از آرشیو: یک نگاه در Marny منتظر در کلمات خود او را

یادداشت سردبیر: Marny منتظر, 31 ساله مرجعیت St. Paul, مدرسه, مدیره, درگذشت صبح روز یکشنبه از COVID-19 با توجه

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: Marny منتظر, 31 ساله مرجعیت St. Paul, مدرسه, مدیره, درگذشت صبح روز یکشنبه از COVID-19 با توجه به بیانیه ای از خانواده اش.

پیشگامان مطبوعات اولین مصاحبه Marny منتظر هنگامی که او در کلاس هشتم; بعد ما به او صحبت کرد زمانی که او یک نامزد برای, St. Paul هیئت مدیره مدرسه و سپس رئیس هیئت مدیره. در اینجا نگاهی به برخی از پوشش ما که در آن او خطاب موضوعات از جمله اینکه آیا ماموران پلیس تعلق دارند در مدارس و کلاس و اندازه و نیاز به مطالعات قومی و هدف او از ایجاد یک دنیای بهتر.


17 مه 2003

توسط جان Welbes:

بعد از نیم ساعت پرسش و پاسخ جلسه جمعه با نویسنده کریستوفر Paul Curtis, برخی از دانش آموزان در واشنگتن مدرسه گفت: آنها می دانستند که در تمام طول که آنها می خواهم با او ارتباط برقرار.

"با نوشتن خود را, من می توانم بگویم که او لذت می برد صحبت کردن به بچه ها گفت:" Marny منتظریک هشتم کلاس در واشنگتن که در آن Curtis جمعه صحبت کرد.

او در جلسه با دانشجویان چپ بدون شک.

Curtis نویسنده "The Watsons Go To Birmingham — 1963" که هزاران نفر از, St. Paul دانش آموزان خوانده اند در سال گذشته به عنوان بخشی از سراسر شهر بود باشگاه کتاب. یک زن و شوهر از کلاس در واشنگتن شد و در میان کسانی انتخاب برای مخاطبان با کورتیس به شنیدن در مورد, میدان, مسیر تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده و افکار خود را در مورد نوشتن. کورتیس نیز به نظر می رسد جمعه در عنوان پارک ابتدایی و کلیولند دبیرستان.

نشسته با همکلاسی های در نیم دایره در اطراف کورتیس در واشنگتن کتابخانه Marny خواسته کورتیس چگونه او می شود ایده های خود را برای کتاب.

او گفت: تساوی در زندگی خود تجارب و او را تشویق دانش آموزان به این باور است که دیگران علاقه مند هستند در دیدگاه های خود را. "شما نگاه کنید در دنیا متفاوت" از هر کس دیگری او گفت: دانش آموزان است. "همه نظر منحصر به فرد است."

برای بیش از یک ساعت کورتیس نگهداری این گروه از 100 ششم تا هشتم-کلاس سرگرم ابتدا با داستان اتفاقی مسیر به یک حرفه ای نوشتن. زمانی که او از دبیرستان فارغ التحصیل شد او تصمیم به گرفتن یک شغل خوب و پردرآمد در یک خودرو کارخانه در زادگاه خود از سنگ چخماق, Mich. مادر او توصیه شده بود در برابر آن, اما پدرش گفت که او می تواند به دنبال آن نوع از کار.

کورتیس صرف 13 سال در کارخانه "و من متنفر بودم از هر دقیقه از آن را," او گفت:. تجربه نشان می دهد که "مادر مناسب است 99.99 درصد از زمان" او اضافه شده است. اما در طول خرابی در کارخانه کورتیس بود شروع به نوشتن. با تشویق از او بعد از آن زمان یک سال و نوشت: "The Watsons." این کتاب برنده مدال نیوبری یکی از جوایز برتر در ادبیات کودکان.

این کتاب می گوید این داستان داستانی از یک آفریقایی-آمریکایی خانواده سفر از سنگ چخماق به بیرمنگام, Ala., در سال 1963 که در آن چهار آمریکایی آفریقایی تبار بودند, کشته در یک کلیسا بمب گذاری.

یکی از واشنگتن دانش آموزان خواست اگر او مربوط به دختران کوچک کشته در بیرمنگام.

او نبود اما او گفت که او به یاد می آورد که زمانی که خبر بمب گذاری در وارد خانه اش در میشیگان این اولین باری او می خواهم تا به حال دیده می شود هر دو پدر و مادر خود را گریه.

پس از تماشای سهولت که با آن کورتیس به کار گرفته شده در این مدرسه دانش آموزان پرسش یکی از آنها از او پرسید که آیا او "مانند پادشاه مدرسه" بازگشت هنگامی که او جوان بود.

"من که در به طور منظم در مدرسه" کورتیس پاسخ داد. "شما احتمالا اشتباه شده چون من به نظر می رسد بسیار king-مانند در حال حاضر ،" او گفت: دانش آموزان و خندید.

به عنوان او بازگو وقت او صرف شده در این کتاب و داستان از چگونه آن را گرفتار یک ناشر توجه او گفت واشنگتن دانش آموزان که پشتکار مهم است.

"رویاهای خود را دنبال کنید," او گفت:. "شما هرگز نمی دانید که در آن آنها ممکن است شما را."


مارس 12, 2017

توسط مطبوعات پیشگام هیئت تحریریه:

ما صحبت در هفته گذشته با افراد با توجه به یک مدرسه-هیئت مدیره اجرا و شنیده در مورد دیگران نیز انجام دهند. یک نشانه امیدوار: آنها نشان دهنده متنوع, St. Paul. در تایید نامزد ستون Marny منتظرکه اعلام کرد قصد خود را در Facebook post. او می نویسد که او در Frogtown محله و آموزش و پرورش در, St. Paul مدارس عمومی "شکل امیدها و رویاهای من برای ایجاد یک دنیای بهتر."


Oct. 19, 2017

توسط مطبوعات پیشگام هیئت تحریریه:

Marny منتظر, دختر پناهنده پدر و مادر از لائوس بزرگ در سنت پل Frogtown محله ما با حضور در مدارس دولتی و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر مدرسه در مینیاپولیس منطقه که در آن او تا به ساختمان عملیات و امور مالی مسئولیت.

زمانی که او اعلام کرد قصد خود را به اجرا در Facebook پست در اوایل این سال برای اولین بار نامزد نوشت که او در آموزش و پرورش "به شکل امیدها و رویاهای من برای ایجاد یک دنیای بهتر."

او گفت: هیئت تحریریه او می خواهد به اطمینان دهم که کودکان ترک منطقه مدارس آماده برای موفقیت در جامعه کالج و یا سایر متوسطه آموزش و پرورش و نیروی کار است. او می بیند با توجه به ثبت نام "در هسته از ما چگونه ما را بهبود بخشد مدارس" و می خواهد به اطمینان دهم که منطقه مدارس "اولین انتخاب برای پدر و مادر است."


Oct. 27, 2017

توسط جاش Verges:

با کمتر از دو هفته تا روز انتخابات پنج نامزد برای, St. Paul هیئت مدیره مدرسه در بر داشت زمینه های مشترک و تفاوت های اندکی در خود نامزد نهایی فروم پنج شنبه در هایلند پارک ارشد بالا.

امتیازهای جان Brodrick و جینی پرورش در حال به چالش کشیده شده توسط Andrea Touhey, Marny منتظرگرگ Copeland و لوقا Bellville. رای دهندگان انتخاب سه on Nov. 7 ...

... منتظر, 28, استفاده از فروم برای حمایت بسیاری از سنت پل فدراسیون معلمان در اولویت است. او به نام برای اندازه کلاس کوچک و خانواده تعامل برنامه ها همراه با فرهنگی مربوط به مواد آموزشی.در بودجه های او تایید اتحادیه پیشنهاد به دنبال پرداخت داوطلبانه از شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی بیمارستان ها و دانشکده های خصوصی. تمام پنج نامزد شد انتقاد از هیئت مدیره مدرسه های اخیر تصمیم به حرکت به سوی زودتر ابتدایی و ثانویه بعد شروع بار در پاییز سال 2019 ...


Nov. 8, 2017

توسط جاش Verges:

Outspending این زمینه و حمایت از موج تاییدیه دو و امتیازهای یک تازه وارد cruised به برنده شدن آسان در پنج شنبه مسابقه برای St. Paul هیئت مدیره مدرسه.

Marny منتظر, 28, یک, مینیاپولیس, مدیر مدرسه, led شش مسابقه راه با 31 درصد از آرا در روز سه شنبه. جینی پرورش, 44, اوایل دوران کودکی مربی که برنده یک انتخابات ویژه برای باز کردن صندلی در ماه نوامبر گذشته, شمارش 25 درصد در مسیر به او چهار سال مدت است. جان Brodrick یک زن 73 ساله معلم بازنشسته در زمان 22 درصد در راه خود را به یک پنجم مدت است.

هر سه نامزد به دست آورده تاییدیه از شهر دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر و اتحادیه معلمان به عنوان پیشگامان مطبوعات و استار تریبیون سرمقاله تخته.

منتظرکار کرده است که برای داوطلبان و موضوع کمپین گفت: او برای فرار اتاق زیرا او نا امید شده اند با کلاس و اندازه پیری ساختمان ها و از دست رفتن دانش آموزان به مدارس.

"نه بسیار تغییر کرده است از آنجایی که من سمت چپ مدارس دولتی یک دهه پیش" او گفت:.

او وعده داده شده به فعال عضو هیئت مدیره که گوش به همه دیدگاه ها و نگه می دارد و بچه ها در قلب او تصمیم گیری.


Dec. 19, 2018

توسط جاش Verges:

سنت پل هیئت مدیره مدرسه دقت تصویب یک قرارداد جدید پنج شنبه شب نگه می دارد که مسلح به ماموران پلیس مستقر در آن مدارس به مدت حداقل یک سال. تحت شرایط تقریبا یکسان به سال گذشته معامله مدارس پرداخت خواهد شد $700,000 برای خدمات از هفت دانشکده منابع افسران. شهر سنت پل به اشتراک گذاری است $100,000.

قرارداد چند ماه دیر است. احزاب شده اند و کار در سال گذشته قرارداد منقضی شده برای نیمه اول این سال تحصیلی. منطقه امیدوار بود به مذاکره مطلوب تر شرایط مالی و چند سال قرارداد. به جای حل و فصل آنها برای یک سال معامله در 4-3 رای دادن.

"من فکر کردم که در این سال ممکن است متفاوت باشد" رئیس هیئت مدیره Zuki الیس گفت. "من احساس واقعا ناراحت است که این محل که در آن ما در."

او رای دادند در برابر این قرارداد همراه با Marny منتظر و Jeanelle پرورش.

"ما نیاز به ببینید که چه گزینه های دیگر ما به دلیل تروما و تجربه از ما دانش آموزان و منفی خود را در تعامل با افسران پلیس" منتظر گفت.


Feb. 20, 2019

توسط جاش Verges:

رهبران دانشجویی می خواهید St. Paul مدارس دولتی به ایجاد کلاس که بهتر منعکس کننده متنوع دانش آموزان است.

دانش آموز تعامل و پیشرفت هیئت مدیره که به توصیه هیئت مدیره مدرسه گفت: در سخنرانی سهشنبه شب که مطالعات قومی دوره های آموزشی می تواند به افزایش حضور و غیاب و نمرات نرخ فارغ التحصیلی.

از آنها خواسته است که این منطقه را به یکی از این کلاس اجباری برای تمام دانش آموزان دبیرستانی در حالی که مردم مظلوم بیشتر قابل مشاهده در سراسر برنامه درسی.

"ما نیاز به توانمند سازی و بالا بردن دانش آموزان در SPPS منطقه و سکوت آنها" تاریخ و ملاکی ریموند گفت.

دانشجویان مشاهده شده است که یک منطقه سیاست های تماس برای یک برنامه درسی چند فرهنگی است اما آنها آن را دیده ام و تنها به صورت پراکنده در مدارس.

میسکی Omar مرکزی بالا ارشد گفت: برخی از معلمان سعی کرده اند به کلاس های خود را متنوع تر است.

اما او گفت: معلمان می گویند هیچ اتاق در تعیین سطح پیشرفته بین المللی کارشناسی یا کالج در مدارس کلاس های مکمل برنامه درسی.

صحبت قبل از ارائه صنفی معلمان جمهور نیک فابر گفت: هیئت مدیره مدرسه که مواد او رو به عنوان یک دانش آموز بود به شدت سفید و نر.

Faber که سفید است گفت: مطالعات او ساخته شده او احساس او موفق نخواهد بود.

"این جای تعجب نیست که بسیاری از دانش آموزان ما که اصلا شبیه من نیست که همان احساس" او گفت:.

فقط 21 درصد از ناحیه, دانش آموزان سفید هستند.

دیدار یانگ که منجر متنوع بعد از مدرسه برنامه گفت: قومی البته او به عنوان یک دبیرستان ارشد تغییر زندگی خود را.

"برای اولین بار به عنوان یک دانش آموز من احساس من تعلق دارد," او گفت:. "من احساس مثل من داستان اهمیت و من یاد گرفتم در مورد دیگر روایات."

این دانش آموزان روز شنبه نیز نامیده می شود برای تعیین کارکنان به کار بر روی مطالعات قومی و برای جامعه پرداخت کارشناسان برای کمک به آموزش کلاس.

سرپرست جو Gothard ساخته شده است "موثر و فرهنگی مربوط به آموزش" یکی از پنج مناطق تمرکز در برنامه ریزی استراتژیک.

او گفت که او می خواهم به کار با دانش آموزان در توصیه های خود را.

"شما درخواست برای تغییر واقعی و من فکر می کنم آن را احتمالا دیر شده," او گفت:.

عضو هیئت مدیره Marny منتظر گفت که به عنوان یک دانش آموز او بیش از حد حمایت برای مطالعات قومی در St. Paul district.

"من نا امید کرد. من بیمار انجام می شود و انتظار 12 سال" او گفت:. "این حس مشترک است. ما به آن نیاز دارید در حال حاضر است."


Aug. 21, 2019

توسط جاش Verges:

... در ماه فوریه (St. Paul مدارس دولتی) از رهبران خواسته هیئت مدیره مدرسه به صورت اجباری مطالعات قومی البته برای همه دانش آموزان. ولی (سرپرست) جو Gothard که متقاعد نشده است که راه رفتن در زمان انتقاد از اعضای هیئت مدیره در اوایل این ماه برای پاسخ خود را.

Gothard گفت: این منطقه به جای کار برای دریافت بیشتر دانش آموزان ثبت نام شده در انتخابی مطالعات قومی دوره های آموزشی; آموزش ساخت districtwide بیشتر فرهنگی مربوطه و به تدریج اصلاح دبیرستان مطالعات اجتماعی دوره.

به عنوان مثال معاون مدیر برنامه ریزی استراتژیک کارن رندال گفت: منطقه دیگر می آموزد "manifest destiny." در عوض هفتم-کلاس یاد بگیرند که ایالات متحده گسترش به سواحل غرب در 1800s نتیجه "بسیار سنجیده اقدامات در بخشی از کسانی که قدرت دارند."

اعضای هیئت مدیره Marny منتظر و Jeanelle پرورش خواست رهبران منطقه به اتخاذ دانش آموزان توصیه می شود.

"من فکر می کنم که ما انجام نمی دهد به اندازه کافی برای دانش آموزان ما هستند و ما از شنیدن آنها در همه" منتظر گفت: در یک Aug. 7 جلسه.

پرورش نا امید شد که منطقه به آن, اجتماعی, مطالعات برنامه درسی فقط دو دوره در یک زمان.

"من عصبانی و enflamed و خشم چون هر بهانه ای در این کتاب به ادامه انجام آنچه (در حال انجام) و این چیزی است که شده است کار برای کودکان و نوجوانان در St. Paul مدارس دولتی — حداقل نه اکثر آنها," او گفت:.


سپتامبر. 18 سال 2019

توسط جاش Verges:

St. Paul مدرسه اعضای هیئت مدیره به اتفاق آرا رای داده سهشنبه شب به منظور بالا بردن خود حقوق و دستمزد به $18,000 گفت: پرداخت افزایش بسیار دیر شده است.

کارکنان مدرسه منطقه گفت: عضو هیئت مدیره حقوق و دستمزد تغییر نکرده از سال 1988.

شش نفر از هفت نفر اعضای هیئت مدیره را ببینید افزایش $6,100. صندلی هیئت مدیره که امروز هیچ دیفرانسیل پرداخت خواهد دریافت $8,100 دست انداز به $20,000.

"ما نمی نگه داشته و سرعت برای 31 سال گفت:" استیو Marchese که در حال اجرا برای یک دوره دوم در هیئت مدیره در ماه نوامبر.

خواستار آن را "مهم سهام موضوع" Marchese گفت: پرداخت بالاتر فعال خواهد بود درآمد ساکنان به اجرا برای دفتر.

عضو هیئت مدیره Marny منتظر گفت: این کار قرار است به صورت پاره وقت اما اعضای هیئت مدیره کار ساعت های طولانی.


Oct. 16, 2019

توسط جاش Verges:

به عنوان به زودی به عنوان بهار آینده نزدیک به نیمی از St. Paul مدارس دولتی فارغ التحصیلان می تواند با پوشیدن افتخار کابل.

هیئت مدیره مدرسه سهشنبه در زمان اولین گام به سوی عموم شناخت هر دانشجویی که فارغ التحصیلان با حداقل 3.3 درجه-نقطه متوسط.

در سال گذشته 42 درصد از فارغ التحصیلان را ملاقات کرد که معیار — 979 دانش آموزان districtwide.

به جای آن تنها در حدود 100 دانش آموزان به دست آورده به رسمیت شناختن عمومی از طریق یک districtwide سیاست است که شناسایی هر یک دبیرستان صفحه 10 توسط دانش آموزان کلاس-نقطه متوسط.

"این یک تغییر بزرگ است. این یک افزایش بزرگ" خانواده و تعامل مدیر هدر کیلگور گفت.

حرکت به لاتین افتخارات سیستم پیشنهاد شد در سال گذشته توسط دانش آموز تعامل و پیشرفت هیئت مدیره یک گروه از دانش آموزان انتخاب شده در هر سال به توصیه منتخب هیئت مدیره مدرسه.

هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه توافق برای آغاز رسمی فرایند تغییر سیاست. رای گیری نهایی را بعد از این سال.

دانش آموزان در سال گذشته گفت: top-10 به رسمیت شناختن ایجاد منحرف انگیزه. دانش آموزانی که می توانید این لیست را امتحان کنید به عنوان سخت ارشد سال گفتند و نخبگان دانش آموزان هدایت و روشنی از دوره ای که نمی عبارتند از وزن اضافی است که می تواند خود را ارسال معدل بالاتر از 4.0.

یکی از چالش به صورت لاتین افتخارات نظام این است که مدارس نمی کلاس تمام راه همان است. اما کیلگور گفت: اصول حمایت از پیشنهاد و مایل به آن را به کار.

عضو هیئت مدیره Marny منتظر گفت: بسیاری از دانش آموزان کار سخت تر و شایسته به رسمیت شناختن.


Dec. 19, 2019

توسط جاش Verges:

صرفنظر نگرانی بیش از هزینه و پتانسیل جرم سوء رفتار سنت پل هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه به اتفاق آرا به تصویب یک قرارداد یک ساله به نگه داشتن افسران پلیس مستقر در مدارس.

مدرسه منطقه را پوشش 90 درصد از این شهر هزینه تا $775,000 — ارسال هفت دانشکده منابع افسران در مدارس این مدرسه در سال است.

عضو هیئت مدیره مدرسه استیو Marchese شکایت از اختلال در تعادل هزینه و به اشتراک گذاری به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک فروشنده قرارداد.

"ما در یک فروشنده ارتباط با ما اداره پلیس زیرا آنها ... ملزم به خدمت ما," او گفت:.

رئیس جمهور هیئت مدیره Zuki الیس نیز در اعتراض به این قرارداد هزینه و گفت: او مشکل با این فکر که او پسر تعاملات با یک افسر منابع مدرسه می تواند منجر به اتهامات جنایی.

"من نشسته بود و من با آن مبارزه هنوز," او گفت:.

هنوز الیس و دو نفر دیگر از اعضای هیأت مدیره مخالف که سال گذشته قرارداد — Jeanelle پرورش و Marny منتظر — رای برای آن در این زمان.

منتظر گفت: او هنوز هم معتقد است که افسران پلیس "لازم نیست یک نقش در آموزش و پرورش است.

"این مایه تاسف است در جامعه ما آمده ام تا به یک نقطه که در آن ما باید این کار را برای حفظ ایمنی و امنیت از مدرسه ما," او گفت:.


Jan. 8, 2020

توسط جاش Verges:

سنت پل هیئت مدیره مدرسه به نام Marny منتظر آن رئیس سهشنبه شب پس از ادای سوگند در دو عضو جدید.

منتظر و 30 فرزند از همونگ مهاجران و سابق, St. Paul district, دانش آموز که در حال حاضر با این نسخهها کار در مدیریت مدرسه برای مینیاپولیس منطقه.


9 مه سال 2020

توسط جاش Verges:

St. Paul, مدرسه, مدیره رئیس Marny منتظر و پدرش هر دو به شدت بیمار با COVID-19 با توجه به Facebook پست توسط خواهر او. منتظر, 31 و پدر او هستند "با تکیه به شدت" در هواکش به نفس, باند منتظر نوشت: صبح روز جمعه ...

"لطفا دعا کنید برای هر دو آنها را. و لطفا در خانه بمانند. شما فقط به عنوان خوانده شده در مورد آن, اما زمانی که آن را به شما بازدید نزدیک به خانه به مردم شما را دوست دارم آن را به یک واقعیت را بررسی کنید. شما احساس درماندگی" باند منتظر نوشت.

Marny منتظر, فارغ التحصیل از, St. Paul مدرسه منطقه انتخاب شد به هیئت مدیره مدرسه در سال 2017. او با این نسخهها کار برای مینیاپولیس منطقه مدرسه به عنوان مدرسه مدیر اداری در همونگ آکادمی بین المللی.

"این SPPS جامعه ارائه می دهد پشتیبانی ما و افکار مثبت برای Marny منتظر و خانواده" سنت پل سرپرست جو Gothard گفت: در یک بیانیه آماده.


7 ژوئن 2020

توسط جاش Verges:

Marny منتظر, 31 ساله مرجعیت St. Paul, مدرسه, مدیره, درگذشت صبح روز یکشنبه از COVID-19 با توجه به بیانیه ای از خانواده اش.

منتظر صرف کرده بود ماه گذشته در شرایط بحرانی در مناطق و M بهداشت فرویو دانشگاه مینه سوتا بیمارستان.

خانواده اش ایجاد کرده است آنلاین جمع آوری کمک برای پوشش پزشکی و هزینه های مراسم تشییع جنازه در gofundme.com/f/healing-support-for-marny-xiong.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن