رپتورز' پاسکال Siakam نگه می دارد در حال رشد با لحظه

با ارائه یک شانس برای ادامه صعود خود را از طریق صفوف از بازیکنان NBA با مسئولیت بیشتر و بیشتر فرصت را برای رهب

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

با ارائه یک شانس برای ادامه صعود خود را از طریق صفوف از بازیکنان NBA با مسئولیت بیشتر و بیشتر فرصت را برای رهبری تیم خود را پاسکال Siakam آن را گرفت.

با ارائه یک دوم او قصد دارد به انجام بیشتر برای نگه داشتن بهتر.

با رپتورز هشت بازی دور از تلاش برای دفاع از عنوان NBA آنها برنده سال گذشته Siakam در مورد به تجربه چیزی است که او هرگز قبل از. او خواهد بود که نقطه کانونی برای هم تیمی و مخالفان به طور یکسان در دیگ NBA پس از فصل. او خواهد شد بسیاری از عکس گرفتن مقدار زیادی از توجه شانه بسیاری از مسئولیت است. وجود خواهد داشت هیچ Kawhi Leonard در کنار او با وزن از آخرین سال قهرمانی استراحت در تیم خود.

Siakam خواهد بود یک معامله بزرگ در بزرگترین شرایط.

"بدیهی است که برگشتی (هستند) بیشتر خاص از نظر آماده سازی و تیم در حال رفتن به آماده با چیزهای مختلف" Siakam گفت: روز جمعه در یک کنفرانس تلفنی مرتب با این تیم است. "من فکر می کنم من فقط رفتن به آن را یک روز در یک زمان و بدیهی است که من می دانم ... اقدامات درگیر هستم و چگونه تیم معمولا گارد من. (من) قطعا کار بر روی کسانی که همه چیز و مطمئن شوید که من آماده برای انطباق با هر شرایط است."

Siakam فرصت داده شد در این فصل به نوبه خود به تورنتو نخست تهاجمی گزینه پس از خروج از Kawhi Leonard.

او بیش از در زمان استفاده از آن به طور متوسط یک حرفه ای-بالا 23.5 امتیاز در هر بازی در 46 درصد تیراندازی قبل از همه گیر-اعمال وقفه. او به طور متوسط شش سه نقطه هدف زمینه تلاش در هر بازی دو بار به عنوان بسیاری از او می خواهم تا کنون گرفته شده قبل و 36 درصد از فراتر از arc. او به طور متوسط یک حرفه ای بالا 35.5 در دقیقه 53 بازی و تا به حال تقریبا 19 field-هدف تلاش در هر بازی.

او "مرد" در بسیاری از راه های.

نه این که هر کسی شگفت زده شد.

توانایی پذیرش هر فرصت به او داده و رشد بوده است ثابت با Siakam پس از او وارد تورنتو در سال 2015 به عنوان unheralded 27th انتخاب در پیش نویس از مکزیک جدید دولت به سختی پرورش ثابت زمین بسکتبال عظمت است.

"اولین باری که شروع به صحبت او به من گفت که او نمی خواهد در نقش یک بازیکن و من مانند 'OK' " رپتورز جمهور Masai Ujiri گفت. "گاهی اوقات شما نمی دانید که آنچه را که جز او شما را فقط بر این باورند در این دیدار و با او وجود دارد درست است که اخلاق کار. او زمان زیادی را قرار داده به بازی های سطح بالا بازیکنان. آنها فقط می خواهم به رقابت و انجام بهترین که آنها احتمالا می تواند و پاسکال رقابت.

"او یکی از آن دسته از بچه ها که می خواهد به نفع خود. او قرار می دهد برنده اول. و هنگامی که شما می توانید شکل که در سنین جوانی و پس از آن یادگیری از امثال کایل لوری و Kawhi آن بزرگ شود که مزیت رقابتی است که روح مبارزه است که چقرمگی روانی."

Siakam ارقام چهار ماه او شده است به دور از این بازی طولانی ترین اجرا غیاب او از ورزش پس از او آن را به عنوان یک نوجوان — "من احساس می کنم مثل من از زمان از دست داده است," او گفت: — اما که چیدن و همه چیز را به سرعت می آیند.

این کمک می کند که او در یک نسبتا کهنه کار تیم که از طریق رفت و حدود 10 هفته از شدید حذفی عمل از یک سال پیش.

"ما شده ایم با هم و ما به نوعی می دانید دقیقا چه هر یک از دیگر نقاط قوت و ضعف آنها و در آینده در اینجا من فکر می کنم که واقعا برای ما مهم است که در اطراف هر یک از دیگر," او گفت:. "بدیهی است که هنگامی که ما این فرصت را به بازی با هم به عنوان یک تیم آن را برای رفتن به سرگرم کننده فوق العاده و ما نمی توانیم صبر کنید برای آن ... مطمئن شوید که ما به نوعی کلیک کنید."

Siakam باور نکردنی است اعتماد به نفس و خود آگاهی و دانش است که هر دو کمک خواهد کرد که او موفق خواهد شد. او یک ستاره در قدرت از خود اخلاق کاری و تمایل به کار را از طریق اشتباهات. تیم خود را اعتماد بیش از حد و آن را تبدیل به آشکار هنگامی که بازی شروع می شود در اواخر این ماه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"برای من سفر که من به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن بسکتبال است که چیزی است که همیشه به نوعی مرا به هیجان می آورد و به من کمک خواهد کرد رسیدن به ارتفاعات جدید ... من هیجان زده در مورد چالش من آن را دوست دارم" او گفت:. "من عاشق رفتن را از طریق مبارزات و بدیهی است که شما می خواهید را به نفع خود و به بهترین شما می توانید — اما من واقعا درک درست که در خارج وجود دارد در طبقه دانستن است که من مبارزه ... و همچنین دانستن است که من قصد دارم به کار واقعا سخت به اصلاح این اشتباهات و بهترین بازیکنی است که من می تواند.

"پس از آن بخشی از سفر و در پایان روز, من نمی بینم آن را به عنوان دشوار است."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب