مردم داروخانه: تیروئید منجر به بی خوابی - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

از پادشاه امکانات سندیکای 300 W. 57TH STREET 41 طبقه, NEW YORK, NY 10019 خدمات مشتری: 800-708-7311 EXT. 236 بر

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

از پادشاه امکانات سندیکای 300 W. 57TH STREET 41 طبقه, NEW YORK, NY 10019

خدمات مشتری: 800-708-7311 EXT. 236

برای هفته 13 ژوئیه سال 2020 (COL. 1 از 3)

GRAEDON—مردم داروخانه

تیروئید منجر به بی خوابی

توسط جو GRAEDON M. S. و ترزا GRAEDON, Ph. D.

--

Q. سه سال پیش من تا به حال چندین اسکن با ید برای دیورتیکولیت. به عنوان یک نتیجه, من از دست دادن وزن نمی توانستم بخوابم و توسعه نامنظم بودن ضربان قلب و دیگر علائم پرکاری تیروئید.

من رفتم به تیروئید و او آنتی بادی های ضد تيروئيد. پس از سه سال من وضعیت آرام اما من هنوز هم نمی تواند به خوبی خواب و علائم دیگر بیش از حد تیروئید. علاوه بر اجتناب از ید چه چیز دیگری می توانم انجام دهم برای درمان من تیروئید?

A. ید از اجزای مشترک از کنتراست استفاده می شود برای تصاویر پزشکی مانند اشعه ایکس و سی تی اسکن. برخی از افراد واکنش نشان می دهند به این قرار گرفتن در معرض در حال توسعه مشکلات تیروئید.

برخی از علائم شایع پرکاری تیروئید عبارتند از: بی خوابی و اضطراب و لرزش قلب, تپش قلب, نبض سریع و از دست دادن وزن. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد هر دو underactive و تیروئید در ما eGuide به هورمون های تیروئید. این منابع آنلاین در دسترس است در سلامت eGuide بخش از peoplespharmacy.com.

سه راه وجود دارد برای درمان پرکاری تیروئید: عمل جراحی ید رادیواکتیو و یا تیروئید-سرکوب مواد مخدر مانند methimazole. وزن جوانب مثبت و منفی هر یک از بحرانی است. شما نیاز به یک دکتر شما می توانید اعتماد برای کمک به شما در ارزیابی است که درمان برای شما بهتر است.

Q. من مبتلا به اختلال دو قطبی شد و بلافاصله در Lamictal و Abilify. در دو سال گذشته من را توسعه داده اند tardive دیسکینزی.

هنگامی که پزشک تشخیص داده آن را از او بالا برده من دوز Abilify. او به نظر نمی رسد نگران در همه, اما او به من گفت tardive دیسکینزی غیر قابل برگشت است. او حتی به من فرصتی برای صحبت در مورد آن!

من بسیار عصبانی در این مورد. من هرگز گفته شد که Abilify انجام یک خطر TD. رفتم روی med چون من نمی دانید بهتر است.

من خیلی در این مورد ناراحت چون من شنیده TD می تواند به بدتر شدن پس از شما قطع Abilify. من نمی دانم چه باید بکنید. من نمی تواند اعتماد من روانپزشک دیگر.

من فکر کردن در مورد توقف Abilify در خود من. من فکر می کنم من می تواند به قطع قرص به نصف و سپس در نیمه دوباره و رفتن بسیار به آرامی. من احساس می کنم نیاز به عمل به عنوان مدافع خود در این وضعیت.

من احساس خیانت دکتر که قرار بود به من احساس بهتر است. در حال حاضر من twitches در دست ها و پاها اش نشان و جمع کردن از دهان من و شدید دندانها فک در علاوه بر این به زبان نورد در دهان من. وجود دارد هر چیزی که کمک خواهد کرد ؟

A. Tardive دیسکینزی ویرانگر است نتیجه خاصی روانی داروها. مسن داروهای آنتی سایکوتیک مانند کلرپرومازین (Thorazine) و هالوپريدول (Haldol) علت این واکنش های جانبی تا 32% از بيماران است. داروهای جدیدتر مانند aripiprazole (Abilify) می تواند باعث TD در 13 درصد.

غیر قابل کنترل حرکات عضلانی شما را توصیف نوعی از TD و می تواند ویرانگر باشد. تا همین اواخر وجود دارد هیچ درمان موفق.

بیش از چند سال گذشته سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید دو داروهای جدید برای درمان این بیماری: valbenazine (Ingrezza) و deutetrabenazine (Austedo). آزمایشات بالینی نشان داده است که حدود 50 درصد از TD بیمارانی که دریافت valbenazine تجربه بهبود (درمانی پیشرفت در Psychopharmacology, مارس 20 2019). Deutetrabenazine مفید برای حدود نیمی از بیماران با حرکات غیر ارادی در مقایسه با 20 تا 30 درصد از کسانی که در گروه دارونما.

هر دو valbenazine و deutetrabenazine دارای عوارض جانبی از جمله خواب آلودگی خشکی دهان, بی قراری سردرد و خستگی است.

متوقف نمی Abilify خود را. بسیار تدریجی کاهش تدریجی تحت نظارت های پزشکی ممکن است مورد نیاز است.

* * *

در ستون جو و ترزا Graedon پاسخ نامه از خوانندگان. ارسال به آنها را در مراقبت از شاه, ویژگی های, 628, ویرجینیا, درایو, Orlando, FL 32803 و یا ایمیل آنها را از طریق وب سایت خود را peoplespharmacy.com. جدیدترین کتاب "Top Screwups پزشکان را و چگونه به اجتناب از آنها را."

(c) 2020 پادشاه ویژگی های اتحادیه, Inc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب