در 50 مورد در این ماه در مترو مردم را به زور به سرقت وسایل نقلیه و استفاده از آنها در سرقت

هنگامی که دو پسر گفت: یک زن در خیابان منتظر بودند مادر خود را به آنها را انتخاب کنید تا او خارج شد وسیله نقلیه

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

هنگامی که دو پسر گفت: یک زن در خیابان منتظر بودند مادر خود را به آنها را انتخاب کنید تا او خارج شد وسیله نقلیه خود را به آنها کمک کند.

به عنوان 21-ماه-پیر زن راه می رفت با پسر یکی به طور ناگهانی او را برداشت کلید و تلفن همراه از دست او. سپس هر دو آنها زد به ماشین و سوار دور. آن بود 7:10 بعد از ظهر یکشنبه گذشته در شمال به پایان.

حدود 50 دقیقه بعد ماموران با دریافت گزارش از یک وسیله نقلیه رانندگی نامنظم چهار مایل دور. آنها آن را کشیده و بیش یافت a 12-year-old boy, رانندگی, زن, وسیله نقلیه. دادستان متهم او را با سرقت خودرو.

از ژوئن 1 وجود داشته است بیش از 50 خودرو دزدی و سرقت است که درگیر همان طور کلی شرایط — مظنون را به زور سرقت خودرو و سپس استفاده از آن برای سفر به انواع مختلف از مکان های به غارت افراد دیگر قبل از سرقت وسیله نقلیه دیگری برای جلوگیری از گرفتار شدن در ادامه سرقت گفت: Ramsey County Sheriff باب فلچر.

"این جرائم اقتصادی از فرصت با مردم به دنبال اهداف آسان," او گفت:.

آنها رخ داده است در سنت پل کلیفتون, Roseville, شمال, St. Paul سنت آنتونی, مینیاپولیس و جدید امیدوارم که اغلب بین 4 بعد از ظهر و 10 بعد از ظهر

بسیاری از موارد شامل همان سناریو: سارق مسلح که به مردم گرفتار کردن گارد یا گفتگو را لرزاند. برخی از مظنونین اشاره کرده اند یک تفنگ فشرده آن را در برابر کسی سر یا ضمنی آنها یک سلاح. آنها را تهدید به کشتن مردم است.

سرقت ها اغلب مرتکب دو تا چهار نوجوانان و یا بزرگسالان جوان و فلچر وجود دارد گفت: سست انجمن بین گروه های درگیر است.

81-در سال متوقف, 1 سرقت

وجود دارد یک ولگردی و قانونی شکنی از carjackings و سرقت آخرین شب جمعه در مپلوود و سنت پل و 81 سال خنثی دیگر آن شب است.

او فقط به پایان رسید شام در مانچینی چار خانه شد و گفت: خداحافظی به مردم در غرب خیابان هفتم در حدود 9:15 بعد از ظهر هنگامی که یک لکسوس که همسان شرح یک سرقت قبل از آن که شب را screeching U-نوبه خود و با نزدیک شدن به گروه خود.

یک مرد جوان از خودرو کشیده تفنگ و خواستار تلفن های همراه خود را و دستی از زنان در این گروه است. 81 ساله که خواسته بود به نام به دلایل ایمنی دارای مجوز برای حمل و او بیرون کشیده تفنگ خود را. او نمیفهمد که آنها در مورد به سرقت و احتمالا حمله.

"من فقط رفتن به اجازه دهید آن اتفاق می افتد مهم نیست که چه گفته. مشکوک زد و بعد او را دیدم مرد تفنگ و راننده و همچنین سرعت دور.

اجرای قانون تلاش به جلو و بیش از لکسوس چندین بار جمعه گذشته اما آن را با سرعت به دور است. بسیاری از ادارات فقط اجازه تحصیل در شرایط خاص و افسران قادر به گرفتن با خودرو فلچر گفت. این سقوط در مینیاپولیس است که شب و دو نفر در داخل و زخمی شدند در حالی که دو نفر فرار کرد.

سرقت 30 درصد در سنت. پل

پلیس را ساخته اند برخی از بازداشت در موارد و همچنان به دنبال مظنون گفت: گروهبان. مایک Ernster یک St. Paul سخنگوی پلیس. محققان از اطفال واحد سرقت/قتل واحد و باند و تفنگ واحد در حال کار با هم در این موارد است.

Ernster و فلچر هر دو توصیه می شود مردم آگاه باشید از محیط اطراف خود و سعی کنید برای جلوگیری از حواس او را پرت مانند تلفن های همراه خود.

"اگر شما در مواجه با یک وضعیت که در آن کسی است که خواستار اموال خود را و یا وسیله نقلیه به فرد آنچه آنها می خواهند به منظور ایمن ماندن" Ernster گفت. "ما نمی خواهید برای دیدن هر کسی مجروح شدند."

چهار نفر در حمله و در جریان یک سرقت در خیابان آخرین جمعه از جمله یک بازنشسته جدید برایتون رئیس پلیس که زد برای کمک به هنگامی که او را دیدم یک مرد صدمه دیده است. دادستان متهم اند که در این مورد است.

یکشنبه گذشته یک قاضی دادگاه منطقه بود حذف کردن یک دوست در خیابان هنگامی که یک مرد با نزدیک شدن اشاره کرد تفنگ به قفسه سینه و دور با کیسه های خود را.

سرقت ها تا حدود 30 درصد در سنت پل در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با توجه به داده های اولیه. خودکار دزدی هستند تا حدود 8 درصد است.

یک Macalester-Grove, liquor store دزدیدند روز سه شنبه — و چیزی که اتفاق افتاده در McCafferty را مشروب را از 20 سال با توجه به کسب و کار. چهار مرد رفت و در فروشگاه در رندولف و ال روزاریو راه و یک تهدید 49 ساله کارمند با یک تفنگ. او خواستار کشو پول نقد و او آن را داد به او. یکی دیگر از سرقت پول نقد ثبت نام.

کارمند در تلاش بود تا از فروشگاه های اجرا شده زمانی که به کسی ضربه او از پشت چند بار با او چه فکر می کنید, handgun, به گفته پلیس. امدادگران او را به یک بیمارستان برای ارزیابی است.

"او قطعا متزلزل آن گفت:" مورچه McCafferty که با این نسخهها کار در فروشگاه و صاحب برادر. آنها راه اندازی یک حساب برای جمع آوری کمک های مردمی کارمند در gofundme.com/f/jeanette-needs-neighborhood-support برای آینده هزینه های درمانی و بنابراین او می تواند انجام کاری خوب برای خودش.

آخرین مطالب