نکاتی برای حفظ سلامت روان در طول همه گیر: تمرکز حواس روال کمتر هله هوله

یک عارضه جانبی از coronavirus — اضطراب — در حال گسترش است و حتی سریع تر از بیماری خود.سو Abderholden مدیر اجرا

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

یک عارضه جانبی از coronavirus — اضطراب — در حال گسترش است و حتی سریع تر از بیماری خود.

سو Abderholden مدیر اجرایی دولت فصل از اتحاد ملی در بیماری های روانی و یا نامی می گوید: نشانه ها همه جا هستند سلامت روان تحت محاصره است.

در ماه مارس زمانی که ویروس وارد شده در نیروی در ایالات متحده تماس به یک بحران خط پنج برابر افزایش, با توجه به فدرال سوء مصرف مواد بهداشت روان خدمات دولت. نامی و وب سایت namimn.org تا شاهد افزایش بهره.

سو Abderholden مدیر اجرایی اتحاد ملی از بیماری های روانی در مینه سوتا (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

کارشناسان مانند Abderholden همیشه توصیه می شود تماس های اجتماعی به عنوان یک راه برای ترویج سلامت روان. اما در طول همه گیر است که مشاوره می تواند کشنده باشد. بنابراین آنها مجبور به پیدا کردن راه های جدید برای ترویج عاطفی و روانی خوبی بودن.

Abderholden پاسخ سوالات زیر را برای مطبوعات پیشگام در جولای 15:

آنچه که در ایالت مینه سوتا سلامت روان ؟ سلامت روانی است نه چندان بزرگ در حال حاضر.

چگونه است coronavirus آسیب رساندن به سلامت روان ؟ با COVID وجود دارد عدم اطمینان است. به ما گفته شد در ابتدا از آن خواهد شد تنها چند هفته است. در حال حاضر ما در حال گفت ماه. این افراد بیشتر در لبه.

اگر مردم خود را منزوی چه نتیجه ؟ آنها هنوز فارغ التحصیلی, جشن های تولد و عروسی ، آنها را از تجربه غم و اندوه.

آن است که سخت تر برای افراد مجرد ؟ هر کس در تلاش است. نگاه پدر و مادر که در خانه هستند اما همچنین کار. آنها نگران ابتلا به COVID و دادن آن به خانواده خود را.

پس از آن است که سقوط اقتصادی که لطمه می زند و مردم که حتی بیمار است. که همه را تحت تاثیر قرار.

آیا کشتن جورج فلوید آن را بدتر ؟ اوه بله. که می افزاید: به احساس وحشت و نگرانی و ناامیدی. اگر شما یک فرد از رنگ خود را پریشانی است و حتی بالاتر است.

شما چه پیشنهاد می کنید ؟ تمرین تمرکز حواس است. آگاه از تنفس خود را. آگاه از آنچه شما داشته باشد. قبل از خارج شدن از رختخواب در صبح, نام سه یا پنج چیزهایی که شما سپاسگزار هستند. قرار دادن ذهن خود را در یک فضای مثبت.

که آسان نیست پس از شما دیدن اخبار روزانه. رک و پوست کنده, شما باید حد آن است. محدود کردن چقدر اخبار شما مصرف می کند.

من داخل تمام طول روز. باید چه کار کنم در خانه خود من? ایجاد یک برنامه و چوب به آن. ایجاد برخی از عادی. همچنین محدود کردن مواد غذایی آشغال.

چه روش های جدید را به شما معرفی ؟ ما کلاس های رایگان برای محل کار, خانواده, معلمان, نوجوانان و کشاورزان است. ما در کلاس های استرس غذا خوردن, پیشگیری از خودکشی و اقلیت سلامت روان. ما لینک کلیک کنید برای آنلاین و حضوری گروه پشتیبانی. ما فیلم بحث قرار گرفتند. ما یک کلاس به طور خلاصه 2020 جلسه قانونی.

هنگامی که شما در یک کامپیوتر چه چیزی شما را انجام دهید ؟ شما می توانید بازی بازی. دختر من و بازی Bananagrams با هم. و یا شما می توانید به تماشای یک برنامه تلویزیونی با هم و سپس اظهار نظر در آن است.

وجود دارد هر گونه جایگزین برای چهره به چهره و تماس با ؟ شما می توانید زوم تماس که در آن شما در واقع می تواند در نگاه کسی است. اما نمی نشستن وجود دارد و می گویند " حال شما چه طور است؟' باید چیزهای دیگر به بحث در مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن