Oak Park Heights آغاز می شود برنامه ریزی برای آینده از آلن S. King گیاه سایت

آلن S. King گیاه نمی نزدیک به هشت سال اما Oak Park Heights مقامات در حال حاضر در حال ساخت برنامه ای برای نیروگ

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

آلن S. King گیاه نمی نزدیک به هشت سال اما Oak Park Heights مقامات در حال حاضر در حال ساخت برنامه ای برای نیروگاه های سایت.

شورای شهر در هفته گذشته با تشکیل یک پانل مشاوره — ساخته شده از فدرال و دولت و رهبران محلی — برای کشف گزینه برای 170 هکتار سایت یک بار مینیاپولیس ابزار مبتنی بر اکسل انرژی کرکره گیاه در 2028.

اکسل که سال گذشته اعلام شد که این برنامه به آن دو باقی مانده در نیروگاه های زغال سنگ در غرب میانه بالا یک دهه زودتر از برنامه ریزی — یک حرکت است که ابزار زغال سنگ در منطقه تا سال 2030 زمانی که Sherco 3 در Becker, Minn., نیز خواهد بود توقیف.

پادشاه گیاه نشسته در 170 هکتار از نخست املاک و مستغلات در طول 4500 فوت سنت کریکس رودخانه خط ساحلی است که حفاظت شده ملی وحشی و منظره رودخانه ها عمل می کنند. اکسل خود ادامه خواهد داد و خود را به زمین پس از این کارخانه تعطیل است.

هر خوبی توسعه گزینه های در نظر گرفته شده برای این سایت است که در واقع در جنوب جدید St. Croix پل رودخانه و شمال پنجره ساز اندرسن Corp. در بیپرت گفت: شهردار مریم McComber.

"من شنیده ام متفاوت مردم می گویند" من این خواهد بود که یک مکان زیبا برای یک رفت و آمد مکرر و یا یک مارینا یا آپارتمانهای" McComber گفت. "این امر می تواند یک محل مقصد. من هم شنیده ام که شاید آن می تواند چیزی بزرگ مانند گوگل (مرکز داده). بدیهی است که فرصت های بی پایان هستند و بسیاری از ذهن روشن خواهد بود آینده با هم به آمده تا با بهترین راه حل است."

این پنل شامل نمایندگانی از اکسل سنت کریکس رودخانه انجمن اندرسن Corp وزارت منابع طبیعی مینه سوتا مینه سوتا بخش حمل و نقل, خدمات پارک های ملی باشگاه سیرا و Union Pacific Railroad.

برنامه های اکسل به گسترش آن نسل از باد و انرژی خورشیدی, استفاده از گاز طبیعی و حفظ آن نیروگاه هسته ای در مانتیسلو, Minn., عامل حداقل تا 2040 — یک فرایند است که نیاز به آیین نامه ها در سطوح ایالتی و فدرال.

مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون هنوز بررسی ابزار غرب میانه بالا انرژی طرح که شامل پیشنهاد بازنشسته پادشاه گیاه در 2028 در میان مسائل دیگر. این PUC است که انتظار می رود به قانون در طرح 2021, اکسل, مقامات گفت.

برنامه های اکسل برای کاهش انتشار کربن توسط 80 درصد تا سال 2030 و ارائه 100 درصد برق بدون کربن تا سال 2050 گفت: شیدا Fordice سخنگوی اکسل.

"ما در تماس نزدیک با همه جوامع که میزبان ما گیاهان," او گفت:. "ما در حال کار با رهبران جامعه در نزدیکی شاه گیاه مورد بهترین راه به redevelop زمین که اکسل انرژی ادامه خواهد داد و به خود پس از آن بازنشستگی در اواخر این دهه است."

پادشاه گیاه بزرگترین مالیات ژنراتور در Oak Park Heights, حسابداری برای بیش از 35 درصد از این شهر مالیات بر درآمد به طور معمول بیش از 2 میلیون دلار در سال گفت: شهرستان, مدیر, Eric Johnson.

جانسون در روز جمعه گفت که Oak Park Heights مقامات در حال ادامه کار با قانونگذاران ایالتی در یک برنامه است که به ارائه کمک های مالی به شهرستانها رو به تعطیلی کارخانه برای حمایت از برنامه ریزی و "اقتصادی-توسعه فرصت هایی که از مالیات هستند-پایگاه مثبت است."

جانسون گفت: مسئولان در حال بررسی اقدامات کاهش هزینه در این شهرستان می تواند به کاهش ضربه. برخی از اقدامات مورد نظر: به دنبال حمایت دولت مانند دولت های محلی کمک و جاده بودجه.

یک نقطه روشن: این شهر سالانه بدهی حدود 500.000 دلار برای ساخت تالار شهر خواهد بود بازنشسته در زمان شاه کارخانه بسته, او گفت:, "شل شدن برخی دیگر از سرمایه برای این شهر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب