آتلانتا رئیس پلیس استانبول پس از کشنده تیراندازی پلیس

توسط RUSS به bynum و دکتر اندرسونآتلانتا (AP) — آتلانتا رئیس پلیس استعفا شنبه ساعت پس از یک مرد سیاه و سفید بو

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

توسط RUSS به bynum و دکتر اندرسون

آتلانتا (AP) — آتلانتا رئیس پلیس استعفا شنبه ساعت پس از یک مرد سیاه و سفید بود به ضرب گلوله توسط ماموران مبارزه پس زمینه هوشیاری آزمون. مقامات گفت: مقتول مرد بود برداشت یک افسر تیزر اما دور در حال اجرا هنگامی که او به ضرب گلوله کشته شد.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد استعفای رئیس پلیس اریکا سپر در یک شنبه در کنفرانس خبری که حدود 150 تظاهرات و راهپیمایی در خارج از وندی رستوران که در آن 27 ساله Rayshard بروکس بود به ضرب گلوله در اواخر یکشنبه. شهردار همچنین گفت که او خواهان فوری شلیک افسر که باز آتش در بروکس.

"من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار و خواستار پایان دادن فوری به افسر" پایین گفت.

او گفت: آن را سپر خود تصمیم به کنار به عنوان رئیس پلیس و او باقی خواهد ماند و با این شهر در نامعین نقش. موقت اصلاحات رئیس رادنی برایانت به عنوان موقت رئیس پلیس تا زمانی که جایگزینی دائمی یافت.

گرجستان دفتر تحقیقات است که تحقیق در مورد تیراندازی گفت: رویارویی مرگبار آغاز شده و با افسران در پاسخ به شکایت که یک مرد در یک ماشین مسدود کردن رستوران را از طریق درایو خط. این GBI بروکس گفت: شکست در یک میدان آزمون هوشیاری و پس از آن در برابر ماموران تلاش برای دستگیری او.

این GBI منتشر دوربین های امنیتی تصویری از تیراندازی روز شنبه. این فیلم نشان می دهد یک مرد در حال اجرا از دو افسر پلیس را به عنوان او را بالا می برد یک دست است که برگزاری برخی از نوع شی به سمت یک افسر و چند قدم پشت سر او. افسر تساوی تفنگ خود را و آتش سوزی به عنوان مرد نگه می دارد در حال اجرا پس از آن به زمین می افتد در پارکینگ.

GBI مدیر ویک رینولدز بروکس گفت: تا به حال برداشت یک تیزر از یکی از افسران و به نظر می رسد به نقطه آن در این افسر به او فرار کرد, باعث افسر برای رسیدن به تفنگ خود را.

"در شرایطی مانند این که در آن یک افسر درگیر در استفاده از نیروی مرگبار, عمومی حق دارد به دانستن آنچه که اتفاق افتاده است" GBI مدیر ویک رینولدز یک کنفرانس خبری گفت در یک روز زمانی که معترضان با حضور در صحنه تیراندازی و در مناطق دیگر از آتلانتا.

دوربین های امنیتی تصویری نشان نمی دهد بروکس' اولیه مبارزه با پلیس است.

تیراندازی آمد و در زمان اوج تنش بیش از خشونت پلیس و خواستار اصلاحات در سراسر ایالات متحده پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. آتلانتا بود که در میان شهرهای ایالات متحده که در آن جمعیت زیادی از معترضان به خیابان ها ریختند.

جمعیت حدود 150 نفر از تظاهر کنندگان از جمله اعضای بروکس' خانواده جمع شده بودند روز شنبه در خارج از رستوران که در آن او به ضرب گلوله کشته شد. پلیس تعطیل خیابان ها برای چند بلوک در اطراف رستوران به تظاهرات و راهپیمایی مسالمت آمیز در خیابان ها.

در میان آنها بود کریستال بروکس, که گفت که او Rayshard بروکس' sister-in-law.

"او نبود و باعث هر گونه آسیب," او گفت:. "پلیس رفت تا ماشین و حتی اگر ماشین پارک شده بود آنها کشیده او را از ماشین به بیرون و شروع به کشتی جودو با او."

او افزود: "او با شتاب تیزر اما او فقط برداشت تیزر و زد."

جرالد Griggs, یک وکیل و یک معاون رئیس جمهور از آتلانتا NAACP فصل برآورد وجود دارد 150 نفر معترض در صحنه به عنوان او راه می رفت با آنها را بعد از ظهر شنبه.

"مردم ناراحت هستند" Griggs گفت. "آنها می خواهند بدانند که چرا برادر عزیز Rayshard بروکس ضرب گلوله کشته شد زمانی که او صرفا به خواب رفتن در سمت مسافر و نه انجام هر کاری است."

حتی اگر بروکس با تلاش ماموران Griggs گفت: "آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد nonlethal زور او را به پایین."

رینولدز گفت که عوامل خود را از طریق کار شب مصاحبه با شاهدان و بررسی تصویری. او گفت یافته های خود را نشان می دهد که بروکس تلاش برای مبارزه با دو افسر هنگامی که آنها سعی در دستگیری او و در یک نقطه موفق به گرفتن یک تیزر دور از یکی از آنها.

یک دوربین های امنیتی ضبط شده بروکس "در حال اجرا و یا در حال فرار از آتلانتا افسران پلیس" رینولدز گفت. "به نظر می رسد که او در دست خود یک تیزر."

طی یک تعقیب پا بروکس "را دور می زنند و به نظر می رسد که در آن زمان او امتیاز یک تیزر در آتلانتا افسر" رینولدز گفت. زمانی که افسر جلب تفنگ خود را و شات بروکس گفت: برآورد افسر اخراج سه بار.

آتلانتا معاون رئیس پلیس تیموتی زیرچشمی نگاه کردن به خبرنگاران گفت: اواخر جمعه که هر دو از افسران مستقر خود اسلحه تیزر در تلاش برای به زانو در آوردن مظنون اما قادر به توقف تجاوز از مبارزه است."

رینولدز گفت: عوامل به نوبه خود بیش از نتایج حاصل از تحقیقات خود را به Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد که دفتر تصمیم خواهد گرفت که آیا اتهامات جنایی در حال موجه در برابر هر دو از افسران.

هوارد گفت: او در حال حاضر بدست درگیر است.

"من در حال حاضر راه اندازی شدید مستقل تحقیق و تفحص از حادثه" هوارد گفت: در بیانیه ای گفت: اعضای کارکنان خود را "بودند در صحنه در مدت کوتاهی پس از تیراندازی و ما شده اند در تحقیقی جلسات تا کنون پس از شناسایی همه حقایق و شرایط اطراف این حادثه است."

استیسی آبرامز, گرجستان دموکرات که به دست آورده شهرت ملی رسید در حال اجرا برای فرماندار در سال 2018 توییتی شنبه از تیراندازی که "خواب در یک درایو از طریق نباید در پایان مرگ است."

"قتل #RayshardBrooks در آتلانتا شب گذشته خواسته های ما به شدت محدود کردن استفاده از نیروی مرگبار" آبرامز' جیر گفت. "بله تحقیقات باید به نام برای — اما تا بیش از حد باید پاسخگویی."

افسران درگیر در تیراندازی مشخص نشده.

بروکس پس از درگذشت گرفته شده است به یک بیمارستان آتلانتا. یکی از افسران تحت درمان قرار گرفت و منتشر شد نامشخص صدمات.

__

AP روزنامه نگار اهل روسیه به bynum گزارش از ساوانا, Ga.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن