Colby غار را به هم تیمی کوپر Marody می نویسد آهنگ ادای احترام به یادبود صندوق

Edmonton Oilers چشم انداز کوپر Marody نوشته شده است یک آهنگ را در حافظه از هم تیمی Colby غار به جمع آوری پول ب

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

Edmonton Oilers چشم انداز کوپر Marody نوشته شده است یک آهنگ را در حافظه از هم تیمی Colby غار به جمع آوری پول برای یک صندوق یادبود.

غار از Battleford, Sask., درگذشت 11 آوریل در تورنتو بیمارستان پس از تحمل یک مغز خونریزی.

Marody آهنگ "Agape" منتشر خواهد شد جمعه در موسیقی اپل و Spotify در. Marody از Brighton, Mich., و غار بودند بیکرزفیلد Condors هم تیمی های فصل گذشته است.

درآمد حاصل از رفتن به Colby غار یادبود صندوق ایجاد شده توسط Oilers. این پول خواهد شد به کارگردانی نسبت به سلامت روان برنامه ها و ارائه دسترسی به, ورزش برای کودکان محروم.

"من خیلی افتخار می کنم که بخشی از این پروژه و به انتشار این آهنگ" Marody گفت: روز شنبه در بیانیه ای از Oilers. "این است که بدون شک مهم ترین آهنگ های من تا کنون نوشته شده است.

"من امیدوارم که همه شما لذت بردن از این آهنگ و این می تواند به شما برخی از نوع صلح است."

غار همسر امیلی گفت: "agape" یک کلمه او و همسر مرحومش گفت: به هر یک از دیگر ،

"Agape بالاترین نوع عشق" او گفت:. "فداکارانه قربانی و عشق بی قید و شرط آن همچنان ادامه دارد بدون توجه به شرایط. من خیلی سپاسگزار من به تجربه این عشق با بهترین دوست من."

غار بازی 67 حرفه ای بازی NHL برای بوستون برونز و Edmonton Oilers. مرکز نامیده می شد تا برای 11 بازی توسط Oilers فصل گذشته.

او در پزشکی ناشی از کما پس از عمل جراحی برای برداشتن یک کلوئیدی کیست بود که باعث فشار بر روی مغز.

این COVID-19 ویروس نگه داشته امیلی از شوهرش به بالین.

"Colb و شروع کردم به سه دست فشار بسیار زودرس در ارتباط ما با" او در بیانیه ای گفت:. "او خواهد فشار دست من در ماشین من فشار خود را در فروشگاه مواد غذایی ما آن را انجام دهد در هر نقطه و در همه جا. ما این را برای سال.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"چهار روز Colb در بیمارستان من اجازه نداشتم تا با او بود. من به FaceTime او دو بار برای چند لحظه. من التماس میکرد که او را از خواب بیدار و به او بگویید که چقدر من او را دوست داشتم. من پس از آن پرستار بپرسید به فشار دست خود را سه بار تا او احساس در من وجود داشت.

"من از نظر فیزیکی وجود دارد که Colb به آسمان رفت اما من دعا می کنم از طریق پرستار فشردن دست خود را مانند ما همیشه انجام می شود او احساس من سمت راست وجود دارد در کنار او."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب