فضانوردان حلقه باز بل برای Nasdaq از ایستگاه فضایی - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – فضانوردان به مدار راه اندازی شد توسط SpaceX پیوست در زنگ زنگ باز برای Nasdaq د

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – فضانوردان به مدار راه اندازی شد توسط SpaceX پیوست در زنگ زنگ باز برای Nasdaq در روز سه شنبه به مناسبت "لحظه لحظه" برای فضای اقتصاد است.

ناسا فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken در بخشی از این مراسم از ایستگاه فضایی بین المللی, سه روز پس از راه اندازی توسط ایلان شرکت.

SpaceX شد و اولین شرکت خصوصی برای ارسال فضانوردان به مدار با موشک فالکون 9 و کپسول اژدها و به پایان رسید نه سال راه اندازی خشکسالی برای ناسا.

دو فضانوردان شناور در کنار ایستگاه فضایی فرمانده کریس کسیدی به او زنگ زد یک کشتی بل برای باز کردن معاملات در بورس سهام Nasdaq. تصویر خود را همراه با پخش زنده تصاویر از دیگر ناسا کارکنان روشن نزدک متحرک در نیویورک در میدان تایمز.

"این واقعا یک لحظه تاثیرگذاری در توسعه فضای اقتصاد و عصر جدید از خصوصی انسان spaceflight گفت:" نزدک جمهور markowitz.

او پرسید: فضانوردان در مورد ساخت spaceflight قابل دسترس بیشتر را به مردم عادی.

"این واقعا تحول زمانی که شما می آیند به فضا و بازگشت به سیاره ما و سپس ببینید که چگونه شکننده است و چقدر نازک جو است. آن را واقعا تغییر شما برای بهتر" هرلی گفت. "من فکر می کنم بیشتر افرادی که ما در معرض این بهتر است ما به عنوان یک گونه است."

ناسا می خواهد فقط یک مشتری از بسیاری اشاره کرد جیم Morhard این آژانس فضایی معاون مدیر که در زمان مجازی زنگ. SpaceX, جف بزوس,' Blue Origin, ریچارد برانسون, باکره, کهکشانی بوئینگ و شرکت های دیگر به دنبال برای ارسال به فضا را در حال رانندگی در حالی که افزایش هزینه های نوآوری است.

"ما واقعا در سپیده دم از یک فضای جدید سن" Morhard گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب