ایجاد 'امریکا زیبا' - Tue, 01 Jul 2020 PST

یک صد و بیست و پنج سال پیش Wellesley College استاد زبان انگلیسی کاترین لی بیتس انتشار یک شعر با الهام از یک ص

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

یک صد و بیست و پنج سال پیش Wellesley College استاد زبان انگلیسی کاترین لی بیتس انتشار یک شعر با الهام از یک صلیب کشور راه آهن سفر و صعود به بالای قله پیکس در کلرادو. شعری که بعدها می تواند مجموعه ای به موسیقی تبدیل به "امریکا،"

کاترین لی بیتس فارغ التحصیل از کالج ولسلی – کالج زنان فقط در غرب بوستون – در سال 1880 و شروع به تدریس در مدارس منطقه. در سال 1889 او جوان بالغ رمان "گل و خار" برنده انتشارات جایزه و شعر او "Goody بابا نوئل در سورتمه سواری" محبوبیت مفهوم خانم بابا نوئل که مشغول به کار در پشت صحنه به کمک شوهرش را در کریسمس اتفاق می افتد.

بیتس استفاده او پول جایزه به سفر و مطالعه در دانشگاه آکسفورد در انگلستان است. پس از بازگشت او در سال 1891 او استخدام شد و به عنوان یک مربی زبان انگلیسی در کالج ولسلی. او در نهایت کسب مدرک کارشناسی ارشد وجود دارد و به استاد کامل ارتقا زبان و ادبیات انگلیسی.

کاترین لی بیتس

در سال 1893 بیتس در زمان سه هفته تابستان انتساب تدریس در دانشگاه کلرادو در کلرادو اسپرینگز. او به آنجا سفر با قطار marveling در مناظر در طول راه.

در طول یک توقفگاه بین راه در شیکاگو بیتس بازدید جهان کلمبیایی در نمایشگاه شیکاگو که در آن او را دیدم سفید معروف شهر fairgrounds طراحی شده توسط معماران Daniel Burnham, فردریک قانون اولمست اینه که, Charles B. اتوود و جان Wellborn ریشه. او بعدها با مراجعه به زمینه را به عنوان "آلاباستر شهرستانها." سفر در سراسر کانزاس او را دیدم به ظاهر بی پایان "کهربا امواج دانه."

اما آن را از بالای Pike قله که بیتس بود و بیشتر الهام گرفته است. به دنبال در سراسر دشت بزرگ او احساس به عنوان اگر او می تواند در سراسر کشور "از دریا به درخشان دریا."

"پس از آن بود و در آنجا بود که من به دنبال بیش از دریاها مانند گستره حاصلخیز کشور كردن دور تا کنون تحت آن کافی آسمان" او می نوشتن بعد "که این ابیات را سرود شناور به ذهن من است."

با وجود الهام بخش آن خواهد بود بیش از یک سال قبل از بیتس خواهد انتخاب کنید تا نوت بوک و تکمیل شعر او مشغول به کار بود که در تابستان.

بیتس به نام شعر او "قله پیکس." آن منتشر شد و در نهایت دو سال بعد – تحت نام "آمریکا" – در چهارم جولای برنامه هفتگی بوستون مبتنی بر کلیسا مجله Congregationalist. منتشر خواهد شد دوباره در بوستون شب متن در Nov. 19, 1904.

Samuel A. Ward

Bates' شعر گرفتار چشم از تعدادی از آهنگسازان که سعی تنظیم "امریکا" به موسیقی است. توسط نوبه خود از قرن وجود دارد بنا به گزارش 75 نسخه از این آهنگ.

یکی که چوب: یک سرود به نام "ای مادر عزیز, بیت المقدس" منتشر شده به سال قبل از بیتس' سفر توسط Samuel A. Ward, گروه کر, مدیر کلیسای گریس در Newark, New Jersey.

این آهنگ در حال حاضر با عنوان "آمریکای زیبا" – خواهد بود در سال 1910 منتشر شد. این امر می تواند ضربه های فوری.

بیتس ادامه خواهد داد برای تصحیح کار خود را. در اینجا اولین آیه از بیتس اصلی شعر به عنوان منتشر شده در سال 1895:

O زیبا برای halcyon آسمان
برای کهربا امواج دانه
برای بنفش کوه majesties
بالاتر از لاک ساده!

امریکا! امریکا!
خدا ریخته فضل خود بر تو
تا روح موم نمایشگاه
به عنوان زمین و هوا
و موسیقی دل دریا!

در اینجا بیتس' 1904 تجدید نظر. اولین آیه باقی خواهد ماند همان طریق نسخه نهایی در سال 1911:

O زیبا برای بزرگ آسمان
برای کهربا امواج دانه
برای بنفش کوه majesties
بالاتر از fruited ساده!

امریکا! امریکا!
خدا ریخته فضل خود بر تو
و تاج تو خوب
با اخوان
از دریا به درخشان دریا.

بخش می میرند در سال 1903 در سن 54 بدون دانستن اینکه چه چیزی تبدیل خواهد شد و خود را سرود.

بیتس می میرند در سال 1929 در سن 69. وجود مدارس ابتدایی به نام بعد از او در Wellesley و در کلرادو اسپرینگز به عنوان یک خوابگاه و یک صندلی در زبان انگلیسی بخش در Wellesley College.

بیتس و بخش خواهد بود القاء به ترانه سرایان Hall of Fame در سال 1970.

داستان پشت دیگر میهنی آهنگ ها

The Star-Spangled Banner

نوشته شده توسط: وکیل و تازه شاعر Francis Scott Key

برای اولین بار منتشر شد: به عنوان یک "سطح پهن هرچیزی" جزوه سپتامبر. 17, 1814. سه روز بعد از آن چاپ شد در بالتیمور روزنامه ها و سپس گسترش به سایر روزنامه ها در سراسر کشور است.

کلید نوشت: یک شعر پس از شاهد ناموفق انگلیسی بمباران فورت مک هنری در طول جنگ سال 1812. برادر خود را در قانون Joseph A. Nicholson, مجموعه ای است که شعر به لحن فارسی قدیمی نوشیدن آهنگ "به Anacreon در بهشت است."

رئیس جمهور وودرو ویلسون با صدور یک فرمان اجرایی در سال 1916 ساخت این کشور سرود ملی. کنگره خواهد این قانون در سال 1931.

امریکا (کشور من تیس از تو)

نوشته شده توسط: ماساچوست باپتیست انتقاد ساموئل اسمیت

برای اولین بار انجام شده: در جشن روز استقلال در بوستون در سال 1831.

در حالی که کار بر روی یک کلاس انتساب به ترجمه آلمانی کتاب آهنگ اسمیت در بر داشت یک آهنگ را دوست داشت خیلی – با همان ملودی انگلیسی سرود ملی "خدا نجات پادشاه" – که او نوشت: اشعار جدید برای آن است.

این آهنگ را برای تبدیل شدن به غیر رسمی سرود ملی برای بسیاری از 1800s.

سرود نبرد جمهوری

نوشته شده توسط: Julia Ward Howe یک نویسنده آمریکایی و اجتماعی اصلاح طلب

برای اولین بار منتشر شده در ماهنامه آتلانتیک در فوریه سال 1862.

هاو برچسب گذاشته شده توسط همراه, وقتی, شوهر, دکتر, تور یک اتحادیه army camp همراه پوتوماک در نزدیکی واشنگتن دی سی او آنها را دیدم راهپیمایی به لحن یک متدیست سرود "جان براون بدن" و الهام گرفته شده بود به نوشتن اشعار جدید برای آنها را به ماه مارس به.

این آهنگ در ادامه برای تبدیل شدن به یک مورد علاقه اتحادیه سربازان و همچنین حقوق مدنی فعالان در 1960s. شعر خواهد بود منبع عنوان John Steinbeck رمان "خوشههاى خشم."

ستاره و راه راه برای همیشه لطفا برای

نوشته شده توسط: آهنگساز و رهبر گروه جان فیلیپ سوزا

برای اولین بار انجام شده: در فیلادلفیا Willow Grove Park, on May 14, 1897.

در حالی که بازگشت از طریق بخار از تعطیلات سوسا دریافت خبر مرگ مدیر گروه خود را. او گفت: مارس تشکیل شده در سر خود را در حالی که او ء عرشه فکر کردن در مورد تمام کاری که او را در انتظار بازگشت به خانه. سوسا نوشت و آن را در روز کریسمس سال 1896 و باند خود را با بازی آن را در هر کنسرت پس از آن.

در سال 1987 کنگره از آن ساخته شده رسمی در ماه مارس ایالات متحده است.

شما بزرگ, پیر پرچم

نوشته شده توسط: نیویورک آهنگساز George Cohan برای موسیقی "جورج واشنگتن جونیور"

برای اولین بار انجام شده: در بازی افتتاحیه, شب, Feb. 6, 1906.

Cohan یک بار ملاقات یک جنگ داخلی کهنه که به دور یک پرچم از Gettysburg. وقتی پرسیده شد که در مورد آن پیر مرد می گویند: "او بزرگ, پیر کهنه." Cohan اصل نوشت ترانه که راه اما تغییر آن پس از تئاتر شکایت در آنچه تصور می شود یک توهین است.

این خواهد بود که اولین آهنگ از یک موسیقی به فروش بیش از یک میلیون نسخه از موسیقی ورق.

God Bless America

نوشته شده توسط: آهنگساز و ترانه سرا ایروینگ برلین

برای اولین بار انجام شده: توسط خواننده کیت اسمیت در Nov. 11, 1938.

برلین تشکیل این آهنگ در حالی که خدمت به عنوان یک رهبر گروه ارتش در جنگ جهانی اول اما احساس نمی آن را مناسب برای revue او مشغول به کار بود پس از او قرار داده و آن را کنار گذاشته است. با جنگ دوباره در افق در سال 1938 او کشیده و آن را به عقب و محکم شعر برای کیت اسمیت آتش بس روز رادیو نشان می دهد. آن را به ویژه در سال 1943 میهنی موسیقی "این ارتش است."

در میان منتقدان آهنگ مذهبی موضوع: وودی گاتری که تشکیل شده است "این سرزمین" به عنوان پاسخ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن