3 دقیقه میکروفن بازگشت به خاله را از طریق زوم - Thu, 02 Jul 2020 PST

هر اولین جمعه از ماه قبل از coronavirus البته برخی از این شهر بهترین نویسندگان خواهد بود و جمع در Auntie کتابف

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

هر اولین جمعه از ماه قبل از coronavirus البته برخی از این شهر بهترین نویسندگان خواهد بود و جمع در Auntie کتابفروشی برای 3 دقیقه میکروفون.

باز میکروفون رویداد اجازه تاسیس نویسندگان و صدای جدید برای به اشتراک گذاشتن کار خود را سه دقیقه در یک زمان به مخاطبان که آیا آنها نشسته بودند و یا مرور قفسه.

این COVID-19 همه گیر به سرعت پاک خاله کتابفروشی برنامه رویداد اما خاله تیم در حال تلاش برای بازگرداندن یک ذره از نظم از طریق مجازی 3 دقیقه میکروفون. رویداد بعدی است 7 p. m. روز شنبه از طریق زوم در https://us02web.zoom.us/j/86074398133.

سه دقیقه میکروفن ایجاد اسپوکن شاعر برجسته کریس کوک, هر چند از آن بود خاله حوادث هماهنگ کننده کلر دیوی که رسیده به طبخ برای افکار خود را در نظر گرفتن 3 دقیقه میکروفن به زوم.

"در حال حاضر کتاب صنعت به طور کلی است حساب با آنچه آن را به مانند نگاه به حرکت در واقع به طور انحصاری مجازی, حوادث," او گفت:. "در تمام طول قرنطینه که گذاشته بودم از اینجا من نقشه مورد چگونه ما بودند رفتن به آن کار می کنند."

در یک ایمیل به آشپز گفت که او خوشحال به دریافت تماس از دیوی.

"در طول COVID آنها انجام داده ام چنین شگفت انگیزی کار خدمت به مشتریان خود را در محدوده آنها و این است یک نمونه از آن است," او گفت:. "من همچنین شرکت میزبان شکسته میکروفن اسپوکن دیگر شعر باز میکروفون از طریق زوم تا زنده شعر طرفداران هستند که به خوبی خدمت کرده است."

پس از این ایده تبدیل 3 دقیقه میکروفون را به یک رویداد مجازی شروع به شکل گرفتن دیوی داوطلب خدمت سربازی به کمک او بزرگ خانواده که همه پیوست زوم تماس بگیرید به طوری که او می تواند در عمل منجر به بزرگنمایی حوادث.

"سه دقیقه میکروفون است که واقعا برای ما مهم است," او گفت:. "این طولانی در حال اجرا است. ما باید روابط خوبی با کریس و آن را واقعا یک رویداد جامعه. این واقعا برای من مهم آن را به عقب در هر ظرفیت ما می تواند به سرعت به عنوان ما می تواند در زمان عادی در روز عادی به عنوان نوعی از ظاهر عادی."

اولین رویداد مجازی که در ویژه پنج خوانندگان.

"این ممکن است یکی شد در مدت کوتاهی پس از جورج فلوید مرگ بنابراین برای دریافت و انجام برخی از حساب با دیگر 3 دقیقه میکروفون کاربران از طریق آن احساس واقعا معنی دار و مهم برای من است که می تواند محل برای جوامع با هم" دیوی گفت. "این واقعا یه چیز خاص."

در ماه گذشته سه نفر به عنوان خوانده شده. مخاطبان شامل افرادی که دیگر زندگی در اسپوکن.

دیوی گفت: در فروشگاه 3 دقیقه میکروفن حوادث را معمولا حدود 10 خوانندگان به مرحله.

"ما هنوز در ساری-در مرحله" دیوی گفت. "و من فکر می کنم بسیاری از به طور منظم 3 دقیقه Mic شرکت کنندگان زوم در حال رفتن به یک چیز جدید برای آنها شاید".

گذشته از این واقعیت است که آن را دیگر طول می کشد محل در Auntie را دیوی فکر نمی کند که چیزی را از دست داده است که 3 دقیقه میکروفون مجازی است. مردم قادر به چت در زوم تماس قبل از این رویداد و دیوی و طبخ نمی لال کسی میکروفون طوری اجرا می شنیدن پاسخ از مخاطب.

"این واقعا چیزی است که ما می خواستیم. ما می خواستیم برخی از ظاهر عادی," دیوی گفت. "من واقعا احساس می کنید مانند هیچ چیز از دست رفته به جز شاید هر نامحسوس بودن-در-این-کتابفروشی احساس وجود دارد اما ما می توانیم صبر کنید برای آن است."

آشپز که همچنین با انجام اسپوکن سمفونی موافق است که یاران زنده 3 دقیقه میکروفون است که هنوز هم در حال حاضر در طول زوم رویدادهای اما نتواند "که حس یگانگی با یک بسته بندی شده ، ... فکر یکی بعد از بازگشت به رویدادهای زندگی می کنند چه می دهد به من امید به آینده." یکی از چالش های میزبانی مجازی حوادث ؟ "شعر دریافت نمی کند قطع سگ پارس در Auntie است."

راه دیوی آن را می بیند وجود دارد بسیاری از انتظار انجام می شود قبل از 3 دقیقه میکروفن می تواند بازگشت به خاله است.

"خاله را بسیار متعهد به عدم انجام هر یک در فروشگاه رویدادهای احتمالا برای آینده قابل پیش بینی" او گفت:. "اما همچنین کتاب صنعت در حال تغییر است."

دیوی صرف مقدار زیادی از زمان ساخت به درخواست ناشران برای نویسندگان به دیدار خاله و هر چند او برای تبادل خرما در زمستان گفت که او دریافت کرده است بسیاری از بازخورد در امتداد خطوط از "اگر ما نیاز به حرکت به یک رویداد مجازی ما خواهد شد."

"من فکر می کنم این ممکن است در آینده به دلیل آن گران کمتر, کمتر, نامشخص," او گفت:. "من فکر می کنم این چیزی است که ما به دنبال در."

اما تا آن روز که 3 دقیقه میکروفن بازگشت به خاله را کوک امیدوار است که نسخه مجازی و دیجیتال دیگر شعر رویدادهای ادامه "ما اجازه می دهد برای دسترسی به بهترین است که بشریت ارائه کرده است: هنر."

"در این مورد ادبی هنر در خدمت و در 3 دقیقه, ماجراهای," او گفت:. "برخی از آنها در حال غم انگیز و blessedly برخی از آنها کمدی – آن را به همه از بالا, رایگان است و آن چیزی که ما نیاز داریم. به ما بپیوندید و من فکر می کنم شما توافق می کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب