چرا باید سبوس برنج قهوه ای بیز را استفاده کنیم؟

چرا باید سبوس برنج قهوه ای بیز را استفاده کنیم؟   سبوس برنج محصول جانبی صنعت آسیاب برنج است و سرشار از

توسط NASERINEWS در 8 مهر 1401

چرا باید سبوس برنج قهوه ای بیز را استفاده کنیم؟

 

سبوس برنج محصول جانبی صنعت آسیاب برنج است و سرشار از مواد مغذی مانند اوریزانول، توکوفرول، توکوترینول، فیتواسترول و فیبر غذایی است.

سبوس برنج منبعی غنی از پروتئین، ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان است و خواص و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

 

با توجه به اثرات تغذیه ای و بیولوژیکی این ماده می توان از آن به عنوان یک ماده غذایی مفید استفاده کرد اما به دلیل وجود آنزیم لیپاز آنطور که باید استفاده نمی شود. این آنزیم کیفیت سبوس برنج را کاهش داده و آن را برای مصرف انسان نامناسب می کند.

 

 

برخی از مزایا و نحوه مصرف سبوس آریو کالا

کتابچه راهنمای:

 

مخلوط کردن سبوس برنج با ماست و سالاد، مخلوط کردن آن با غذاهای صبحانه، خورش ها و حتی در صورت استفاده از برنج سفید، مخلوط کردن سبوس برنج با دست در مرحله آخر پخت برنج یکی از کاربردهای مفید روزانه سبوس است.

 

این محصول حاوی 25 ساشه 15 گرمی می باشد.

 

وزن خالص: 375 گرم

 

نحوه استفاده از سبوس برنج

          بهترین راه برای استفاده از سبوس برنج Dr.Bes استفاده از محتویات یک ساشه برای هر نفر در روز است. روش خاصی برای استفاده از صدا وجود ندارد و بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد. از آنجایی که این محصول به صورت پودر است، می توان آن را با آب گرم، ماست و سالاد مخلوط و مصرف کرد.

 

          اگر از سبوس برنج Dr.Bes برای کاهش وزن استفاده می کنید، بهتر است یک قسمت از آن را با آب ولرم مخلوط کرده و حدود 10 دقیقه قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید. برای مصرف روزانه و مفید می توان یک ساشه را با غذاهای صبحانه، سوپ مخلوط کرد و حتی در صورت استفاده از برنج سفید، سبوس را در آخرین مرحله پخت و خوردن سبوس به صورت دستی اضافه کرد. برنج.

 

فواید استفاده از سبوس برنج دکتر الناهیل

          سبوس برنج دکتر پیس مراحل جداسازی لایه دوم برنج و دانه، فرآوری برای تثبیت آنزیم لیپاز، بسته بندی در کیسه برای جلوگیری از اکسیداسیون سبوس، کیفیت بالا را طی کرده است. این محصول می تواند به افرادی که به دنبال راه های طبیعی، ارگانیک و بدون عوارض جانبی برای درمان موثر دیابت، کاهش وزن یا درمان موثر ریزش مو و سایر خواص و فواید دارویی و درمانی هستند کمک کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیز با بیز و در صورت نیاز از مشاوره رایگان تخصصی ما به راحتی این محصول بی نظیر را خریداری نمایید.

https://aryokala.ir/product/buy-dr-biz-rice-bran/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن