قاضی رد آمریکایی, فوتبال زنان, بازیکنان, درخواست تجدید نظر فوری

یک قاضی فدرال را رد کرده است یک درخواست آمریکایی, فوتبال زنان, بازیکنان اجازه می دهد تا یک درخواست تجدید نظر ف

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

یک قاضی فدرال را رد کرده است یک درخواست آمریکایی, فوتبال زنان, بازیکنان اجازه می دهد تا یک درخواست تجدید نظر فوری از تصمیم خود برای پرتاب کردن خود را ادعا می کنند از پرداخت نابرابر در برابر آمریکا و فدراسیون فوتبال.

ایالات متحده منطقه قاضی Gary R. Klausner در لس آنجلس است که قرار است آزمایشی برای سپتامبر. 15 بازیکنان باقی مانده ادعای تبعیض آمیز شرایط کار.

وکلا برای زنان از او خواسته بود تا برای ورود به یک قضاوت نهایی در تصمیم خود را به اخراج از پرداخت ادعا می کنند که اجازه داده اند آنها را مورد 9th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در سان فرانسیسکو.

"اعطای فوری درخواست تجدید نظر خواهد شد و نه از بین بردن امکان دو محاکمه و یا امکان پی در پی تجدید نظر مربوط به هم پیوسته حقایق" Klausner نوشت: روز سه شنبه. "دادگاه کاهش یافته است و این احزاب درخواست برای اقامت آزمایشی در انتظار حل و فصل هر گونه درخواست تجدید نظر. و باید یک هیئت منصفه ارائه حکم تفسیر به شاکیان خود ادعا باقی مانده است وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم شاکیان را نمی خواهد درخواست تجدید نظر در این تصمیم."

Klauser حکومت آوریل 1 زنان نمی تواند اثبات تبعیض بر پرداخت و اعطا شده در بخش USSF حرکت به صورت جزئی خلاصه قضاوت. او گفت اتحادیه ملی زنان, تیم, رد پیشنهاد پرداخت می شود تحت همان pay-to-play ساختار به عنوان تیم ملی مردان را توافق دسته جمعی و زنان پذیرفته تضمین حقوق و مزایای بیشتری همراه با جایزه های مختلف ساختار.

او همچنین حاضر به اجازه رفتن به دادگاه اتهامات زنان تبعیض شدند چرا که آنها بازی بیشتر بازی در چمن مصنوعی.

Klausner سمت چپ دست نخورده ادعا USSF تبعیض در استفاده از آن از منشور هواپیما و پول آن را صرف تجاری بلیط هواپیما و هتل و امکانات رفاهی و پزشکی و آموزش و خدمات پشتیبانی.

"یک راه یا دیگری, ما قصد داریم به درخواست تجدید نظر تصمیم دادگاه که برای حساب کاربری مرکزی واقع در این مورد که زنان بازیکنان پرداخت شده است در نرخ کمتر از مردان که انجام همان کار" مولی لوینسون سخنگوی بازیکنان در بیانیه ای گفت.

"امشب حاکم به سادگی بدان معنی است که درخواست تجدید نظر ممکن است دیگر به فایل و یک یادآوری است که ما باید نمی دهد تا تلاش های ما در این زمینه به مبارزه با بی عدالتی" لوینسون گفت. "هر چند ما با چالش مهم ما تقویت شده توسط این واقعیت است که تلاش ما این است که یک بخشی از این بیشتر جنبش برابری می افتد در کشور ما در حال حاضر است."

جدید USSF جمهور سیندی Parlow مخروطی سابق تیم ملی بازیکن — گفته است او امیدوار است حل و فصل می شود. از زمان توافق دسته جمعی در دسامبر منقضی می شود. 31, 2021.

بازیکنان شکایت کرد در ماه مارس سال 2018 تحت دستمزد برابر قانون و در بند هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964 و از آنها خواسته برای بیش از $66 میلیون دلار (ایالات متحده) در خسارت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب