روزانه حواس پرتی: Glensheen رایگان ارائه می دهد دیجیتال تور و دیگر محتوای آنلاین است که به بررسی تاریخ غنی خود

مانند دیگر موزه ها, Duluth, مشهور Glensheen عمارت در حال حاضر بسته شده است. اما آن دیجیتال درب باز برای هر دو

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مانند دیگر موزه ها, Duluth, مشهور Glensheen عمارت در حال حاضر بسته شده است. اما آن دیجیتال درب باز برای هر دو مردمی که هرگز شده است و طرفداران به دنبال یک شیرجه عمیق به تاریخ آن است.

موزه وب سایت glensheen.org ارائه شده است 360 درجه تور مجازی از 39-اتاق عمارت و زمینه اجازه دادن به کاربران برای کشف آن استادانه دکور از جمله استفاده گسترده از Circassian, گردو, چوب ماهون, سرو, fumed بلوط کابلها توس و آمریکا گردو در قاب تمیز و مبلمان.

این سایت نیز ارائه می دهد یک تور مجازی گنجینه کتاب است که خانواده ها می توانند دانلود چاپ و استفاده به عنوان یک راهنمای در حالی که کاوش در عمارت و محوطه.

Glensheen را در Facebook صفحه همچنین ویژگی های متعدد ویدئوها با مدیر دن هارتمن رفتن به اتاق های مختلف — از جمله فضاهای بسته به تورهای — همراه با بحث و گفتگو در مورد ساختمان گذشته است.

و, البته, St. Paul تاریخ تئاتر به صحنه اصلی آن موسیقی "Glensheen" پنج بار در حال حاضر با آن ششم اجرا در حال حاضر با توجه به باز کردن در ماه جولای. تئاتر سایت دارای یک صفحه: (historytheatre.com/2019-2020/glensheen) اختصاص داده شده به "Glensheen" با لینک کلیک کنید برای یک TPT مستند در مورد موسیقی همراه با تصویری از نمایش, بررسی و مصاحبه با بازیگران و خدمه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب