ویروس ادعا می کند زندگی از آن Hornickel Yuska, 63, UMN علم مربی و بنیادی رهبر

آن Hornickel Yuska اختصاص داده شده خیلی از حرفه ای خود را به افزایش نمایندگی زنان و مردم رنگ در علم و تکنولوژی

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آن Hornickel Yuska اختصاص داده شده خیلی از حرفه ای خود را به افزایش نمایندگی زنان و مردم رنگ در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی است.

که از شمال ستاره بنیادی داد در دانشگاه مینه سوتا Yuska led مشارکت مینه سوتا, کالج ها, دانشگاه ها و سازمان های جامعه کار برای حفظ دانشجویان مقطع کارشناسی از رنگ برای فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس در یک بنیادی زمینه است. او بازنشسته در ماه اکتبر 2019 پس از بیش از 12 سال در این سمت است.

"او تا به حال یک کار باور نکردنی اخلاق گفت:" دوست دیرین سیمون Gbolo. "او واقعا حل مشکل و شریک در کار تلاش برای افزایش حضور زنان و مردم رنگ در بنیادی."

Yuska از St. Paul, درگذشت مارس 30 در بتسدا در بیمارستان سنت پل از عوارض مربوط به COVID-19. او 63.

Yuska بود یک مربی بزرگ و مربی و مشغول به کار در پشت صحنه به مطمئن شوید که کمتر دانش آموزان در تو تا به حال منابع رهبری و برنامه های در محل به حمایت از آنها Gbolo گفت.

"احتمالا بسیاری از دانش آموزان ما درک نمی کنند چقدر کار او انجام شده بود از طرف آنها" گفت: Gbolo که مشغول به کار با Yuska در داد و در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی سیاست عمومی و امور بین الملل برنامه. "او ابزاری در ایجاد مسیرهای. او را در دانش آموزان خود را. او تا به حال یک تماس خاص از دیدن که بالقوه در مردم و سوق دادن آنها به انجام بیشتر."

آن Hornickel Yuska رئیس سابق لوئیس استوکس داد برای مشارکت اقلیت در دانشگاه مینه سوتا, درگذشت مارس 30 سال 2020 در بتسدا در بیمارستان سنت پل از عوارض مربوط به COVID-19. Yuska سنت پل, عکس گرفته شده در اکتبر 2019 با بازنشستگی پلاک.(حسن نیت ارائه میدهد از تام Yuska)

Yuska یک نویسنده کمک می دانستند که چگونه برای گفتن "داستان است که نیاز به توان گفت به منظور دریافت حمایت ما نیاز مالی" او گفت:. "او می تواند داستان و صورت و توجیه آن; من نمی همیشه به یاد داشته باشید ما نمی عطا کند."

Yuska بزرگ در اوهایو و فارغ التحصیل از دانشگاه دنیسون با مدرک لیسانس در رشته زیست شناسی از دانشگاه کالیفرنیا — دیویس با مدرک کارشناسی ارشد در گیاه شناسی.

در حالی که مشغول به کار در موزه علم و صنعت شیکاگو او ملاقات تام Yuska کارگر شرکت. "من یک دوچرخه رفت و آمد و از او پرسید: اگر من می تواند او را chaperone دوچرخه سواری پایین lakefront به موزه" او گفت:.

این دو شروع به قدمت چند ماه بعد ازدواج کردند و در سال 1989. برای ماه عسل خود را دو رفت و در هفت هفته دوچرخه سفر از جاسپر آلبرتا به وایومینگ — یک سفر که در آن ایده, او گفت:. "هنگامی که همسر خود می گوید:" بیایید در سه ماه trek,' چگونه می تواند به شما می گویند ، او دوست داشت که در خارج از منزل. او این کمال planner اما او به ماجراجویی و دوست داشتنی سرندیپیتی."

هنگامی که تام Yuska آغاز تحصیلات تکمیلی در Indianapolis, Anne Yuska در زمان در کار توسعه علم نمایشگاه در موزه کودکان از ایندیاناپولیس. در سال 1992 زن و شوهر نقل مکان کرد و به سنت پل زمانی که او در زمان کار در موزه علوم مینه سوتا.

"آن بود شور و شوق واقعی برای آموزش علوم و حقوق صاحبان سهام" گفت: جو Imholte که مشغول به کار با Yuska در موزه علوم. "او می خواست برای ایجاد یک سطح میدان بازی برای همه به یک بخشی از درک بنیادی و دیدن خود را در بنیادی. او آرام بود رهبر انجام آن کار است."

Yuska که در خدمت به عنوان رئیس موزه برنامه تا سال 2005 رهبری با "صادقانه هوش عاطفی قبل از هوش هیجانی شد یک چیزی" گفت: Imholte که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس جمهور از برنامه ها و عملیات در Bakken موزه در مینیاپولیس. "او به رهبری الهام بخش — و از قلب است. او همدلی از طریق اعمال و رهبری با سوال پاسخ نمی."

در سال 2011 Yuska اهدا شد بوش کمک هزینه تحصیلی برای توسعه مینه سوتا بنیادی شبکه. چهار سال بعد او به نام یکی از 100 الهام بخش زنان در بنیادی با بینش تنوع مجله.

در اوایل ماه مارس Yuska پایین آمد با آنچه که او فکر سینوس سرد است. "این نمی تواند بیش از حد نگران" تام Yuska گفت. "چیزهایی که به ما گفتند به دنبال که در آن نقطه شد و تب و تنگی نفس است که او را نداشته باشند و بنابراین ما نمی فکر می کنم آن را COVID. متاسفانه که فقط هرگز از بین رفت و او به طور فزاینده ای خسته."

در آوریل 6, او مبتلا به پنومونی و تجویز آنتی بیوتیک است. هنگامی که او رفت و برگشت به کلینیک او در 14 آوریل خون-اکسیژن کمتر بود و پزشکان گفتند که او باید در بیمارستان بستری شود, او گفت:.

او رانده شد و توسط آمبولانس به سنت جوزف بیمارستان در مرکز شهر سنت پل. پس از او آزمایش مثبت برای COVID-19 او منتقل شد به بتسدا بیمارستان که تبدیل شد در ماه مارس به یک تخصص مراقبت تسهیلات برای COVID-19 بيمار.

آوریل 27, روشن بود که آن Yuska که دستگاه تنفس مصنوعی بود حداکثر ظرفیت که قرار بود به زنده ماندن او گفت:. Yuska و زن و شوهر دو فرزند پل و الن بودند مجاز به دیدن او و تام Yuska بود با او در زمانی گرفته شده ونتیلاتور در 30 آوریل.

او مطمئن نیست که در آن ممکن است قرارداد COVID-19 اما او مظنون این ممکن است در حالی که تشویق او در Kortelopet 29K مسابقه بین کشور در هیوارد, Wis., در پایان ماه فوریه. "وجود دارد ده ها هزار نفر از مردم وجود دارد," او گفت:.

مردم باید همه گیر به طور جدی به او گفت و او ناراحت می شود وقتی که می بیند مردم تجمع که تمرین های اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک.

"من نا امید زمانی که مردم درک نمی کنند بهداشت عمومی" او گفت:. "حتی اگر وجود دارد این حس قوی از فردیت در کشور ما, ما همه هنوز با هم زندگی می کنند و برخی از مسئولیت برای دیگران خوب بودن. این خوب است برای شما را به انجام چیزی که شما هنگامی که آن را تاثیر نمی گذارد اما زمانی که اقدامات شما می توانید این انشعابات و کشنده آنهایی که من فقط آرزو می کنم مردم قدم به عقب و فکر می کنم در مورد آن. هنگامی که یک نتیجه شامل از دست دادن کسی در خانواده شما برای من که فقط پیشی می گیرد."

بر اساس تعداد دانش آموزان Yuska خدمت از طریق سال شانس هستند خوب است که برخی از آنها در حال انجام تحقیقات و درگیر شدن در کار مربوط به پیدا کردن یک واکسن برای COVID-19 گفت: Anthony Albecker مدیر McNair دانشمندان برنامه برای دانشگاه مینه سوتا است.

خصوصی, مراسم یادبود برگزار خواهد شد و در ساعت 11 صبح روز شنبه; کفن و دفن را به دنبال خواهد داشت در Roselawn گورستان در رزویل.

جشن زندگی خود را در تاریخ بعد. بنوا کفن است دست زدن به مقدمات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن