طعم Rondo Bar & Grill می پردازد ادای احترام به سنت پل تاریخی محله

یک رستوران جدید که باز این هفته می پردازد قصیده به جامعه سیاه و تاریخی Rondo محله در خیابان. طعم Rondo Bar &am

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

یک رستوران جدید که باز این هفته می پردازد قصیده به جامعه سیاه و تاریخی Rondo محله در خیابان. طعم Rondo Bar & Grill باز این هفته در کنکوردیا خیابان درست در جنوب بزرگراه میان ایالتی 94 و چند بلوک شرق لکسینگتن پارک وی.

صاحب چارلز کارتر گفت: این فضا بود که قبلا سیاه برای اولین بار لژیون آمریکایی در سنت پل و او می خواست برای حفظ میراث خود را.

"من می خواهم به چیزی به جامعه است. من کار با Rondo خیابان, Inc. من می خواستم برای نگه داشتن ساختمان که به خاطر آن بود که یک ساختمان تاریخی برای Rondo. تمام ساختمان های دیگر نابود شدند" گفت: کارتر که در پس زمینه در مدیریت شرکت های بزرگ. "این ساختمان باقی مانده است و بسیاری از مردم می خواهم به سعی کنید و ارعاب و تهدید است که ساختمان و قلب من و روح نمی خواهد به من اجازه استراحت. من صحبت به جامعه و گفت: اجازه دهید این تغییر را به یک رستوران. "

این رستوران به نام های تاریخی Rondo محله خاک یکسان در 1950s و 60s برای ساخت بزرگراه میان ایالتی 94, جابجایی یک پر رونق منطقه بود که قلب سنت پل سیاه جامعه است. بیش از 600 خانواده از دست رفته در خانه های خود و کسب و کار متعدد مجبور شدند به نزدیک است.

کارتر گفت او می خواهد برای ایجاد یک محل عالی برای غذا خوردن, معاشرت, و سرگرم, و همچنین ارائه فرصت های شغلی و فرصت های آموزشی.

"ماموریت ما این است که به جامعه ما متوجه شد با ایجاد شغل و بالا بردن فرهنگ و آگاهی و ارائه های آموزشی تاثیر آن را به عنوان مربوط به اهمیت تاریخی این Rondo, جامعه," او گفت:.

منوی ساخته شده است تا 65 درصد غذاهای سنتی جنوب. مواد ساخته شده در خانه مانند آرد ذرت ساخته شده از مصرف کردن ذرت بلال. "ما بر ارائه استقرار خوردن مواد غذایی است که طعم خوب و سالم هستند" کارتر گفت.

میگو و بلغور میگو etouffée کاخون گربه ماهی دوغ سرخ شده و مرغ و قورمه همبرگر و brats در میان آیتم های منو. کوکتل منو شامل چیزهایی مانند خونین Marys رم مشت و Manhattans.

100-صندلی فضا — در حال حاضر در حال اجرا در 50 درصد به دلیل همه گیر — شامل نقاشی های دیواری که مرجع Rondo جامعه است. در تعطیلات آخر هفته و در طول شام, طعم Rondo Bar & Grill میزبان زنده جاز نرم, راک و بلوز شب موسیقی. این نقطه همچنین شامل 40-صندلی ظرفیت پاسیو.

طعم Rondo Bar & Grill: 976 کنکوردیا Ave. سنت پل. ساعت 3 تا 10 شب و هفت روز هفته. رزرو را می توان در TasteofRondoStP.com. سفارشات را می توان با تماس با 651-348-2615.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب