از همه strolls ما گرفته ام تمام حافظه خطوط این رپتورز یکی بیشتر ارزش آن

یک تعداد انگشت شماری از چیزهای کوچک برای قرار دادن تا یک هفته دیگر که احساس زیادی مانند هر هفته: سخت و طاقت فر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

یک تعداد انگشت شماری از چیزهای کوچک برای قرار دادن تا یک هفته دیگر که احساس زیادی مانند هر هفته: سخت و طاقت فرسا و لنگر در خانه و مطمئنا در نام همه که خوب در این جهان همه چیز باید شروع به آرام کردن آنها نیست ؟

-

بنابراین در اینجا ما هستند.

یک روز دور از یک سال خارج از رپتورز برنده نهایی NBA و حتی اگر همه ما کمی خسته به دنبال بازگشت آن احتمالا ارزش آن امروز با توجه به این قدر از این رویداد.

ما در حال حاضر انجام می شود بسیار سرد پادکست – و نه به عنوان سرد به عنوان من دیگر اما هیچ چیز تا کنون خواهد بود – و من یک چند کلمات نوشته شده در مورد آن را در اینجا مدتی بعد اما واقعا وجود دارد به اندازه کافی برای انجام یک کمی بیشتر است.

من پرتاب این برای شروع:

با توجه به بار رسانه ها جو, تاریخچه تیم تاریخ از این بازی است که برنده یک سال پیش پنج شنبه بود به عنوان یک رویداد بزرگ در تورنتو تاریخچه ورزش از من تا کنون تجربه کرده اند و من شده اند در اطراف به عنوان طولانی است اما آن را قطعا چند سال شده است.

حتی بیشتر از اولین Blue Jays قهرمانی را دستگیر چند مسابقه و چند قومی و چند نسل جمعیت است که من تصور نمی خواهد همیشه تکرار می شود.

آن را بسیار بزرگتر و مهم تر از یک MLS Cup, پیروزی, راه, بزرگتر از هر چیزی pucks برنده شده اند پس از آنها برنده نشده یک چیز در یک و نیم ناجور بود.

این واقعا یکی از کسانی که "کجا بودی ؟" لحظات در اطراف این قطعات و در وسعت زیادی از کشور کانادا نیز که طنین انداز خواهد شد برای همیشه لطفا برای:

من سه مورد علاقه لحظات خاص که سری? آسان است.

احساس بازی 1

وزوز از جمعیت احساسات از شنیدن سرود ملی را سر و صدا. آن را مانند چیزی که من می خواهم تجربه کرده بودن که در اطراف تیم برای چند سال و نه چیزی است که من تا به حال فراموش کرده ام.

این بازی 6 صحنه

راه رفتن به شامپاین و آبجو خیس changing room at Oracle, که بزرگ است با مقایسه با دیگر بازدید از اتاق قفل و دیدن Wayne اتوبوس نشسته وجود دارد و بچه ها مثل کوین DiPietro و Paulie الیوت با بهره گیری از جشن و می دانم که همه کابوسی لحظات آنها می خواهم زندگی می کنند از طریق برای رسیدن به آن لحظه که شب. آن را واقعا خاص بود و من می توانم آن را احساس برای آنها.

پیش بینی بازی 5

بدون آن کار نمی کند اما خوب است که تمام روز چیز دیگری بود.

طرفداران پوشش بیش از یک روز قبل از اینکه فقط به یک نقطه خوب برای تماشای تلویزیون در خارج با دیگران; حس انتظار در ساختمان است. به من گفت: در این پادکست آن را به سادگی بیش از حد خوب یک راه اندازی تا به حال آمده کردن و من احساس کردم که راه تمام روز اما خلق و خوی در پنج ساعت منتهی به نوک خاموش بود و تقریبا مبتلا به دوار سر.

آره که helluva کشش یکی که تا به حال شده است در یک زمان طولانی بود و من خوشحالم که شما به تجربه.

من در حال رشد کمی اندکی خسته از نگاه به عقب داستان ما در حال انجام در این زمان های عجیب و غریب اما این یکی ؟ این یکی را به ارزش آن است.

از آن لذت ببرید.

-

من می دانم که شما تمام کردم برخی از سوالات در جایی پنهان در اعماق recesses از ذهن خود را و پس از ما در برابر یکشنبه کیسه مراسلات پستی مهلت شما می تواند عاقلانه برای ارسال 'em همراه است.

با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca گاهی این صبح بپرسید آنچه شما می خواهید به درخواست و به من چیزی برای انجام به عنوان من در حالی که دور این بعد از ظهر و فردا در ایوان و یا عرشه در Casa داگ.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

کاملا مطمئن نیستم که آنچه من فکر می کنم این لیگ مسابقات که به آشکار شدن شروع ماه آینده در اورلاندو است. من حدس می زنم آن را منحصر به فرد و آن را یک راه خوب برای راه اندازی مجدد یک فصل معلق و من کاملا مطمئنم که من یک مقدار عادلانه از آن است.

اما من نمی دانم این:

این فوق العاده است که به نوعی با برخی از روش جادویی که قطعا تصادفی و نه حداقل کمی از قبل چیده شده است که TFC و مونترال تاثیر کشیده شد به دور اول ،

من نمی دانم که چگونه به خوبی آن را ترجمه به خنثی سایت بازی با طرفداران در می ایستد اما این ممکن است بهترین زمان "رقابت" که شامل تیم های ورزشی محلی گونگ در حال حاضر و آن را همیشه به نظر می رسد سرگرم کننده هنگامی که آنها بازی کند.

-

شما می دانم که شما از آن ساخته شده ایم که ...

بله کسانی که نیک پرستار bobbleheads تمام چهار نفر از آنها در حال حاضر در دسترس هر چند ملی Bobblehead تالار مشاهیر و موزه مردمی وجود دارد به من بگویید.

بله ملی Bobblehead تالار مشاهیر و موزه شما را خوانده است که درست است.

آن را در میلواکی – تصور آن سخت بود برای بزرگداشت نیک داده می شود چه برخوردی بین رپتورز و دلار یک سال پیش – و خرده ریز در دسترس هستند در حال حاضر.

هنوز مطمئن شوید که دقیقا چگونه نزدیک آنها شبیه املاک نیک چون من دیده نمی شود آنها را در فرد و در عین حال اما این هرگز یک چیز بد به خود سری از bobbleheads من می گویند

-

یکی از آخرین سریع در آخر هفته هشدار داد.

من می دانم که همه چیز در حال باز کردن یک بیت اما COVID-19 است که هنوز هم در میان ما پس لطفا خود را می پوشند, ماسک دور ماندن از هر یک از دیگر به عنوان بهترین شما می توانید و نمی تواند یک knucklehead. درسته ؟

زندگی در آن بستگی دارد.

به معنای واقعی کلمه.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را به یاد داشته باشید بسیاری از رپتورز قهرمانی ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب