توکیو بازی های المپیک فقط آغاز مسابقه به تنظیم مجدد خود را

توکیو—فقط دو ماه پس از بی سابقه المپیک به تعویق افتادن, کمیته برگزاری, مدیر عامل شرکت Toshiro Muto پنجشنبه خوا

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

توکیو—فقط دو ماه پس از بی سابقه المپیک به تعویق افتادن, کمیته برگزاری, مدیر عامل شرکت Toshiro Muto پنجشنبه خواسته شد در مورد پیشرفت نسبت به سال آینده موکول توکیو بازی.

"اگر شما بخواهید ما فقط در اطراف گوشه اول 400 متر مسابقه من نمی توانم پاسخ این سوال گفت:" Muto صحبت از طریق یک مترجم در طول یک آنلاین کنفرانس خبری. "اما من می توانم به شما بگویم تا این حد. من احساس نمی ما در اواخر آماده سازی ما. من احساس نمی ما که با تاخیر در هر راه است."

اما از گوش دادن به محدود جزئیات است که Muto از ارائه آماده سازی به نظر می رسد به سختی از شروع بلوک.

معاون سابق بانک مرکزی ژاپن Muto صحبت کرده است با احتیاط همیشه از coronavirus همه گیر باعث به تعویق افتادن و می گوید کمی در مورد پیشرفت است. وی گفت: انتظار می رود مقدار جامد اخبار تا زمانی که برنامه ریزی می رسد "فاز دوم" در پاییز.

این شامل چه کسانی می پردازد برای تاخیر تخمین زده شده است که در ژاپن در $2 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار چگونه به نگه داشتن طرفداران کارکنان و ورزشکاران امن از coronavirus و قرارداد ساخت به امن همان 43 سالن و مسابقه همان برنامه.

"در حال حاضر ما نمی هر گونه اطلاعات و یا موارد خاص که ما می توانیم بحث در مورد" او گفت:. "ما همه توافق دارند که علاوه بر گرما اقدامات متقابل ما را به کروناویروس اقدامات است."

در هفته گذشته کمیته بین المللی المپیک رئیس جمهور توماس باخ و عضو کمیته بین المللی المپیک John Coates که مسئول نظارت بر آماده سازی برای توکیو این باورند آشکارا بیشتر در مورد نحوه بازی ممکن است برگزار می شود.

در مصاحبه باخ پیشنهاد کرده امکان قرنطینه برای ورزشکاران شناور امکان کمی فن دسترسی است و نه حکومت خالی استادیوم.

Coates, صحبت هفته گذشته در اخبار پارسیان استرالیا دیجیتال فروم و گزارش در روزنامه استرالیایی بود فرانک.

"ما باید مشکلات واقعی چون ما ورزشکاران نیاز به آمده از 206 های مختلف سازمان ملل" کوتس گفت.

او زد شماره: 11,000 المپیک ورزشکاران 5,000 مسئولین فنی و مربیان 20,000 رسانه ها و 60,000 داوطلبان.

"بسیاری از مردم" کوتس گفت: حتی بدون اضافه کردن 4,400 پارالمپیک ورزشکاران و کارکنان.

Muto گفت: اکتبر loomed — و کوتس گفت: همان چیزی که — به عنوان زمانی که "بسیاری از چیزی که خواهد آمد روشن در این فرآیند است."

"اکتبر خواهد بود که نقطه هنگامی که ما شروع مفصل بحث" Muto گفت.

او گفت که ورود هر گونه تصمیم گیری در مورد "بروید و یا برای رفتن نیست" در بازی های المپیک است. Muto همیشه گفت: این بازی ها در هر چند باخ و توکیو سازماندهی رئیس کمیته Yoshiro موری موافقت نمی توان آنها را دوباره به تعویق افتاد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

یکی دیگر از تاخیر به این معنی لغو.

"این یک تعهد بزرگ. این یک کار بزرگ است," Muto گفت. "ما باید برای انجام این کار در یک سال و چند ماه چیزی است که تا به حال گرفته شده سال واقعی آماده سازی را انجام دهد. بنابراین بسیاری از چیزهایی که ما باید به بررسی و تصمیم گیری در یک زمان کوتاه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب