NBA به بازیکنان اجازه می دهد به جای نام کشباف با اظهارات ترویج عدالت اجتماعی

در لس آنجلس در تلاش برای ادامه به نگه داشتن تمرکز در زندگی مهم جنبش و مبارزه علیه بی عدالتی اجتماعی و نژادی و

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

در لس آنجلس در تلاش برای ادامه به نگه داشتن تمرکز در زندگی مهم جنبش و مبارزه علیه بی عدالتی اجتماعی و نژادی و نابرابری NBA اجازه خواهد داد که بازیکن را به جای نام در پشت خود کشباف با اظهارات ترویج آن باعث می شود.

مردم با آگاهی از این وضعیت گفت: لس آنجلس تایمز که در لیگ; ملی بسکتبال بازیکنان Association اتحادیه است که نشان دهنده بازیکنان خود را; و نایک نیوجرسی سازنده در حال کار بر روی یک معامله اجازه می دهد تا برای این اتفاق می افتد به عنوان لیگ آماده برای راه اندازی مجدد آن در فصل ژوئیه 30 در اورلاندو فلوریدا., در والت دیزنی جهانی.

در اوایل این هفته NBA کمیسر آدم نقره گفت: لیگ می خواستم به استفاده از آن به عنوان یک راه برای افزایش آگاهی و برای پیاده سازی تغییر در جامعه است.

"این شامل استراتژی برای افزایش سیاه و سفید نمایندگی در تمام موقعیت ها در سراسر NBA و تیم (به) اطمینان بیشتر گنجاندن سیاه-اداره کسب و کار در سراسر NBA فعالیت های کسب و کار و تشکیل یک NBA بنیاد برای گسترش برنامه های آموزشی و توسعه اقتصادی فرصت های سراسر سیاه, جامعه," نقره گفت. "در نهایت این که آیا آن را مبارزه با نژاد پرستی و یا یک بیماری همه گیر ما در حال آمدن به ورزش مهم در جامعه ما است."

NBPA جمهور کریس پل گفت: بازیکنان در اورلاندو برنامه ریزی برای استفاده مناسب از توجه آنها پیش بینی دریافت.

"فقط می دانم که شما در حال رفتن به ادامه ما را بشنود. فقط می دانم که" پل گفت: در اوایل این هفته. "این هرگز یک shut-up-and-دریبل وضعیت. شما در حال رفتن به ادامه ما را بشنود و ما را ببینید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب