WDFW: آتش محدودیت در اثر در حیات وحش و آب دسترسی مناطق - Fri, 03 Jul 2020 PST

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) را محدود و آتش و فعالیت های دیگر در بخش مدیریت زمین در شرق واشنگتن آ

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) را محدود و آتش و فعالیت های دیگر در بخش مدیریت زمین در شرق واشنگتن آغاز ژوئیه 1 برای کمک به کاهش خطر آتش سوزی در دولت مناطق حیات وحش و آب دسترسی مناطق.

"رعایت آتش محدودیت ها و ورزش های رایج حس خواهد شد یک راه طولانی به سوی حفظ تفریحی عمومی اراضی زیستگاه های حیات وحش بهداشت عمومی و ایمنی برای جوامع محلی گفت:" سینتیا Wilkerson زمین بخش مدیریت برای WDFW.

Wilkerson گفت: خطر آتش سوزی و دود است و حتی بیشتر در این سال با توجه به خطر بیافتد سلامت از کسانی که با COVID-19 ویروس. مداوم همه گیر نیز قرار می دهد آتش نشان در خطر بیشتری برای پاسخ به بشر ناشی از آتش سوزی, او گفت:.

موقت محدودیت در استفاده از اسلحه گرم نیز شروع می شود یکشنبه, جولای 1 در WDFW-مدیریت اراضی در شرق واشنگتن است. هدف تیراندازی و استفاده از تفنگ ممنوع خواهد شد, اما تخلیه از یک اسلحه گرم به صورت قانونی شکار هنوز هم مجاز است.

به طور کلی اضطراری جهت است که اعمال محدودیت در شرق آبشار ممنوع:

  • آتش سوزی یا آتش از جمله کسانی که در حلقه آتش. شخصی اردوگاه کوره و فانوس سوخت پروپان مایع و نفت و یا گاز نفتی مایع مجاز است.
  • سیگار کشیدن به جز در یک محصور خودرو.
  • تخلیه از سلاح گرم برای هدف تیراندازی و یا مقاصد دیگر توسط هر کسی که درگیر در قانونی شکار.
  • جوشکاری و عامل اره, از جمله استفاده از یک مشعل استیلن یا دیگر شعله باز.
  • عامل وسیله نقلیه موتوری به دور از جاده های توسعه یافته. پارکینگ مجاز است در پارکینگ تعیین شده مناطق از جمله توسعه اردو و trailheads; و در مناطق بدون پوشش گیاهی هستند که در عرض 10 پا از جاده.

تمام محدودیت های موقت باقی خواهد ماند تا زمانی که خطر آتش سوزی کاهش می یابد Wilkerson گفت. هر گونه تغییرات به این محدودیت ها خواهد بود ارسال شده در گروه وب سایت در wdfw.wa.gov.

آتش بازی ممنوع است در طول سال و در همه WDFW مناطق حیات وحش و آب دسترسی مناطق اطراف دولت است. پرتاب یک سیگار روشن یا هر سوزاندن مواد از یک خودرو در یک بزرگراه دولت ممنوع است در طول سال.

WDFW استوارت بیش از 700 ، 000 هکتار از زمین های عمومی در شرق واشنگتن که موفق به حفاظت از اراضی و آب برای حیات وحش و مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن