محلی: سابق مرکزی دره standout رایلی سینوسی افتخار برای ورزشی, علمی acheivements - Sun, 28 Jun 2020 PST

رایلی سینوسی تا به حال بسیار موفق چهار سال در حال اجرا حرفه ای در شمال غربی دانشگاه در Kirkland, Washington بو

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

رایلی سینوسی تا به حال بسیار موفق چهار سال در حال اجرا حرفه ای در شمال غربی دانشگاه در Kirkland, Washington بود که دربسته در محیط با ستارگان فصل ارشد.

شاید بهترین و آخرین آمد.

سابق مرکزی دره دونده چهار بار یک آمریکایی برای قرار دادن یک پا در مقابل دیگر با بهترین ها در کشور نامگذاری شد به 2019-20 کالج ورزشی اطلاعات کارگردانان آمریکا (CoSIDA) NAIA بخش علمی تمام-امریکا مردانه Track & Field/صلیب کشور تیم با 3.83 درجه-نقطه متوسط.

"من واقعا هیجان زده هستم که رایلی دریافت این فوق العاده ای افتخار" غربی سر مربی علامت مندی گفت. "این عهد به استقامت و چنانچه به کار بسیار سخت به عنوان یک دانش آموز یک ارزش است که پدر و مادر خود را القا تمام بچه های خود را.

"در طول سال در NU رایلی جمع آوری تعدادی علمی و ورزشی افتخارات اما این جایزه به رسمیت می شناسد به سطح بالایی از موفقیت که در آن طول می کشد به هر دو دانش آموز برتر و یک ورزشکار برتر. این یک افتخار بزرگ و من خیلی به او افتخار میکنم!"

سینوسی ارشد فصل شامل اولین NAIA صلیب کشور همه-امریکا افتخار پس از 17-پایان محل در 8,000 متر مردان مسابقه قهرمانی پس از او برنده آبشار کنفرانس کالج مردان عنوان و دوم سرپوشیده آهنگ همه-امریکا جایزه این یکی در 5,000.

او 2019-20 CCC مردان صلیب کشور دونده از سال USTFCCCA غرب منطقه مردان ورزشکار سال NAIA اول تیم منطقه 4 All-علمی و دانشگاهی همه-CCC در هر دو کشور متقابل و دو و میدانی برای دومین سال متوالی.

سینوسی نیز یک NAIA داخلی همه آمریکایی 3000 به عنوان یک کاربر و یک آمریکایی در 5,000 به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

کالج, صحنه

سی و ورزشکاران منطقه 14 در آیداهو, 13 در شرق واشنگتن در مونتانا و یکی در مونتانا دولت نامگذاری شد به آسمان کنفرانس همه-علمی تیم برای سه ماهه بهار سال 2020 با درجه نقطه به طور متوسط از 3.20 و یا بهتر است. شش مفتخر شد برای چهارمین سال متوالی.

شرقی واشنگتن

مردان, هوای آزاد, track & field: اسحاق Barville, junior, دانشگاه HS; پارکر Bowdenارشد دره مرکزی/کالج از اسپوکن; لیام سرخس, دانشجوی سال دوم جمهوری; اعطای Hannanبنابراین., CV; کارتر Ledwith, سبک سگی Lewis and Clark; Domenic Rehmsr., پزشکی دریاچه/CCS; جک Sloan, jr., U-سلام.

زنان, هوای آزاد, track & field: اما Chappell, سبک سگی LC; Chrissy فیتزجرالد, jr., فلک; هایلی Leekingبنابراین., شمال مرکزی; مگی نلسونsr., آزادی; الهام اوتسپس., ویلبر-کرستون.

تنیس مردان: جرمی Mueller, jr. Spokane.

آیداهو

  • مردان, هوای آزاد, track & field: Josiah Anderson, sr., آرم (مسکو); Spencer Barrera, fr., Mt. Spokane; ماک باکستر, sr., غرب دره; Ryan Kline, fr., CV; Grady لئونارد, jr., کار د لین HS; بن شاوپس., ریورساید. -نشان می دهد 4 جایزه.
  • زنان, هوای آزاد, track & field: جولیا هیز چاپی ولی مسیحی; آنا Pecha, soph., CV; Erica Pecha, soph., CV; Jordyn Rauersr., WV; Kara,داستان sr., CdA HS; Krista داستانsr., CdA HS. -نشان می دهد 4 جایزه.

مردان گلف: جک گچ, سبک سگی Gonzaga دبستان. زنان گلف: فضل Frazier, jr. Clarkston.

مونتانا

زنان, هوای آزاد, track & field: اولیویا الیس, sr., LC. سافتبال: آنه ماری Petrinosr., پولمن. -نشان می دهد 4 جایزه.

ایالتی مونتانا

زنان گلف: Kelly قیف sr., Gonzaga دبستان.

• شرق واشنگتن دانشجو-ورزشکاران کشیده اند و خود را خط متوالی با departmentwide درجه-نقطه متوسط 3.0 و یا بالاتر به 39. عقاب' 275 دانشجو-ورزشکاران وارد 3.43 در طول سه ماهه بهار.

تمام 12 برنامه های ورزشی تا به حال حداقل یک 3.01 با معدل 11 در آینده در 3.47 یا بهتر رهبری تنیس مردان در 3.91. گلف (3.84) و فوتبال (3.82) به رهبری زنان در برنامه های. بسکتبال تا به حال دوم بهترین مردان معدل در 3.74 و فوتبال بهبود یافته از 2.93 در زمستان به 3.47.

وجود 51 دانشجو-ورزشکاران با 4.0 GPAs با اضافی 120 در 3.5 یا بالاتر و 55 بین 3.0 و 3.49.

• شرق واشنگتن ورودی تنیس استخدام, کلاس, که متشکل از طلایه دار Mathews و جنیفر Kidaاست رتبه بندی برای اولین بار در تاریخ برنامه توسط TennisRecruiting.net. عقاب در حال شماره 15 در میان آنچه در آن در نظر midmajor مدارس – کسانی که در قدرت پنج کنفرانس.

Mathews زندگی می کند که در هیلتون رئیس جزیره کارولینای جنوبی و حضور Van Der Meer آکادمی تنیس دارای TennisRecruiting.net به عنوان یک بالا-50 پنج ستاره کلاس 2020 از استخدام است که شکست نخورده برابر دیگر پنج ستاره استخدام در سال گذشته است.

Kida از ویلمینگتون, کالیفرنیا حضور کالیفرنیا اتصال آکادمی و تا به حال موفقیت های بین المللی در مسابقات در نیوزیلند, نیکاراگوئه, کوراسائو و سنت لوسیا.

• Gonzaga فوتبال زنان مربی Chris Warren منصوب افزایش سالمندان اردن تامپسون و مگی Conners و افزایش junior سوفیا براون به عنوان Bulldogs کاپیتان برای سال 2020 فصل است. از آن خواهد شد تامپسون سوم فصل در نقش.

گلف

دیوید گیاهی, یک عضو در دیر پارک باشگاه گلف خود را پیدا کرده است مورد علاقه سوراخ در شمال Spokane County دوره. دو بار در یک دوره دو هفته ای در ژوئن 6 و دوباره در ژوئن 20 – کره به ثمر رساند سوراخ در یک در 155-حیاط چهارم سوراخ با استفاده از یک آهن 6.

رابرت تیلور به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 97-حیاط هفتم سوراخ در نهر در Qualchan در 22 ژوئن با تبادل گوه.

رایان Glasunow به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 165-حیاط نهم سوراخ در جلاد Valley Golf Course با 7-آهن در چهار شنبه (24 ژوئن).

دن گریفیث به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 147-حیاط پنجم سوراخ در Twin Lakes ایجاد کرد باشگاه گلف در روز پنج شنبه (25 ژوئن) با استفاده از 8-آهن.

هاکی

بن Thorntonیک 16 ساله اسپوکن روسای چشم انداز بود که خود را در دور اول انتخاب و در سال 2019 غربی هاکی لیگ bantam پیش نویس دعوت شده به هاکی کانادا زیر 17 توسعه اردوگاه جولای 19-25.

آنلاین اردوگاه با 64 جلو و 113 کل بازیکنان تمرکز خود را بر توسعه به عنوان بازیکن کانادا آماده برای سال 2020 جهانی زیر 17 چالش هاکی.

تورنتون 6-پا 153 پوند به جلو از Agassiz, بریتیش کلمبیا, بازی یک بازی برای این ستاد به عنوان یک زیر سن قانونی در ویکتوریا فصل گذشته. او 40 امتیاز (16 اهداف کمک 24) در 34 بازی با ییل هاکی آکادمی دبستان فصل گذشته.

سافتبال (persian)

Kelsey Gummکه با استفاده از بازوی او و بت منجر به دره مرکزی به مقام سوم در پایان سال 2018 دولت 4A مسابقات است انتقال به دانشگاه دیتون پس از دو فصل در Seton سالن.

Right-hander سه بار همه-GSL اول تیم انتخاب و 2018 GSL MVP شد Seton سالن دوم محقق-ورزشکار سال در 2019-20.

پس از تعویض از تسکین به عنوان یک دانشجوی سال اول برای شروع نقش در طول COVID-19-به صورت مختصر 2020 فصل Gumm تن به تن 50 نوبت در 16 بازی با یک تیم پیشرو 4-3 ضبط و 28/13 strikeout-به-نسبت به راه رفتن. او تا به حال سه بازی کامل در هشت شروع می شود و دو shutouts.

مجموعهای از مطالب گوناگون

بروک Cushman Henze, یک, Lewiston بومی در 14 سال به عنوان یک مدیر در ورزشی بخش در Lewis-Clark State College و سوم او به عنوان مدیر ورزشی شده است رای داده شده توسط همسالان خود را به عنوان مرز کنفرانس مدیر ورزشی سال.

Henze همه Inland Empire لیگ مجری در لوستن HS که در L-C دولت اتباع-مقدماتی بسکتبال زنان تیم از 1997-2001 قبل از فارغ التحصیلی در سال 2002 در ادامه به کسب مدرک کارشناسی ارشد از Gonzaga در سال 2007.

او شده است مدیر Avista NAIA بیس بال سری جهانی از سال 2011 و برنده جوایز متعدد از جمله 2019 زنان رهبران در کالج ورزشی مدیر سال در NAIA.

گری picone شد, که صرف نزدیک به 4½ دهه در Lewis-Clark State به عنوان یک ورزشکار و مربی و مدیر و جمع آوری یک قفسه پر از غنائم را از طریق سال اضافه شده است یکی دیگر از.

مرز کنفرانس به نام L-C دولت و NAIA baseball hall of famer 2020 دریافت کننده بالاترین افتخار ران "Swede" Kenison جایزه است که می رود به یک فرد برای مشارکتهای برجسته در این کنفرانس بیش از یک دوره طولانی از زمان.

کایل گرینکه بزرگ شد در لوستن و دو سال را صرف بازی بیس بال در LSCS قبل از گام گذاشتن در پنج سال جزئی لیگ حرفه ای است یکی از چهار نفر و چهار تیم انتخاب شده برای القای به L-C دولت های ورزشی سالن از شهرت در آوریل 24, 2021.

در درجه اول یک سوم baseman, گرین تا به حال یکی از تولیدی تک فصل در مدرسه تاریخچه در سال 2008. او رهبری تیم را در طور متوسط پنبه حلاجی شده (.428) صفحه اصلی اجرا می شود (19), RBIs (94) و دونفره (30 یک مدرسه رکورد) بود و به نام NAIA بازیکن سال پس از پیشرو رزمندگان به NAIA قهرمانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن