ذرت ویلی نوبت 89. او بزرگترین زندگی بازیکن بیس بال?

وقتی که می آید به طول عمر به عنوان یک لیگ بازیکن بیس بال, آن را سخت به ضرب و شتم ذرت ویلی. سالن از شهرت outfie

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

وقتی که می آید به طول عمر به عنوان یک لیگ بازیکن بیس بال, آن را سخت به ضرب و شتم ذرت ویلی. سالن از شهرت outfielder برنده Rookie از سال افتخارات در سال 1951 ... و با بازی در سری جهانی در سال 1973. با بسیاری از موفقیت در از بین برده است.

وقتی که می آید به طول عمر به عنوان یک انسان ذرت' لیست از دستاوردهای بسیار طولانی و همچنین به عنوان چهار نشانه اش 89 تولد.

بهترین ذرت ویلی

به نظر می رسد زمان مناسب برای تأمل در ذرت' محل در تاریخ — و اندیشیدن سوال: آیا او در لیگ اصلی بیس بال بزرگترین زندگی بازیکن ؟ در اینجا یک نویسنده پنج نامزد.

5. Rickey هندرسون (1979-2003)

وجود دارد مقدار زیادی از نامزدها منجر به این لیست, اما شده است وجود دارد هرگز یک بهتر leadoff hitter در تاریخ بیس بال بنابراین هندرسون به نظر می رسد مانند یک انتخاب اتصالات. نام این بازی است به نمره بیشتر اجرا می شود از تیم های دیگر — و در این راستا هندرسون بود سلاح نهایی.

بیش از 25 فصل در رشته او 3,055 بازدید و 2,190 پیاده روی (دوم-تمام وقت) — خوب برای .401 بر پایه درصد است. و هنگامی که Rickey کردم در پایه او یک تهدید برای اجرا در هر زمان. او مجموعه ای از تمام وقت با رکورد 130 پایگاه های دزدیده شده در سال 1982 به پایان رسید و با 1,406 (568 بیش از مکان دوم لو براک).

رفتن به هدف نمره اجرا می شود ... هندرسون معتقد است که این رکورد هم با 2,295. او همچنین صاحب یک جفت از جهان سری حلقه و یک جایزه MVP.

(Alex Rodriguez, Mike اشمیت, گرگ Maddux, Albert Pujols و مایک ماهی قزل آلا, همه لایق در گفتگو اما Rickey خود را به شما خواهد گفت او دستکمگرفتهشده در شماره 5.)

4. راجر کلمنس (1984-2007)

در حال حاضر ما به بحث شخصیت. می گویند آنچه شما در مورد کلمنس اما او به عنوان غالب یک پارچ که ما تا کنون دیده ام — به خصوص با توجه به چه مدت او ادامه داد: برای انجام در یک سطح بالا.

او برای اولین بار برنده Cy جوان جایزه و رهبری Boston Red Sox به مسابقات جهانی به عنوان یک 23 ساله. هجده سال بعد او موفق به کسب یک رکورد هفتم Cy جوان در سن 41 (و پس از آن به پایان رسید و سوم فصل بعد در سن 42).

تمام گفته کلمنس برنده هفت عصر عناوین زده از 4,672 مورد سوم (تمام وقت) و انباشته 354 حرفه ای برنده (نهم تمام وقت) بیش از 24 MLB فصل است.

3. اوراق قرضه Barry (1986-2007)

او ممکن است شده اند محبوب ترین بازیکن در این بازی مهم نیست در این زمینه است. در واقع اوراق قرضه استفاده می شود acrimony به عنوان انگیزه به او ضربه بیشتر خانه اجرا می شود در یک فصل (73 در سال 2001) و حرفه ای (762))) از هر کسی که تا کنون ایفا کرده است.

اوراق قرضه ممکن است بیشتر می ترسید hitter در تاریخ قضاوت از آسیب او در صفحه و مخالف کوزه' بی میلی به او پرتاب هر چیزی در نزدیکی منطقه اعتصاب. هیچ بازیکن دیگر است و حتی نزدیک به خود را در مجموع 2,558 حرفه ای پیاده روی.

او دور میدان با هفت جایزه MVP; هیچ کس بیش از سه.

2. هنری هارون (1954-76).

او 25 All-Star Game ظواهر هستند و بی بدیل در تاریخ بیس بال کمک می کند که نشان آرون باور نکردنی قوام. پانزده بار در زندگی حرفه ای او و هارون آمار حداقل 30 صفحه اصلی اجرا می شود. او گذشت دخترک معصوم, اموزش در راه به آن رکورد 755 homers در حرفه خود. بسیاری از طرفداران بیس بال هنوز هم در نظر بگیرید "Hammerin هنک" درست اجرا خانه پادشاه داده می شود اوراق قرضه' اتصال به PEDs.

اگر چه او دیگر دارای خانه اجرا ضبط و هارون است که هنوز بیس بال تمام زمان رهبر در RBI با 2,297 و کل پایگاه با 6,856. (در واقع هارون بیش از 700 بیشتر کل پایگاه از دونده تا استن Nicole.)

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

1. ذرت ویلی (1950-73).

وجود دارد بیش از احساسات در این انتخاب است. به بزرگترین بازیکن باید از اکسل در هر جنبه ای از بازی. این "می گویند هی بچه" می تواند آن را انجام دهد همه: آمار به صورت میانگین آمار برای قدرت اجرای پرتاب و زمینه است.

ذرت برنده پنبه حلاجی شده عنوان و جایزه MVP در سن 23. او در لیگ در خانه اجرا می شود چهار بار در گذشته به 34 سال از زمانی که او برنده دیگری MVP. ذرت' در مجموع 660 حرفه ای صفحه اصلی اجرا می شود و رتبه سوم را در این لیست هم که بازنشسته شد و پس از 22 فصل در رشته های.

او می تواند مانند باد اجرا پیشرو NL در پایگاه های دزدیده شده به صورت چهار فصل متوالی از 1956-59. و چه کسی می تواند فراموش کرده ام شاید بزرگترین گرفتن در بیس بال, تاریخچه, کردن خفاش از کلیولند ویک Wertz در مرکز میدان در سال 1954 مسابقات جهانی? ذرت' دفاع (12 طلا و دستکش) شاید بزرگترین ابرقدرت. یا شاید از آن بود که عشق خود را برای این بازی هیجان او در آن بازی ... و هیجان او به طرفداران که او را تماشا می کردند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب