Jace فردریک: چقدر سخت است که آن را به نفع خود در تور PGA? فقط بخواهید تونی Finau.

یک گرافیک فلش در سراسر پخش تلویزیونی از 3M باز کردن هر یک از دو روز گذشته. این نشان می دهد که تعداد بالا-10 پس

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

یک گرافیک فلش در سراسر پخش تلویزیونی از 3M باز کردن هر یک از دو روز گذشته. این نشان می دهد که تعداد بالا-10 پس از اتمام یک بازیکن را ثبت کرده است پس از شروع فصل 2016-17 بدون یک پیروزی است.

تامی Fleetwood که موفق به ایجاد 36-برش سوراخ در این هفته در بلین بود و دوم در این لیست است, با 16 top-10s در قاب زمان که با هیچ پیروزی.Jace Frederick column sig

شماره 1? تونی Finau. بیست و نه بار او قرار داده شده در بالا 10 در آن کشش و بدون مزه پیروزی. که تقریبا سخت به انجام است. کلی فکر در تور PGA است که واقعا وجود دارد نه یک دستور به بسته شدن از مسابقات در تعطیلات آخر هفته. داستان یک پیروزی برابر یک فصل خوب برای بسیاری از تور های برتر گلف بازان. دو سه پیروزی به معنی آن بود که یک کمپین. به سادگی به بازی گلف خوب و قرار دادن خود در کشاکش زمان به اندازه کافی و شما ملزم به لگد زدن به درب گاهی پایین درسته ؟

اما Finau تنها انجام می شود بنابراین هنگامی که در تور PGA در سال 2016 زمانی که او به ضرب و شتم استیو مارینو در یک حذفی به پیروزی در پورتوریکو باز است. و حتی که یک "جایگزین زمینه رویداد" در طول یک هفته زمانی که بازیکنان برتر جهان به رقابت در جهان گلف قهرمانی دل بازی بازی رویداد. بنابراین Finau که وارد این هفته به عنوان شماره 17-رتبه بندی بازیکن در جهان هرگز مورد ضرب و شتم بهترین PGA Tour تا به حال ارائه داده می شود در یک هفته. او که در موارد متعدد حذف دو حذفی — اخیرا در مدیریت مواد زائد باز در اوایل سال جاری زمانی که Webb سیمپسون birdied شماره 17 و شماره 18 به زور حذفی و سپس birdied شماره 18 دوباره به سرقت این مسابقات است.

Finau رهبری یادبود توسط بسیاری به عنوان چهار عکس میدوی را از طریق دور سوم هفته گذشته بازی خود را نهایی 25 ساله در این مسابقات در 10-بیش همتراز به نازل شدن به یک کراوات برای هشتم.

که همه به معنی این نیست به عنوان یک دست کشیدن بر Finau. برای رسیدن به چنین رتبه بندی بدون تدوین پیروزی سخت به انجام است. به طوری که همواره ادعا در سطح بالا بدان معنی است که شما در واقع یکی از بهترین بازیکنان در جهان است.

اما یک بازیکن از Finau قد نمی برد رویدادها نشان می دهد که چقدر سخت است برای انجام این کار در این سطح. نگاه در این هفته ، Finau بازی فوق العاده گلف. او با بازی impeccably در روز پنج شنبه و جمعه بود و هیچ چیز بدتر از "جامد" در روز شنبه. او زده سه دور در 60s از طریق سه روز از رقابت.

و در عین حال او وارد روز یکشنبه دور دو عکس از رهبران مایکل تامپسون و Richy Werenski. آن را بسیار عالی دور از Finau در روز یکشنبه و شاید کمی کمک از رهبران کسب درآمد حرفه ای برنده شماره 2. اگر نه او می تواند خیره بالا-10 شماره 30 در چهار فصل گذشته بدون برنده است.

"من فکر می کنم اگر من به یک شروع خوب, برخی از حرکت من به توانایی برای قرار دادن بر روی پدال گاز و برخی از birdies. زمانی که من نمی شلیک خودم در پا اوایل من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک شات فردا" Finau گفت. "من بسیار هیجان زده هستم تا خودم را در آن موقعیت. ناامید کننده در زمان هنگامی که شما می توانید کار انجام می شود. اما من به استقبال آن در این مرحله و فقط به مبارزه و امیدوارم درب پایین می آید در نهایت."

که زندگی در تور PGA. متی ولف تجربه است که در این فصل. او برنده این رویداد در ماه ژوئیه گذشته به عنوان یک 20 ساله در معجزه مد با عقاب زدن توپ در 72 سوراخ از درست کردن سبز. این امکان وجود دارد که برنده خواهد بود که برای اولین بار از بسیاری از ولف حرفه ای اما چه کسی می دانید ؟ مایکل تامپسون اولین برنده در تور PGA در سال 2012 همان سال که او در آن قرار داده شده در یک کراوات برای دوم در آمریکا باز نشده است برنده پس از. شاید این هفته او در نهایت می شکند از طریق دوباره.

ولف عالی بود در موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت در اوایل این ماه رسید اما دوم به فله-تا Bryson DeChambeau. او در یک موقعیت خوب به دفاع از عنوان خود در این هفته در بلین اما آهسته شروع شنبه منجر به 1-تحت گرد. که خوب در اکثر دوره های اما شمارش نمرات آن در TPC شهرهای دوقلو و سالم تعدادی از بازیکنان خواهد دامان شما. او سر را به روز شنبه در یک کراوات برای 13th, پنج عکس پشت منجر شود. نه خارج از آن اما به احتمال زیاد تکرار کنید.

که این مشکل با برنده شدن در تور است. بیش از 150 بازیکن توپ را روی گوه کردن اکثر هفته و آن را تنها طول می کشد یک بازیکن به بهتر شما به انکار شما ، Finau مراتب برتر بازیکن به هر دو تامپسون و Werenski. اما از طریق سه روز هر دو را-او را به بازی.

و این هفته و در هر هفته در تور — که واقعا همه که مهم است.

"هر هفته شما یک فرصت برای اثبات خودتان. این چیزی است که من دوست دارم در مورد بازی" Finau گفت. "مهم نیست که چگونه به خوبی شما بازی هفته گذشته و یا چگونه وحشتناک شما بازی شما باید یک هفته جدید برای اثبات خودتان و من دیگر فرصت را به تلاش برای اثبات خودم فردا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب