جیم Scheibel: 50 سالگرد ایالتی کنت اعدام یک زمان به درخواست: چگونه ما در ساخت پل ها در سراسر بخش های ما?

4 مه سالگرد 50 از تیراندازی در ایالت کنت. آنها یک نقطه عطف در جنگ ویتنام و تغییر زندگی بسیاری از مردم از جمله

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

4 مه سالگرد 50 از تیراندازی در ایالت کنت. آنها یک نقطه عطف در جنگ ویتنام و تغییر زندگی بسیاری از مردم از جمله خود من. این عکس برنده جایزه پولیتزر عکاس خبری جان Filo از مری ان Vecchio فریاد در سراسر بدن از جفری میلر برای همیشه حک شده در سر من. کشته شدن دو تن از دانش آموزان بیش از دو هفته بعد در جکسون دولت بیشتر مجبور سوال: آیا ما در پایان جنگ ویتنام? چگونه ما توقف کشتار وجود دارد و در اینجا در خانه ؟

رئیس جمهور نیکسون اعلام در 30 آوریل که ایالات متحده نیروهای نظامی را آغاز بمباران در کامبوج موجب تظاهرات در سراسر کشور است. مردم باور نمی کند نیکسون استراتژی منجر به صلح فقط به عنوان وجود دارد نبوده است اعتماد رئیس جمهور جانسون اظهارات در مورد جنگ. پنتاگون مقالات تأیید ما بودند که به دروغ.

در مارس 1, 500 تظاهرکنندگان مونتاژ در عوام در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو و رهبران دانشجویی به نام برای تظاهرات. شهردار کنت درخواست شده است که در اوهایو رژیم صهیونیستی است. رودز در گارد ملی که او در مارس 2, شنبه. روز یکشنبه فرماندار به نام معترضان را "ضد آمریکایی" و "انقلابیون."

در روز دوشنبه 4 دانش آموزان دوباره مونتاژ در عوام. دولت از دانشگاه به انجام آنچه آنها می تواند به توقف تظاهرات. با وجود تلاشهای دولت, 2,000 دانش آموزان مونتاژ. گارد ملی اقدام به متفرق کردن دانش آموزان به عنوان گارد پیشرفته دانش آموزان عقب نشینی به منطقه شناخته شده به عنوان پتو تپه. در 12:48 P. M. عکس از کار اخراج شدند به جمعیت. شصت و هفت فشنگ چهار کشته و نه مجروح. دانشجویان غیر مسلح بودند. بعد از رئیس جمهور در کمیسیون پردیس ناآرامی ریاست سابق پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. ویلیام Scranton به این نتیجه رسیدند که "بی رویه شلیک تفنگ به جمعیت دانشجویان و مرگ است که به دنبال آن بودند غیر ضروری بی جا و غیر قابل توجیه."

برای من یک درس بود که در علاوه بر این به تظاهرات اقدام دیگر مورد نیاز است. یک عمل است که ساخت یک تفاوت در انتخابات است. بزرگ حقوق مدنی سازمان Bayard Rustin خواست جنبش حقوق مدنی برای رفتن از اعتراض به سیاست تشکیل اتحاد و ساخت یک تفاوت در پای صندوقهای رای.

مرگ دانش آموزان در ایالت کنت و جکسون دولت الهام گرفته از افراد جوان برای تبدیل شدن به درگیر در سیاست است. در سال 1970 فعالان حمایت یک ائتلاف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری — شرلی Chisholm ژن مک کارتی و جورج مک گاورن — و از آنجا که اصلاحات به Democatic حزب نامزدی روند یکی از نامزدهای McGovern شد که نامزد حزب. اگر چه کاملا با شکست وی مبارزات انتخاباتی خود را کمک به پایان دادن به جنگ.

مهم ترین افراد جوان الهام گرفته بودند به اجرا و انتخاب سناتور امور خارجه, دولت, نمایندگان, councilmembers و شهرداران. افراد جوان در حال اجرا است یک زندگی یادبود برای قربانیان کنت و جکسون دولت است. یک مدرسه از صلح و مطالعات جنگ در ایالت کنت یک زندگی یادبود. نیاز به همه دانش آموزان در جکسون دولت برای یادگیری در مورد این فاجعه است که یک زندگی یادبود. این روح است که در برنامه هایی مانند حل تعارض و عدالت اجتماعی رشته در ال روزاریو دانشگاه اینجا را در سنت پل.

این 50th anniversary یک زمان به درخواست چه ارزش ها برای ما مهم است ؟ چگونه ما در ساخت پل ها در سراسر بخش های ما? چگونه ما ساختن جامعه? چگونه ما تفاوت را در انتخابات امسال به مجموعه یک دوره برای آینده ؟

جیم Scheibel شهردار سابق St. Paul, یک استاد در مدرسه کسب و کار در ال روزاریو دانشگاه.

.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب