مایکل فلپس به روایت و به نظر می رسد در HBO, مستند کاوش در المپیک' سلامت روان

بالتیمور—مایکل فلپس روایت خواهد شد و به عنوان موضوع یک فیلم مستند جدید در سلامت روانی با چالش های مواجه شده تو

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

بالتیمور—مایکل فلپس روایت خواهد شد و به عنوان موضوع یک فیلم مستند جدید در سلامت روانی با چالش های مواجه شده توسط ورزشکاران المپیک مجموعه برای اولین بار در HBO در پایان ماه ژوئیه.

این فیلم مستند با عنوان "وزن طلا" را از ویژگی های دیگر با مشخصات بالا المپیک مانند لولو جونز Bode Miller, ساشا کوهن و شان سفید است.

"من اعتقاد دارم که من را تجربه کرده اند یک حالت افسردگی بعد از هر المپیک من در رقابت" گفت: فلپس 28-زمان المپیک مدال از راجرز Forge, Md., که همچنین در خدمت به عنوان یک تهیه کننده اجرایی برای این فیلم. "برای مدت زمان طولانی من تنها خودم دیدم که یک شناگر نه یک فرد. زمانی که من راه می رفت خاموش تریبون در ریو من می دانستم که بسیاری از هم تیمی های من و رقبا آگاه بودند — و یا آماده برای — پست-المپیک گذار. در های داستان ما است و من امیدوارم که ما می توانیم دیگران را تشویق به باز کردن اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها تنها نیستند و این خوب نیست باشه. برای من این فرصت را برای کمک به شکستن ننگ اطراف و سلامت روان به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی است راه معنی دار تر از هر مدال المپیک."

فلپس که بازنشسته پس از 2016 بازی در ریو د ژانیرو اختصاص داده شده خیلی از پست خود-شنا حرفه ای برای گفتن داستان خود را از سلامت روحی و روانی دست به گريبان است. او گفت: کسانی که در تلاش اند حاد در طول coronavirus همه گیر و ابراز نگرانی برای همکار خود ورزشکاران که طرح شده اند بی قراری با به تعویق افتادن بازی های 2020 در توکیو.

"همانطور که همه ما مقابله در طول این زمان از, اضطراب, مایکل فلپس و ورزشکاران المپیک از این فیلم عبارتند از شجاعت رهبری یک جنبش برای بیشتر سلامت روان آگاهی دادن در معرض نگاه به هزینه های عاطفی استثنایی ورزشکاری" پیتر نلسون معاون اجرایی رئیس جمهور از HBO ورزشی در بیانیه ای گفت:. "هنگامی که تریبون تصاویر و هشت ضلعی در آورده ما را در این پروژه ما به سرعت به رسمیت شناخته شده قدرت خود را همراه با relatability از آن موضوع برای بسیاری از."

این مستند به کارگردانی برت Rapkin را برتر جولای 29 در 9 p. m. EDT و نیز در جریان HBO حداکثر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب