سختی پروانه: The legend of ex-جی تونی فرناندز آورده امیدوارم که به میهن خود و به رشد خود ادامه

آن بود 7 صبح بود و من نشسته در حال بارگذاری خیره از پنجره به بیرون در راه من به فرودگاه پیرسون. خورشید خزنده ر

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

آن بود 7 صبح بود و من نشسته در حال بارگذاری خیره از پنجره به بیرون در راه من به فرودگاه پیرسون. خورشید خزنده را در طول پوسته زمین پاشش نور به تورنتو آسمان است. دوست دختر من تا به حال چشم خود را بسته است. من در بیداری بود. ما مبهوت به ترمینال 3 در یک صبح خیرگی توشه slogging راه خود را از پشت به ما به عنوان ما پیمایش در اطراف خسته مسافران است. قهوه در یک دست چمدان رسیدگی در دیگر.

در چند ساعت کوتاه ما خواهد بود در هواپیما به جمهوری دومینیکن, یک قطعه کوچک از زمین است که تولید بزرگترین بازیکنان بیس بال در جهان است. بازیکنان مانند خوان صوت, فرناندو Tatis جونیور, ولادیمیر Guerrero جونیور و شماره یک چشم انداز در بازی بیس بال, سرگردان Franco, همه در گرد و خاکی الماس در دومینیکن. آنها گرفتار شده اند توجه آمریکای شمالی پیشاهنگی و امضا قراردادهای بین المللی به عنوان نوجوانان است. و در نهایت آنها را در گذر مشعل به یک نسل جدید از دومینیکن بچه ها فقط به عنوان مشعل به تصویب رسید به آنها را.

دومینیکن بیس بال شعله همیشه می سوزد از این جزیره در گذشته به آن در حال حاضر با ستاره ولادیمیر Guerrero Sr, خولیو Franco, سامی Sosa, مانی Ramirez, David Ortiz, Albert Pujols, خوزه باتیستا ادوین Encarnacion و دیگران در خدمت به عنوان الهام بخش برای بچه های جوان که رویای ترک جزیره بازی در یک شهر بزرگ در آمریکا است.

هنگامی که ما فرود آمد و من می توانم آن را احساس کنید. بیس بال در هوا. من پوشیده بود من مونترال Expos کلاه و بسیاری از افرادی که مشغول به کار در پونتا کانا بین المللی فرودگاه به من نگاه کرد لبخند زد و گفت: "Vladdy Sr." ما راننده تاکسی صحبت من در مورد بیس بال. او عاشق گرررو. او از طرفداران Expos. من خیره از پنجره به بیرون در زمین بایر و رها شده پروژه های ساخت و ساز در کنار جاده در حالی که من به او گوش صحبت با شوق و ذوق بحث در مورد بازی.

من زود از خواب بیدار شد صبح روز بعد و رفت به نوار به Americano. من sipped آن بر روی تراس و در نگاه برنگ آبی نیلگون دریا و تماشا گشت و گذار و بوسه ساحل. یک مرد جوان به سمت من آمد و با معرفی خود به عنوان "مینی من است." او به من گفت که او زد سالسا کلاس, سازمان والیبال ساحلی بازی و نعل اسب مسابقات. مینی من که هرگز ذکر نام واقعی او گفت: او کار راه خود را از طریق دانشگاه و تحصیل به یک وکیل. او هم متوجه من Expos کلاه.

او به من گفت که او استفاده می شود به shortstop و با Tatis. او یک بار از خواب گرفتن scouted و امضای قرارداد بین المللی قرارداد. ما صحبت در مورد ولاد جونیور, ولاد Sr. و باتیستا و افسانه ای بت تلنگر. او گفت: بازی بیس بال, تنها راه را برای بسیاری از دومینیکن کودکان و نوجوانان و هنگامی که رویای شسته می شود تا آنها را تا پایان کار در استراحتگاه و یا پیدا کردن هر کار آنها می توانند برای کمک کردن در خانه. او به من گفت که اکثر بچه ها نمی توانیم یک دستکش بیس بال.

او strode من از طریق افکار خود را. او در مورد صوت. رامیرز. اورتیز. Pujols.

سپس او متوقف شد بدقت نظاره گر به چشم من و گفت: "اما وجود دارد هیچ کس بهتر از شماره یک است."

او smacked دست خود را با هم.

"هیچ کس بهتر از تونی فرناندز!"

"شماره 1."

ژوئن 5, 1989. این بازی برای اولین بار در SkyDome. طرفداران به انتظارنشسته بودند تا به تماشای Blue Jays میزبان میلواکی Brewers در دولت جدید-of-the-art ورزشگاه که شبیه یک ابر کومولوس. سقف باز بود و یاد برج CN دیده می شد از یک چشم انداز کاملا جدید. اولین گام برنامه ریزی شده بود 7:35 بعد از ظهر میله مشغول بودند و پیمانه نیم لیتری ریخته شد که مردم نشسته در مدفوع سراسر شهرستان — در سراسر کشور — و شاهد تاریخ است.

تونی فرناندز ایستاده در امتداد پایه سوم خط با بقیه هم تیمی های خود برای این بازی قبل از مراسم. او به اطراف نگاه کرد که فروخته ورزشگاه اسلحه serenely عبور مسالمت آمیز نگاه در چهره خود را. آن را به حال شده است یک راه طولانی برای تونی از کسانی که گرد و خاکی الماس از دومینیکن به این بکر و درخشان چمن در کانادا. آن را به حال شده است یک راه طولانی از ماه آوریل 24, 1979, روز Epy Guerrero جیز آبی' هماهنگ آمریکای لاتین سراغ امضا لاغر 16 ساله دومینیکن به اولین قرارداد حرفه ای. آن را به حال شده است یک راه طولانی از آنجا که استماع در سانتو دمینگو که در آن جوان shortstop امضا برای $3,000 (آمریکا) جایزه. پول واقعی برای بازی با بچه ها در یک جزیره است.

در یک داستان برجسته در این برنامه که روز تاریخی با عنوان "سختی پروانه" فرناندز — که در ماه فوریه در سن 57 بعد از یک نبرد طولانی با بیماری کلیوی — توصیف لحظه ای به او داد که پول به مادر خود. او به یاد می آورد حول "نمد" در تخت مادر و "اشک در چشم او."

"،او آن را باور ندارد. پس از آن بود که او در بر داشت او بچه واقعی بود. ما غنی اما فقیر نیست. همیشه وجود دارد چیزی برای خوردن. من همیشه کفش.

"پول هرگز برای من مهم نخواهد بود ... چه خوب است برای یک مرد را به نفع خود تمام جهان اگر او از دست می دهد و روح خود را?"

چند هفته قبل از بهار آموزش که سال و ماه قبل از آن روز خاص یک 26 ساله فرناندز در حال بازی توپ در سانتو دمینگو خاک در مقابل جمعیت جوانان که شگفت زده در افسانه ای و جوان ، فرناندز اما هرگز در نظر گرفته شده خود را به یک بت در این جزیره است.

"من نمی خواهم" بت.' شاید 'قهرمان' OK است. در این کشور هنگامی که شما آن را به شما احساس تعهد برای کمک به," او گفت: زمان ستاره بیس بال نویسنده آلن رایان در این برنامه داستان.

فرناندز هرگز متوقف کمک به مردم کشور خود. و او را تا پایان خدمت کودکان از مشکل جامعه تا روز گذشته است. پس از 17 سال از بیس بال حرفه ای, 12 با آبی جیز او اختصاص داده شده بسیاری از روز باقی مانده برای کمک به کودکان فقیر — کودکانی که مثل خودش بودند به دنیا آمد به جهان بدون امتیاز — اما این فصل او در سفر بود و بسیاری از چرخش به دور خورشید به دور است.

در حالی که ایستاده در پایه سوم خط انتظار به بازی اولین بازی در SkyDome 10 سال گذشته بود از روز فرناندز کشف شد. و او ایستاده بود به سختی پروانه که موفق به کسب دو طلا ، سختی پروانه کمک کرد که تورنتو را در تاریخ لیگ در "درایو '85." سختی پروانه که جان سالم به در 1987 لایحه Madlock برخورد جایی که او دچار شکستگی آرنج در طول یک پرچم مسابقه مرحله نهایی مسابقات در برابر ببر. بود که همه در گذشته ، و فرناندز آماده برای پرواز به آینده و بازوها را به آرامی اجتناب از برخورد.

"Hitter وظیفه بزرگ. مدافع بزرگ. بزرگ baserunner می گوید:" پت Hentgen سه بار همه ستاره و یک تیمی از فرناندز در بلو جیز' قهرمانی تیم در سال 1993.

"او می تواند یک Hall of Famer."

و او را از اشتباه نیست.

هر فن می تواند در خود نگاه آمار در FanGraphs سایت و که استدلال: 43.5 برنده بالا جایگزینی (fWAR), 2,276 بازدید (از جمله حق رای دادن-بهترین 1,583 با جیز) یک .288 طور متوسط پنبه حلاجی شده چهار طلا و دستکش پنج بار همه ستاره های جهان سری قهرمان و کسی که زده تنها 8.9 درصد از بار او حفر شده در cleats در گچ سفید خطوط — بیش از 8,793 حرفه ای صفحه ظاهر.

و غیره و غیره.

"او مانند روی Halladay از موقعیت بازیکنان برای آبی جیز" گفت: Hentgen.

تلفن رفت و سکوت را برای چند ثانیه.

"من عاشق تماشای او. او در یک ماموریت. یک افسانه است."

Hentgen به یاد می آورد shortstop کیر Schofield را در پایان فصل آسیب و چگونه تورنتو آورده فرناندز که برای سری جهانی اجرا چند سال پس از معاملات او و فرد McGriff به San Diego Padres جو کارتر و روبرتو Alomar.

"یک افسانه" Hentgen مکرر به تلفن. "افسانه است."

"آرام است. کارگر سخت. باور نکردنی پدر."

او متوقف شد.

"یودا" او خندید درون. "این چیزی است که شاون سبز و کارلوس دلگادو به نام او."

Hentgen توضیح داد که هنگامی که تونی آمد به جیز در سال 1998 و 99 او گذشت مشعل به بازیکنان جوان است.

"آن چیزی را می گوید که تونی آمد و برگشت به تورنتو در چهار مناسبت های مختلف" سابق جیز مدیر کل گرد خاکستر گفت. "او احساس راحت در تورنتو است. او به عنوان سالخورده او بهتر hitter."

اما برای فرناندز خاکستر گفت: هرگز در مورد محل موردتوجه وتماشای عموم. "این همیشه کمتر در مورد او و بیشتر در مورد این تیم است."

این سازمان برگزار شد یک روز خاص برای فرناندز در آخرین ماه از فصل 2001 به افتخار بازی خود را حرفه ای در تورنتو پس از او تا به حال بازگشت به این باشگاه برای چهارمین بار. خاکستر او شده است می خواهم وجود دارد به جای سراغ در ژاپن است.

او از دست رفته دیدن فرناندز خرج کردن آمار برای Shannon Stewart که در روز پیاده روی تا بشقاب با پایگاه بارگذاری شده و یکی از. او از دست رفته فرناندز کار کامل به حساب و سپس ارسال تد لیلی fastball به راست-زمینه کرسی است. او از دست رفته و دیگر افسانه ای لحظه ای از یک مرد افسانه ای. او از دست رفته فرناندز گرند اسلم — آخرین اجرای خانه های خود را حرفه ای.

"او را دوست داشتم" خاکستر گفت.

کرک!

چند ثانیه بعد.

کرک!

سبز و Darrin فلچر ایستاده بود به سمت پنبه حلاجی شده قفس به عنوان Delgado ضربه صاعقه وار خانه اجرا می شود به مرکز زمینه فوق العاده به شیشه پنجره رستوران.

کرک!

و یکی دیگر.

کرک!

فرناندز ایستاده بود به سمت در فکر عمیق به عنوان فلچر شمارش Delgado را انفجار. Delgado راه می رفت از پنبه حلاجی شده قفس و آن را سبز را به نوبه خود در آخرین نسخه از این دو خانه اجرا دربی.

ترک ادامه داد: به عنوان فلچر شوخی هم زده تا رقابت بین این دو sluggers.

37 ساله فرناندز در خود جهان را متوجه خود مقدس و در عین حال بازیگوش معمول است. هنگامی که فلچر به پایان رسید کشیدن چند توپ بیسبال فرناندز در جعبه همیشه ضربه آخر او به عنوان جستجو برای نوسان خود را. در این زمان هر چند او در زمان یک نوسان راننده سرشونو تکون دادن خردمندانه راه می رفت خارج از قفس قرار داده و دور خود بت و بی سر و صدا رفت به محل باشگاه وانجمن.

دلگادو سبز و فلچر نگاه کرد و سپس Delgado با عجله برگشت به قفس به ادامه رقابت.

فرناندز فقط نیاز به یک نوسان آن روز.

سبز توضیح داد: در کتاب "راه بیس بال" است که آنها را دوست داشت زمانی که فرناندز بود که چون آن را به معنای آنها می تواند نوسانات اضافی. هر روز پس از فرناندز یک نوسان فشار خون جوانان heckled مسن ضربه گورو بود که معاشقه با .400 در اواخر ماه ژوئن در آن '99 فصل است.

"زیبا نوسان تونی ... پاهای خود را نگاه کامل ... برو جلو و آن را به محل باشگاه وانجمن ... چه یکی از بزرگ برای پایان دادن به در!"

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و زمانی که او در یک اهل تفریح و بازی, خلق و خوی "ما می گرفتن پوزخند بر استاد چهره" گفت: سبز.

اما بار دیگر سبز اضافه شده زمانی که او نمی تواند پیدا کردن پاهای خود را, او می خواهم سکوت آنها با تابش خیره کننده.

"تونی تا به حال باور نکردنی نیمه اول فصل هدف قرار دادن .400. آن را بهترین سال است. در هدف قرار دادن گروه ما او را به نام یودا زیرا او گورو استاد و ما پرستش رویکرد خود را به هدف قرار دادن."

سبز کردم دلتنگ به عنوان ما صحبت از طریق تلفن.

"هر نوسان او در زمان زیبا بود اما تونی خواهد رسید در طول BP تا زمانی که او در بر داشت خود را،"

او به شوخی در مورد آنها چگونه خواهد بود بیش از حد تعریف به فرناندز را امتحان کنید و او را نوازش بیرون از قفس به طوری که آنها می تواند بیشتر در نوسان است.

"او می خواهم نوع عمل دیوانه و سپس شروع به خنده" سبز را به خود.

او در زمان یک ثانیه به جمع آوری افکار خود را.

"او تا به حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی حرفه ای من من ضربه طرز فکر من است."

سکوت.

"من آویزان بر روی هر یک از کلمات خود را."

من می توانید ببینید Mini-من در یک ساحل دومینیکن در پونتا کانا گفتن داستان در مورد فرناندز به کودکان و نوجوانان با پستان لیگ دومینیکن رویاهای آنها آویزان بر روی هر یک از کلمات خود را. من می توانم او را در دومینیکن شن و ماسه گفتن قصه از شماره 1 به گردشگران است. من می توانید ببینید این داستان گذشت همراه از یک نسل به نسل بعدی در دومینیکن گرد و غبار درست مانند آنچه رخ داده به ولادیمیر Guerrero جونیور

در پاییز 2012, an 11-year-old ولاد جونیور در نظر گرفتن زمین توپ در Estadio قویسقویا در حالی که پدر خود را گرم به عنوان یک عضو از Tigres del Licey از دومینیکن حرفه ای لیگ بیس بال. در آن زمان فرناندز به حال یک مشاور ارشد نقش با سانتو دمینگو توپ, باشگاه, نه بر خلاف یک Roberto Alomar نگه می دارد با آبی جیز در حال حاضر. اما یک جوان ولاد جونیور تا به حال هیچ ایده که تونی فرناندز شد. او تنها یک کودک نو پا در حالی که فرناندز در بیس بال نهایی خود را روز.

ولاد جونیور یاد می آورد ایستاده در خاک, در, سوم, عنوان توپ بیسبال ضربه شد به او توسط یک زن پیرمرد در جعبه خمیر را.

"من نمی دانم که او چه کسی بود که او ضربه زمینی توپ, اما آنها به من گفتند پس از آن بود که تونی فرناندز. و آنها به من گفتند همه چیز در مورد او" ولاد جونیور گفت. "من به یاد داشته باشید که او به من مشاوره در فیلدینگ زمین توپ."

یکی از دوستانم به من گفت که پسرش از او پرسید در مورد فرناندز پس از خبر شکست از عبور خود را در اواسط فوریه. دوست من گفت به پسرش که او بزرگترین shortstop برای همیشه بازی در تورنتو بود و بازیکن های مورد علاقه خود را به عنوان یک بچه در حال رشد در '80s در.

او نشان داد پسر, پیر کارت بیس بال از Fernandez. پسر او گفت که او تا به حال یک نوع صورت است. او دوست داشت لبخند خود را. او در مورد صحبت های کلاسیک فرناندز flips یک برای اولین بار و چگونه همه بچه ها در حال رشد در کانادا سعی در تقلید خود اسلحه کمری بازی شیر یا خط. او نشان داد پسر کلیپ از Fernandez.

"او می تواند پرواز," او گفت:.

او مطمئن می تواند.

فرناندز عناوین ساخته شده در همه جا او رفت و از سن دیگو به نیویورک به سینسیناتی به کلیولند به میلواکی و تورنتو. جوهر فشرده شد گرد و غبار با او به هم زده است.

او تا به حال پنج RBIs در بازی 4 سال 1993 جهان سری. ضربه او به صورت چرخه با یانکی ها در سال 1995. او راه اندازی بازی برنده home run که فرستاده کلیولند به مسابقات جهانی در سال 1997.

پل Beeston رییس جمهور سابق جیز صحبت با فرناندز پس از آن در سال 1997 سری — که به پایان رسید در شکست پس از shortstop ساخته شده و سرنوشت ساز خطا در grounder توسط فلوریدا کریگ Counsell در پایین 11th زمین باز یافته از بازی 7. فرناندز گفت: دوستان زمان "بهتر از هر کس دیگری ؟ چون من پروردگار."

Beeston شد رئيس جمهور از لیگ اصلی بیس بال ، او گفت: او می خواست به صحبت کردن فرناندز چرا که آنها می خواهم تا به حال بسیاری از زمان خوب با هم. او نیاز به وجود داشته باشد زمانی که همه چیز بد بودند برای دوستان خود بیش از حد.

Beeston گفت: پس از فرناندز گذشت که 1980s Blue Jays بودند متنوع دسته.

"در پایان یکی از شما تا به حال تونی و شما تا به حال جورج بل. من فکر می کنم 99 درصد از بشریت متناسب با جایی بین تونی و جورج."

باک مارتینز به خبرنگاران گفت: فرناندز بود "بسیار خنده دار مرد" که اغلب آزار دادن تیمی سابق خود و دوست بل هر زمان که او تا به حال شانس.

مارتینز در مصاحبه ای گفت: او را هرگز فراموش نکنید یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که آنها همه با هم بودند. فرناندز گفته بود چیزی به اثر است که بل و مایکل جکسون مشترک زیادی داشتند چرا که آنها هر دو عینک دستکش بدون هیچ دلیل واضح.

جسی Barfield یکی از فرناندز نزدیک ترین دوستان گفت که او تیز هوش و که برخی از جالب ترین چیزهایی که او تا به حال شنیده ام بی سر و صدا آمد و دهان خود را هنگامی که او حداقل انتظار آن. او اضافه کرد که او به عنوان رواقی به عنوان برخی از مردم فکر می کنم.

"همه ما می دانیم که او انجام hitter وظیفه با اب زیر کاه, پاپ, اما او همچنین اب زیر کاه خنده دار است."

در حالی که من به عنوان خوانده شده "سختی پروانه" و فکر کردن در مورد گذشته Blue Jays مانند Barfield بل و فرناندز بودند که بخشی از ما در جوانی, روز طوفان, غربت غرش از طریق من. این می تواند به دلیل زمان تحت فشار قرار دادند تا ما در تمام طول. دیگر ما کودکان و نوجوانان در دهه 1980 بازی بیس بال در محله ما الماس. دیگر ما جوانان که یک بار نگاه کردن به Fernandez.

جوان ما دوران پرواز مانند یک توپ بیس بال در حال چرخش ما به بزرگسالی است. و این زندگی است. زمان است که به معنای به ما فشار همراه است. اما به عنوان من نشسته وجود دارد با این قطعه از تاریخ را در دست من کوه در می رم صفحات از سال گذشته به دنبال تبلیغات برای تلفن های همراه و یا A&P, فروشگاه مواد غذایی آن را به من رخ داده است که کلمات در این بازی بیس بال, داستان زندگی می کنند. داستان هرگز نمی میرد. و نه خواهد فرناندز است.

چشم من به آرامی به عنوان خوانده شده هر کلمه در مورد بیس بال این پروانه است.

"شما نمی توانید در گذشته زندگی می کنند هیچ کس نمی تواند" فرناندز گفت. "من هرگز خودم فکر می کنم به عنوان بهترین. من همیشه فکر می کنم وجود دارد کسی بهتر است."

"این آسان برای گفتن 'قهرمان' اما تنها زمانی که شما اقامت ساده و فروتن به عنوان طولانی به عنوان شما توجه به آنچه که مردم می گویند."

اگر از شما خواسته دومینیکن گرد و غبار چه خواهد گفت ؟ احتمالا: فرناندز زندگی می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن