با اتحادیه و دولت است.

اما با صدها نفر از مردم هنوز در حال مرگ از این ویروس هر روز از لندن, شهردار, صادق خان گفت که خیلی زود برای بازی به صحنه دوباره در پایتخت که شامل پنج لیگ برتر باشگاه های.

"صادق است ... نگران رفاه بازیکنان رقابت در همه ورزش حرفه ای نه فقط فوتبال" دفتر شهردار در بیانیه ای گفت. "زیادی وجود دارد سوال می شود پرسید که چگونه بازیکنان می تواند قطار با خیال راحت آنها چگونه خواهد, سفر به مسابقات و چگونه آنها می تواند بازی رقابتی و مسابقات بدون خطر گسترش عفونت است."

دولت در حال برنامه ریزی برای انتشار یک استراتژی این هفته است که اجازه می دهد تا بازیکن را به سر گروه های آموزشی حتی به عنوان اجتماعی فاصله است که با تشویق گسترده تر در جامعه است.

"این در مورد بلوک های ساختمان — چه مدت قبل از ما می توانید به تماس کامل آموزش؟" لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد به خبرنگاران گفت:. "این بستگی دارد که چه نوع از تماس بدیهی است از آنجا که شما در حال تلاش برای اطمینان حاصل شود که بازیکنان خود را نگه دارید امن حتی در طی این تماس وضعیت آموزش و است که باید با رسیدگی مورد به مورد و بر اساس."

آن است که دو ماه پس از آخرین بازی قبل از بازی لیگ به حالت تعلیق در آمد در طول بیماری همه گیر.

"یک چیز برای مطمئن," کارشناسی ارشد گفت: "همه باشگاه ها را به امن و امن در دانش است که بازیکنان خود را در حال رفتن به مناسب قبل از تصمیم گیری در رفتن در زمین گرفته شده است داده می شود که آنها تا به حال چنین طولانی اخراج.

"ما صحبت در مورد چهار هفته آموزش اما توافق هنوز به عنوان ما نیست توافق برای بازگشت به آموزش است."

کارشناسی ارشد گفت: بازیکنان خواهد بود مشورت در مورد چگونه یک محیط امن ایجاد می شود در آموزش و پس از آن بازی.

"درست است که آنها خواهد شد که نگرانی ها و سوالات و ما نیاز به شنیدن آن برای اولین بار از" کارشناسی ارشد گفت.

منچستر سیتی و انگلستان رو به جلو Raheem Sterling اتحاد گسترده تر و نگرانی است.

"لحظه ای ما را به بازگشت ما نیاز به مطمئن شوید که آن را در یک لحظه که در آن نه فقط برای فوتبال دلایل آن را امن برای نه فقط ما فوتبالیست اما کل پزشکی هیات داوران" استرلینگ گفت: در کانال یوتیوب. "من نمی دانم که چگونه است که رفتن به محل کار. من احساس می کنم مثل یک بار که کنار ایمنی مردم و بازیکن ایمنی امن و رفاه خود است که پس از نگاه, پس از آن که زمان مناسب برای رفتن به عقب در.

"تا آن زمان من ... از نوع مادی و معنوی و تفکر چه بدترین نتیجه می تواند اما در همان زمان به دنبال به جلو به آن است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

بازیکنان و مربیان خواهد بود به طور منظم آزمایش COVID-19 در سالن آموزش. کارشناسی ارشد نیست باور کامل جوخه را به خود منزوی اگر یک وضعیت وجود دارد مانند در دینامو درسدن در هفته گذشته. دو بازیکن در آلمان و دوم-سمت بخش آزمایش مثبت برای coronavirus را وادار به کل تیم مربیگری و نظارت بر کارکنان برای ورود 14 روز از قرنطینه در خانه.

"اگر یک بازیکن تست مثبت" کارشناسی ارشد گفت: "او ارائه شده است به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته در پروتکل او جدا شود برای یک دوره اما وجود خواهد داشت بدون نیاز به بقیه گروه می شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن