رئالیسم با محدودیت ها: بازی, تکنولوژی, جایگزین, اسپانیایی, فوتبال, جمعیت

با کروناویروس عقب نشینی در اروپا طرفداران فوتبال هستند بی تاب بازگشت به استادیوم. مقامات لیگ می دانم که می توا

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

با کروناویروس عقب نشینی در اروپا طرفداران فوتبال هستند بی تاب بازگشت به استادیوم. مقامات لیگ می دانم که می تواند زمان را به طوری که آنها نیاز به یک راه برای آوردن هیجان بیشتر به مسابقات در حال وقوع در پشت درهای بسته.

اول بوندسلیگا آلمان بازی در مقابل خالی می ایستد شد "بی روح یک تجربه" گفت: Taxto Benet یک شریک مدیریت در Mediapro که تولید اسپانیا لالیگا رقابت برای پخش.

Mediapro تا به حال برخی از ایده ها از کار کردن با فیفا بازی ویدیویی صاحب EA Sports. EA Sports کتابخانه شامل کلیپ های صوتی از همه نوع از بازی موقعیت های ثبت شده در استادیوم های مختلف به از نو خلق کردن یک مطلب معتبر با تجربه برای علاقهمندان به بازی.

در حال حاضر در یک شکل از مهندسی معکوس Mediapro است که با استفاده از آن منابع را بیشتر به محیط تلویزیونی مسابقات لیگ برتر که خانه را به رئال مادرید و بارسلونا.

یک مهندس صدا در حال حاضر در هر مسابقه درج جمعیت واکنش کلیپ که ثبت شد برای بازی های ویدئویی. اگر این تیم در خانه نمرات تکنسین انتخاب سر و صدا از جمعیت اصلی جشن از مسابقه قبلی به سرعت آن را به عنوان یک فن واقعی به واکنش نشان می دهند با توجه به اسکار لاگو که مسئول نظارت بر بازی روز تولید.

رئالیسم دارای محدودیت های سفت و سخت: Mediapro رسم خط در هر چیزی منفی است که می تواند به عنوان editorializing. بنابراین وجود دارد هیچ یک از booing و سوت زدن است که مشترک در مسابقات حتی از یک تیم خود کرد. شما نیز نمی شنیدن توهین علیه داوران و heckling از بازیکنان که شیرجه پس از یک سخت مقابله.

چالش بعدی بود برای پر کردن استادیوم مجازی جمعیت که واقعی تر از مقوا cutouts مورد استفاده در برخی از بسته-درب منطبق است. Mediapro سعی کردم روش های مختلفی مانند ویرایش عکس های از غرفه های کشیده شده از بازی های قدیمی است. این تصمیم در نرم افزار تولید تصاویر از جمعیت است که می تواند قرار داده شده در پشت این عمل بر روی زمین.

بینندگان هنوز هم باید گزینه ای برای دیدن بازی بدون پیشرفت است.

"یک خطر وجود دارد مخاطبان نمی خواهد این را قبول — اما آنها" گفت: Lago.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن