فضل باست که آغاز شده در S-R و رفت و به کار در لبه از قدرت های بزرگ در سی سالگی درگذشت 93 - Sun, 14 Jun 2020 PST

"من نوشتن این نه به خاطر من فوق العاده اما به دلیل زمان من هستند." این که چگونه فضل Bassett شروع به منتشر ن

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

"من نوشتن این نه به خاطر من فوق العاده اما به دلیل زمان من هستند."

این که چگونه فضل Bassett شروع به منتشر نشده تاریخ انعکاس به دنبال بازگشت به زندگی او در قرن 20th. اما کسانی که می دانستند Spokane-متولد باست که فوت دوشنبه در اننندل ویرجینیا در سن 93 را با احترام با آن مخالف نقطه اول.

آنها توصیف بی باک مستقل که با این وجود محکمی دوستی در سراسر زندگی است که در زمان او از شرق واشنگتن به راهروهای قدرت در واشنگتن برای اولین بار به عنوان یک روزنامه نگار برنده جایزه و بعد از آن در دولت پرزیدنت جرالد فورد.

"من زندگی در لبه قدرت بزرگ" باست نوشت: "و گهگاه در مرکز آن است."

Bassett درگذشت از عوارض ناشی از زوال عقل با توجه به دوست دیرین رابین رنر که او به وکالت است. او هرگز ازدواج نکرد و تا به حال بدون فرزند.

متولد Mary Grace باست در اسپوکن در سال 1926 – او شناخته شده حرفه ای به عنوان گریس یا M. G. – او در Okanogan مطالعه در ویتمن دانشکده و در سال 1948 آغاز شد, اخبار, حرفه ای در, سخنگوی-نقد و بررسی که منجر به پوشش کنگره و پایتخت کشور برای واشنگتن پست و در حال حاضر از بین رفته واشنگتن ،

که در همان تاریخ سند ارائه شده توسط Renner باست نوشت: از دوران کودکی خود را در Okanogan, توصیف مادر او به عنوان یک "پیانیست که باخ و بتهوون زمانی که او بود نه selflessly همراه او موسیقی نا امید کننده دختر در ویولن."

در همین deprecating نظر او نوشت که هر تابستان در خانواده کابین در دریاچه Osoyoos, پدر او که یک اسب "bridled در پدر نشده امیدوارم که برادر من و من می خواهم به اشتراک گذاشتن عشق خود را برای حیوانات است."

اما در حالی که او ممکن است تا به حال یک میل طبیعی برای موسیقی و یا اسب او سرآمد در مناطق دیگر. در Whitman, او به یاد می آورد در سال 2011 کتاب داده شده به فارغ التحصیلان او را دزدکی حرکت کردن به دور زیرزمین به مطالعه پس از تحقق او "نمی تواند یاد بگیرند که به اندازه کافی زمان lights-out به اجرا گذاشته شد."

"من یاد گرفتم که اگر یک کلاس بود و همه شما می خواستم در," او نوشت: "شما می توانید با کار سخت به آن را دارند. وجود دارد خیلی بیشتر به یاد بگیرند."

او به عنوان سردبیر کالج, روزنامه و پس از فارغ التحصیلی در سال 1947 در ادامه برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. آن را از وجود دارد که او واصل او اولین داستان سخنگوی-بررسی در مورد سابق ویتمن همکلاسی بود که دعوت به بازدید النور روزولت.

پس از یک سال در دانشگاه کلمبیا او بازگشت به Spokane شد و یک خبرنگار از سخنگوی-نقد نوشتن در مورد مهاجران اروپایی آموزش زبان انگلیسی, اوکراین پناهندگان که حل و فصل در اسپوکن و اسپوکن می گردد چوبی به معروف معیوب.

بایگانی سخنگوی-بررسی همچنین ارائه یک نگاه اجمالی از زندگی او را انتخاب کرد و نه منجر شود. نام او به نظر می رسد در یک ماه اکتبر سال 1950 داستان در مورد یک ویتمن فارغ التحصیلان تابع زیر تیتر اخبار Spokane-منطقه "نتواند" گرفتن مشغول اند. اما Bassett علاقه مند نبود در زندگی زناشویی و Renner گفت: او به شدت از او سخنگوی-نقد و بررسی ویرایشگر است که او را تشویق به دنبال منافع خود در سیاست و نمی تعصبی او را به نوشتن برای "زنان pages."

در ژانویه سال 1951 نام او در ظاهر کمی متفاوت سخنگوی-نقد و بررسی byline: "فضل باست که در حال حاضر در پاریس" در بالای یک داستان در مورد یک Walla Walla کاری که مشغول به کار در سفارت آمریکا در فرانسه.

پس از پیگیری پست-تحصیلات تکمیلی در فرانسه و آلمان باست از نقل مکان به پایتخت کشور و در زمان کار در روزنامه واشنگتن پست که در آن او گزارش داد از سال 1953 تا 1957 در شهر در پاسخ به این 1954 حکم دادگاه عالی که ممنوع تبعیض نژادی در مدارس دولتی.

از پست او در ادامه به گزارش واشنگتن استار, برنده جایزه از انجمن علوم سیاسی آمریکا برای او گزارش 23rd, متمم قانون اساسی که به سی ساکنان حق رای برای رئیس جمهور.

کارل برنشتاین که معروف رفت و در افشای رسوایی واترگیت در واشنگتن پست کار خود را آغاز کرد و در سن 16 سالگی در ستاره که در آن او را دیکته از Bassett از طریق تلفن. او گفت که او به یاد او به عنوان یک کمال حرفه ای که می تواند انسانیت خود افراد است.

"او احترام بسیار زیاد از مردم او تحت پوشش" برنشتاین گفت. "او دقیق و عادلانه و او واقعا خوب بود نویسنده. پوشش دولت نمی کند و قرض خود را به نوشتن اما او در لحظه مناسب آن را به آواز خواندن.

"او تا به حال یک حس شوخ طبعی و او قوی. من فکر می کنم او دوست داشت این شرکت از مردم او کار کرده ام. او یک انسان فوق العاده ،

پس از حدود یک دهه در استار, او در سال 1968 در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری از یوجین مک کارتی.

در سال 1970 او یک ستون نویس هرست شرکت King امکانات سندیکا. پس از شش سال او را ترک روزنامه نگاری به کار به عنوان دستیار وزیر امور عمومی در وزارت مسکن و توسعه شهری تحت ریاست جمهوری فورد گرفتن کلاس های شب برای تکمیل مدرک حقوق در دانشگاه جورج تاون.

"او نه یک bragger" گفت: وکیل و قانون سابق مدرسه همکلاسی Paul, Dean جونیور "من یاد گرفتم جایی و من فکر نمی کنم آن بود که او تا به حال شده است کاملا یک روزنامه نگار. من واقعا نمی دانم چه انگیزه بود برای دور شدن از آن است. من فکر می کنم آن را فقط, 'شده است وجود دارد که. "

"من اساسا یک, روزنامه, فرد, بنابراین من قصد دارم برای انجام این کار تنها برای یک سال," او گفت: سیاتل تایمز در سال 1976. "من نمی دانم چه اتفاقی می افتد بعدی سال است. من حتی نمی دانم چه اتفاقی می افتد در هفته آینده."

"او فقط یک روح آزاد و او را قبول نمی کند هنجارهای اجتماعی است که بسیاری از زنان سن او محدود شد گفت:" او پسر عموی الیزابت هریس-Matschukat از Walla Walla.

Bassett تکمیل او مدرک حقوق خود را در سال 1979 اما او شروع به از دست دادن بینایی خود را به دژنراسیون ماکولا. هنوز یکی دیگر از پسر عموی کنستانس باست از نیوجرسی به خاطر رانندگی خود را تا سواحل شرق به دیدار اقوام.

او مشتاق اسکی باز, ملوان و بازیکن تنیس بود که تمایلی به کم کردن سرعت.

"او بزرگتر-از-زندگی شخصیت" کنستانس باست گفت. "هر خانواده باید یک Mary Grace."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب